XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd had hun website gemaild! :-)

Heh, dat vind ik vreemd @GruX , basic-stero komt niet in hun verifiy database voor.

Maar jij hebt deze reply dus van Pharmacomlabs.com gekregen, dan zou het oké moeten zijn lijkt me?

Edit: ben er achter gekomen dat wanneer je: [Link niet meer beschikbaar] invoert, hij idd positief meld! Deze webshop bespaart je gauw aardig wat centen. Wel klote dat die Tren E nog maar 2 in stock is. Had iemand al gecontact wanneer die restocked word? Ik meen iets gelezen te hebben in de trant van; jammer dat restocking zo lang duurt.

Basic stero heeft een Europees magazijn en internationaal.

Bij internationaal zenden ze uit China en reshippen gratis bij in beslag name.

Ze hebben nu ook een actie met flinke korting. Moet je wel bestellen via int.basicstero.net

new promo
Valid: from 6th of June until 15th of July only for international warehouse
Place an order in our international store basicstero.net and get:
for orders over 200$ - free bonus products worth 50$ on your choice
for orders over 300$ - free bonus products worth 100$ on your choice
for orders over 400$ - free bonus products worth 200$ on your choice
No code needed. Free bonus will be available during the ordering process!

Toppie @Pumpie Dat word hem! Die Tren is gewoon volop op voorraad in international sectie, mooi.

Toppie @Pumpie Dat word hem! Even wachten tot die Tren E 200 restocked is dan ordertje plaatsen. Hoop binnen nu en 2 weken. Kan max. 2 vials bestellen nu :/

De tren is gewoon op voorraad in internationale webshop. Check int.basicstero.net

Int.basicstero.net wordt vanuit Azië gestuurd vanuit de fabriek. Dus altijd voorraad. De Europese en USA magazijnen hebben soms inderdaad geen voorraad

Normaal ook 10% korting als je met bitcoin betaald dus flinke korting

Kleine correctie:

Als je besteld van int. dan is er geen gratis reshipping maar je kunt wel kiezen voor stealth shipping

De tren is gewoon op voorraad in internationale webshop. Check int.basicstero.net

Int.basicstero.net wordt vanuit Azië gestuurd vanuit de fabriek. Dus altijd voorraad. De Europese en USA magazijnen hebben soms inderdaad geen voorraad

Kleine correctie:

Als je besteld van int. dan is er geen gratis reshipping maar je kunt wel kiezen voor stealth shipping

Had net aangepast haha :P Zag het.

Heb contact met die gozer gehad via WickR. Tren E 200 mg/ml komt voorlopig ook niet meer in EU warehouse omdat Interpol er atm kort op zit en er boven gemiddeld veel in beslagnames zijn.

Hij adviseert discreet packaging te selecteren voor het geval dat. Over de originele labels komt een massage olie label. En wellicht zal de verpakking ook heel neutraal zijn. Waarschijnlijk ook met wat fake A4'tjes over de massage olie.

Nadeel is wel dat je denk ik invoerrechten moet dokken bij die international sectie. Komt uit China.

Btw jammer dat ze alleen Mast P hebben en geen E :/

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.848
Die mast 300 bevat toch 200 mg masteron E...

• #1.849
Even een update hier:

Vrijdag avond ben ik terug eens gaan proberen trainen (Fullbody) maar de pols wil nog echt niet mee werken. Doordat ik in de week gewoon moet doorwerken doet ook niet veel goeds aan die pols uiteraard. Momenteel veels te druk op het werk.

Maar ondanks dat het behelpen is met welke oefeningen ik wel kan doen had ik wel een meesterlijke pomp te pakken. Voel ook dat de tren terug wat aan het minderen is want begin me weer iets beter te voelen en mijn eetlust komt ook stilletjes terug. Volgende keer dat ik tren ga gebruiken gaat dat een heeel lage dosis zijn want ik merk dat ik daar niet veel van nodig heb. 100-200 mg/week gaat voldoende zijn.

Het beslissen van nu even te cruisen is een goede beslissing geweest. Nu nog even 2-3 weekjes rustig aan doen en begin Juli knal ik er een test + mast + hgh kuur tegenaan om u tegen te zeggen. Effe rebounden noemen ze dat. Heb nog een hoop mast liggen en deze gaan we benutten.

