Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Lekkere doseringen.

Gaat zwaar worden als je helemaal off gaat gaan. Succes

Haha die slapeloosheid is ambetant. In het begin gaat dat nog maar na een tijdje is het tekort aan vaste slaap echt wel een probleem.

Zal blij zijn dat de tren er binnenkort uit gaat. Ik geef het nog maximum 2 weken mij kennende hahaha
Haha ik nog 7,5 week, whatever it takes! :p

Lekkere doseringen.

Gaat zwaar worden als je helemaal off gaat gaan. Succes
Heb vorig jaar net zoiets gedaan, ook met een maand of 6 ofzo. Wel met iets lagere doseringen trouwens maar met 6 weken clomid en hcg blast op 't einde weinig problemen gekent.

Haha die slapeloosheid is ambetant. In het begin gaat dat nog maar na een tijdje is het tekort aan vaste slaap echt wel een probleem.

Zal blij zijn dat de tren er binnenkort uit gaat. Ik geef het nog maximum 2 weken mij kennende hahaha
Collega van mij is ook bezig met tren. Nu drie weken en ziet er elke morgen uit of ie overreden is :') wallen onder zijn ogen, dagdromen heel de tijd etc. Blijkt dat dit in de gym wel volledig weg is. Op weg naar de sportschool valt ie bijna in slaap in de auto en eens hij binnen is knalt hij volle bak

Collega van mij is ook bezig met tren. Nu drie weken en ziet er elke morgen uit of ie overreden is :') wallen onder zijn ogen, dagdromen heel de tijd etc. Blijkt dat dit in de gym wel volledig weg is. Op weg naar de sportschool valt ie bijna in slaap in de auto en eens hij binnen is knalt hij volle bak
Heb ik gelukkig geen last van enkel dat ik veel minder uren slaap. Eerst half uur als ik opsta eventjes zwaar maar zodra m'n fatburner naaronder gaat ben ik helemaal wakker. De hele dag door eigenlijk wel vrij energiek heel soms eens een dipje maar ook niet elke dag.

Heb ik gelukkig geen last van enkel dat ik veel minder uren slaap. Eerst half uur als ik opsta eventjes zwaar maar zodra m'n fatburner naaronder gaat ben ik helemaal wakker. De hele dag door eigenlijk wel vrij energiek heel soms eens een dipje maar ook niet elke dag.
Dan zal je geluk hebben zeker :p collega is soms echt niet vooruit te branden. Voor de rest heeft hij wel geen sides, alleen weinig slaap en zweten 's nachts. Meer niet.

• #1.767

Zeer herkenbaar.

• #1.768
Nieuwe week.

Net gezet:

300 mg test
160 mg tren e
250 mg bold
300 mg masteron e

Woensdag zet ik nog een dosis, wat allemaal zie ik dan nog wel.

Bold terug op 250 mg en de tren gaat naar 320 mg /week de komende 2 weken, daarna is de tren op. Masteron komt er vanaf deze week bij want heb er nog een hoop van liggen. De test gaat terug naar 600 mg/week ipv 450 mg.

Zit nog steeds te kloten met mijn pols en heb dit weekend zelfs even overwogen om een paar weken te gaan cruisen want ik kan men bovenlichaam niet deftig trainen voor het moment. Ik geef het nog een weekje en als er dan geen verbetering in zit ga ik cruisen. Liggen aan te kloten met al deze gear in men lichaam is verloren moeite, tijd en geld.

Gewicht nog steeds op 87 kilo dus dat zit goed.

Nieuwe week.

Net gezet:

300 mg test
160 mg tren e
250 mg bold
300 mg masteron e

Woensdag zet ik nog een dosis, wat allemaal zie ik dan nog wel.

Bold terug op 250 mg en de tren gaat naar 320 mg /week de komende 2 weken, daarna is de tren op. Masteron komt er vanaf deze week bij want heb er nog een hoop van liggen. De test gaat terug naar 600 mg/week ipv 450 mg.

Zit nog steeds te kloten met mijn pols en heb dit weekend zelfs even overwogen om een paar weken te gaan cruisen want ik kan men bovenlichaam niet deftig trainen voor het moment. Ik geef het nog een weekje en als er dan geen verbetering in zit ga ik cruisen. Liggen aan te kloten met al deze gear in men lichaam is verloren moeite, tijd en geld.

Gewicht nog steeds op 87 kilo dus dat zit goed.
Heerlijk nu nog die mast erin, gaat je weer net ietswat scherper en harder zetten :p wel klote van die pols indd, maar zou precies hetzelfde in jouw situatie doen, als je niet alles eruit kan halen is het gewoon te zonde... Dan maar cruise totdat je er weer tegenaan kan.

• #1.770
Vandaag weer proberen te gaan trainen maar is enkel bezig blijven op dit moment en shape behouden.

Ik wacht het nog een week af.

Vandaag weer proberen te gaan trainen maar is enkel bezig blijven op dit moment en shape behouden.

Ik wacht het nog een week af.
denk dat je beter is een week niet traint..
Je pols belast je altijd.. borst oid is om heen te trainen maar je pols niet

• #1.772
Mijn motto is :

Zolang ik moet gaan werken kan ik gaan "trainen" ook. Dus doe ik liever wat lichte oefeningen om toch maar iets te doen.

Mijn motto is :

Zolang ik moet gaan werken kan ik gaan "trainen" ook. Dus doe ik liever wat lichte oefeningen om toch maar iets te doen.
Ja zo denk ik ook altijd alleen is niet altijd het beste haha.

Heb zelf half jaar last gehad van me pols nadat ik mee deed aan buurtvolleybal.

Weet niet of je al geprobeerd hebt maar pols straps helpen al heel wat

• #1.774
Ik train altijd met straps. Vroeger 1 keer gedaan en sindsdien voelt het heel raar om zonder te trainen... Maar nu pak ik heel men pols in en dat helpt wel maar push oefeningen kunnen enkel heel licht uitgevoerd worden op het moment. Incline benchen met 10 kilo aan elke kant is ook eens leuk. Ben de tel kwijtgeraakt vandaag maar men borst deed toch wel goed pijn na een paar minuten :D

• #1.775
Oke, ben eruit. We gaan de planning aanpassen. Vind het een beetje klote maar soms gaan de zaken niet zoals je wilt en dan moet je je maar aanpassen.

Tijd om te cruisen op 250 mg test/week + 3iu hgh.

Oke, ben eruit. We gaan de planning aanpassen. Vind het een beetje klote maar soms gaan de zaken niet zoals je wilt en dan moet je je maar aanpassen.

Geen slechte beslissing bro. Ook blessure leed gekend voor een geruime tijd. Heb toen ook moeten ingrijpen het is wat het us! Beter paar weken stil dan paar maand volledig out te zijn!! Keep it up man!! Ff balen maar je komt dubbel zo hard terug derna. Ben ik zeker van

• #1.777
Klopt, het is wat het is en op dit moment staan we vrij "oke" en dat is met een cruise wel redelijk vast te houden denk ik.

• #1.779
Van mij mag het wat minder warm zijn hoor. Ik werk namelijk buiten en een hele dag in de volle zon werken is niet echt aangenaam. Zeker niet als je nog eens medicatie moet slikken waarmee je extra gevoelig bent voor de zon. Word nu wel hééééél snel bruin, allez eerst rood en daarna bruin :D

Heel jammer, maar goed dat je naar je lichaam luistert. Stel het werd erger, dan kon je je wel voor de kop slaan. Die eerste paar weken cruisen is sws wel chill kwa shape :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven