- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik nog 7,5 week, whatever it takes!Haha die slapeloosheid is ambetant. In het begin gaat dat nog maar na een tijdje is het tekort aan vaste slaap echt wel een probleem.
Zal blij zijn dat de tren er binnenkort uit gaat. Ik geef het nog maximum 2 weken mij kennende hahaha

Heb vorig jaar net zoiets gedaan, ook met een maand of 6 ofzo. Wel met iets lagere doseringen trouwens maar met 6 weken clomid en hcg blast op 't einde weinig problemen gekent.Lekkere doseringen.
Gaat zwaar worden als je helemaal off gaat gaan. Succes
Collega van mij is ook bezig met tren. Nu drie weken en ziet er elke morgen uit of ie overreden is :') wallen onder zijn ogen, dagdromen heel de tijd etc. Blijkt dat dit in de gym wel volledig weg is. Op weg naar de sportschool valt ie bijna in slaap in de auto en eens hij binnen is knalt hij volle bakHaha die slapeloosheid is ambetant. In het begin gaat dat nog maar na een tijdje is het tekort aan vaste slaap echt wel een probleem.
Zal blij zijn dat de tren er binnenkort uit gaat. Ik geef het nog maximum 2 weken mij kennende hahaha
Heb ik gelukkig geen last van enkel dat ik veel minder uren slaap. Eerst half uur als ik opsta eventjes zwaar maar zodra m'n fatburner naaronder gaat ben ik helemaal wakker. De hele dag door eigenlijk wel vrij energiek heel soms eens een dipje maar ook niet elke dag.Collega van mij is ook bezig met tren. Nu drie weken en ziet er elke morgen uit of ie overreden is :') wallen onder zijn ogen, dagdromen heel de tijd etc. Blijkt dat dit in de gym wel volledig weg is. Op weg naar de sportschool valt ie bijna in slaap in de auto en eens hij binnen is knalt hij volle bak
Dan zal je geluk hebben zekerHeb ik gelukkig geen last van enkel dat ik veel minder uren slaap. Eerst half uur als ik opsta eventjes zwaar maar zodra m'n fatburner naaronder gaat ben ik helemaal wakker. De hele dag door eigenlijk wel vrij energiek heel soms eens een dipje maar ook niet elke dag.
collega is soms echt niet vooruit te branden. Voor de rest heeft hij wel geen sides, alleen weinig slaap en zweten 's nachts. Meer niet.Collega van mij is ook bezig met tren. Nu drie weken en ziet er elke morgen uit of ie overreden is :') wallen onder zijn ogen, dagdromen heel de tijd etc. Blijkt dat dit in de gym wel volledig weg is. Op weg naar de sportschool valt ie bijna in slaap in de auto en eens hij binnen is knalt hij volle bak
Heerlijk nu nog die mast erin, gaat je weer net ietswat scherper en harder zettenNieuwe week.
Net gezet:
300 mg test
160 mg tren e
250 mg bold
300 mg masteron e
Woensdag zet ik nog een dosis, wat allemaal zie ik dan nog wel.
Bold terug op 250 mg en de tren gaat naar 320 mg /week de komende 2 weken, daarna is de tren op. Masteron komt er vanaf deze week bij want heb er nog een hoop van liggen. De test gaat terug naar 600 mg/week ipv 450 mg.
Zit nog steeds te kloten met mijn pols en heb dit weekend zelfs even overwogen om een paar weken te gaan cruisen want ik kan men bovenlichaam niet deftig trainen voor het moment. Ik geef het nog een weekje en als er dan geen verbetering in zit ga ik cruisen. Liggen aan te kloten met al deze gear in men lichaam is verloren moeite, tijd en geld.
Gewicht nog steeds op 87 kilo dus dat zit goed.
wel klote van die pols indd, maar zou precies hetzelfde in jouw situatie doen, als je niet alles eruit kan halen is het gewoon te zonde... Dan maar cruise totdat je er weer tegenaan kan.denk dat je beter is een week niet traint..Vandaag weer proberen te gaan trainen maar is enkel bezig blijven op dit moment en shape behouden.
Ik wacht het nog een week af.
Ja zo denk ik ook altijd alleen is niet altijd het beste haha.Mijn motto is :
Zolang ik moet gaan werken kan ik gaan "trainen" ook. Dus doe ik liever wat lichte oefeningen om toch maar iets te doen.

Oke, ben eruit. We gaan de planning aanpassen. Vind het een beetje klote maar soms gaan de zaken niet zoals je wilt en dan moet je je maar aanpassen.
Tijd om te cruisen op 250 mg test/week + 3iu hgh.
Klopt, het is wat het is en op dit moment staan we vrij "oke" en dat is met een cruise wel redelijk vast te houden denk ik.

Heel jammer, maar goed dat je naar je lichaam luistert. Stel het werd erger, dan kon je je wel voor de kop slaan. Die eerste paar weken cruisen is sws wel chill kwa shapeOke, ben eruit. We gaan de planning aanpassen. Vind het een beetje klote maar soms gaan de zaken niet zoals je wilt en dan moet je je maar aanpassen.
Tijd om te cruisen op 250 mg test/week + 3iu hgh.