- Waardering
- 2.923
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heh, dat vind ik vreemd @GruX , basic-stero komt niet in hun verifiy database voor.
Maar jij hebt deze reply dus van Pharmacomlabs.com gekregen, dan zou het oké moeten zijn lijkt me?
Edit: ben er achter gekomen dat wanneer je: [Link niet meer beschikbaar] invoert, hij idd positief meld! Deze webshop bespaart je gauw aardig wat centen. Wel klote dat die Tren E nog maar 2 in stock is. Had iemand al gecontact wanneer die restocked word? Ik meen iets gelezen te hebben in de trant van; jammer dat restocking zo lang duurt.
Toppie @Pumpie Dat word hem! Even wachten tot die Tren E 200 restocked is dan ordertje plaatsen. Hoop binnen nu en 2 weken. Kan max. 2 vials bestellen nu :/
De tren is gewoon op voorraad in internationale webshop. Check int.basicstero.net
Int.basicstero.net wordt vanuit Azië gestuurd vanuit de fabriek. Dus altijd voorraad. De Europese en USA magazijnen hebben soms inderdaad geen voorraad
Kleine correctie:
Als je besteld van int. dan is er geen gratis reshipping maar je kunt wel kiezen voor stealth shipping
Zag het.Ondanks dat daar wel Prop in zit kan je dat gewoon 1x pw pinnen Ikke?
Kan wel alleen als je beetje gevoelig bent voor acne en dus bij +-800mg mast zo'n 250 mast p in 1x zet.. oh boy hahahOndanks dat daar wel Prop in zit kan je dat gewoon 1x pw pinnen Ikke?
Ondanks dat daar wel Prop in zit kan je dat gewoon 1x pw pinnen Ikke?
Kan wel alleen als je beetje gevoelig bent voor acne en dus bij +-800mg mast zo'n 250 mast p in 1x zet.. oh boy hahah
Haha, dat wordt leuk terugkomenEven een update hier:
Vrijdag avond ben ik terug eens gaan proberen trainen (Fullbody) maar de pols wil nog echt niet mee werken. Doordat ik in de week gewoon moet doorwerken doet ook niet veel goeds aan die pols uiteraard. Momenteel veels te druk op het werk.
Maar ondanks dat het behelpen is met welke oefeningen ik wel kan doen had ik wel een meesterlijke pomp te pakken. Voel ook dat de tren terug wat aan het minderen is want begin me weer iets beter te voelen en mijn eetlust komt ook stilletjes terug. Volgende keer dat ik tren ga gebruiken gaat dat een heeel lage dosis zijn want ik merk dat ik daar niet veel van nodig heb. 100-200 mg/week gaat voldoende zijn.
Het beslissen van nu even te cruisen is een goede beslissing geweest. Nu nog even 2-3 weekjes rustig aan doen en begin Juli knal ik er een test + mast + hgh kuur tegenaan om u tegen te zeggen. Effe rebounden noemen ze dat. Heb nog een hoop mast liggen en deze gaan we benutten.
Zal iets worden van 1 gram test + 600-800mg mast + 5 iu hgh en misschien nog een paar orals ernaast, daar bedoel ik mee dat ik gewoon alle restjes ga opwerken. Niet allemaal tegelijk maar één voor één. Heb nog Tbol, winstrol, anavar en dbol liggen. Anders blijf je toch maar met die potjes zitten.
Gewicht blijft gelijk (86-87 kg).
doe maar rustig aan met die pols voordat je dalijk nog een langdurige blessure oploopt! Mast op 800mg maakt dat nog een noemenswaardig verschil? Dacht dat 400-600mg wel de doseringen waren op dit goedje en daarboven niet veel meer gaat uitmaken, heb hier totaal geen ervaring mee daarom dat ik dit vraag!

Oja dat durf ik met ace ook wel maar hij bedoelde in 1x..Dit kan je perfect op Ma, woe, vrij zetten als je wat hoger zit met je dosering.
Heb zelf al bijna altijd een mix gebruikt van masteron (150 E + 50 mg prop per ml) en zette toen ik gewoon 2 x per week.
Jij kuurt enkel met Test en Mast toch?Ben bezig test mast 500-400 e5d nu en vind het perfect. Libido top maar niet té, geen sides, mooie vormen, 0,0 vocht maar toch goed vol![]()