Zal iets worden van 1 gram test + 600-800mg mast + 5 iu hgh en misschien nog een paar orals ernaast, daar bedoel ik mee dat ik gewoon alle restjes ga opwerken. Niet allemaal tegelijk maar één voor één. Heb nog Tbol, winstrol, anavar en dbol liggen. Anders blijf je toch maar met die potjes zitten.

Gewicht blijft gelijk (86-87 kg).

• #1.852
  • #1.853
Kan wel alleen als je beetje gevoelig bent voor acne en dus bij +-800mg mast zo'n 250 mast p in 1x zet.. oh boy hahah

Dit kan je perfect op Ma, woe, vrij zetten als je wat hoger zit met je dosering.

Heb zelf al bijna altijd een mix gebruikt van masteron (150 E + 50 mg prop per ml) en zette toen ik gewoon 2 x per week.

Even een update hier:

Vrijdag avond ben ik terug eens gaan proberen trainen (Fullbody) maar de pols wil nog echt niet mee werken. Doordat ik in de week gewoon moet doorwerken doet ook niet veel goeds aan die pols uiteraard. Momenteel veels te druk op het werk.

Maar ondanks dat het behelpen is met welke oefeningen ik wel kan doen had ik wel een meesterlijke pomp te pakken. Voel ook dat de tren terug wat aan het minderen is want begin me weer iets beter te voelen en mijn eetlust komt ook stilletjes terug. Volgende keer dat ik tren ga gebruiken gaat dat een heeel lage dosis zijn want ik merk dat ik daar niet veel van nodig heb. 100-200 mg/week gaat voldoende zijn.

Het beslissen van nu even te cruisen is een goede beslissing geweest. Nu nog even 2-3 weekjes rustig aan doen en begin Juli knal ik er een test + mast + hgh kuur tegenaan om u tegen te zeggen. Effe rebounden noemen ze dat. Heb nog een hoop mast liggen en deze gaan we benutten.

Zal iets worden van 1 gram test + 600-800mg mast + 5 iu hgh en misschien nog een paar orals ernaast, daar bedoel ik mee dat ik gewoon alle restjes ga opwerken. Niet allemaal tegelijk maar één voor één. Heb nog Tbol, winstrol, anavar en dbol liggen. Anders blijf je toch maar met die potjes zitten.

Gewicht blijft gelijk (86-87 kg).
Haha, dat wordt leuk terugkomen :p doe maar rustig aan met die pols voordat je dalijk nog een langdurige blessure oploopt! Mast op 800mg maakt dat nog een noemenswaardig verschil? Dacht dat 400-600mg wel de doseringen waren op dit goedje en daarboven niet veel meer gaat uitmaken, heb hier totaal geen ervaring mee daarom dat ik dit vraag!:p

• #1.855
Ik ga eerst op 600 mg zitten ja en daarna zien we wel of we er een paar ml's bij proppen. Als ik hard ga dan verhoog ik niet maar ik moet wel hard worden he :D

Ken een paar kerels die dit de gouden combi vinden... Enkel test + mast op een gram en daar een degelijke dosis hgh naast en klaar...

Ben gewoon benieuwd wat het gaat doen met de nieuwe hgh ernaast. Vorige week op 2iu. Komende week op 3 iu en zo verder tot op 5iu/dag. En daarna boem een hoop test erin + mast.
Ben benieuwd wat dat gaat doen.

Dit kan je perfect op Ma, woe, vrij zetten als je wat hoger zit met je dosering.

Heb zelf al bijna altijd een mix gebruikt van masteron (150 E + 50 mg prop per ml) en zette toen ik gewoon 2 x per week.
Oja dat durf ik met ace ook wel maar hij bedoelde in 1x..

Alleen mast e geeft me veel acne.

Zet alle enth sowieso altijd maar 1x pw trouwens

Nee het plan is gewoon 200mg Mast E. Dus Als ik die Ph mix pak dan gewoon 1ml.

• #1.858
Dan kan dat zeker. Je gaat enkel merken dat je de eerste 2 dagen na je inject net dat tikkeltje harder gaat staan door die mast prop.

Ben bezig test mast 500-400 e5d nu en vind het perfect. Libido top maar niet té, geen sides, mooie vormen, 0,0 vocht maar toch goed vol :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven