steinos
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Voor een reactie van mts over de DECA 300: https://mtsboard.com/threads/1013-Deca-300?p=6908#post6908
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, net omdat het me zo goed bevalt telkens. 0,0 sides telkens en toch mooie resultaten (tot nog toe). Eens ik echt heavy word zal er misschien toch wel iets anders in moeten, maar denk dat ik dan enkel hgh toevoeg.
Voor een reactie van mts over de DECA 300: https://mtsboard.com/threads/1013-Deca-300?p=6908#post6908
K denk dat de producten waarvan je het echt erg merkt dat het werkt. Dat die real zijn en de anderen troep zijn.Het enige wat ze hebben is nan-sus. En die deca zou dan op 100 mg moeten zitten en de sust op 250 mg.
Dus blijft het nog altijd veel blabla maar geen effectieve test resultaten die aantonen dat alles WEL oke is.
Misschien een vreemde uitspraak maar vind het netjes dat je dat kan volhouden. Als ik bv naar mezelf kijk, wil vanalles en nog wat proberenIdd, net omdat het me zo goed bevalt telkens. 0,0 sides telkens en toch mooie resultaten (tot nog toe). Eens ik echt heavy word zal er misschien toch wel iets anders in moeten, maar denk dat ik dan enkel hgh toevoeg.
Heb twee keer gekuurd met test mast. Twee jaar geleden geëindigd op 88-89kg op +-11% en dit redelijk goed vastgehouden. Uiteindelijk nog tijdje getraind en vorig jaar door omstandigheden maanden moeten stoppen. oktober/november vorig jaar terug begonnen en ben sinds mei terug bezig en de kuur begonnen op 84kg ofzo. Vp ietsje hoger, denk rond de 13.
Terwijl ik ook best weet dat je op Test-Mast of Test-Primo ook heus gained. Maar als je echt nooit sides hebt en het bevalt je prima, tja. Groot gelijk. Met nieuwe stoffen is het altijd maar afwachten wat het brengt qua sides enz.Ben van mezelf al een zweter dus tren doe ik niet, orals sowieso niet en deca ook niet nodig. Test is sowieso de basis en met mast erbij is de look goed genoeg voor mij. Misschien komt het omdat ik van mezelf al snel aders en strepen heb zonder roids waardoor enkel test mast genoeg is. Heb er geen problemen mee dus jah. Ook zijn mijn stats nog niet zo indrukwekkend, zeker nu niet na zo lang stil te liggen maar mijn volgende kuur (volgend jaar) wordt terug test mast alleen iets hogere doseringen (test 750 en mast 600 e5d denk ik). Hierna zie ik wel of ik de kuur erna nog iets toevoeg of nietMisschien een vreemde uitspraak maar vind het netjes dat je dat kan volhouden. Als ik bv naar mezelf kijk, wil vanalles en nog wat proberenTerwijl ik ook best weet dat je op Test-Mast of Test-Primo ook heus gained. Maar als je echt nooit sides hebt en het bevalt je prima, tja. Groot gelijk. Met nieuwe stoffen is het altijd maar afwachten wat het brengt qua sides enz.
Ben nog maar 24 dus als ik nu al grammen en verschillende compounds lig weg te spuiten... 
Ben van mezelf al een zweter dus tren doe ik niet, orals sowieso niet en deca ook niet nodig. Test is sowieso de basis en met mast erbij is de look goed genoeg voor mij. Misschien komt het omdat ik van mezelf al snel aders en strepen heb zonder roids waardoor enkel test mast genoeg is. Heb er geen problemen mee dus jah. Ook zijn mijn stats nog niet zo indrukwekkend, zeker nu niet na zo lang stil te liggen maar mijn volgende kuur (volgend jaar) wordt terug test mast alleen iets hogere doseringen (test 750 en mast 600 e5d denk ik). Hierna zie ik wel of ik de kuur erna nog iets toevoeg of nietBen nog maar 24 dus als ik nu al grammen en verschillende compounds lig weg te spuiten...
![]()
Over orals heb ik dezelfde gedachtegang als jou in iedergeval. Tren, tja.. Niet iedereen gaat daar per definitie van zweten toch? Maatje zit ook op Tren maar kan niet zeggen dat ie er last van heeft. En op het forum komen er wel eens voorbij die idem weinig sides hebben van Tren. Deca ga ik straks eens proberen. Kwestie van voeding in toom houden denk ik.Ben van mezelf al een zweter dus tren doe ik niet, orals sowieso niet en deca ook niet nodig. Test is sowieso de basis en met mast erbij is de look goed genoeg voor mij. Misschien komt het omdat ik van mezelf al snel aders en strepen heb zonder roids waardoor enkel test mast genoeg is. Heb er geen problemen mee dus jah. Ook zijn mijn stats nog niet zo indrukwekkend, zeker nu niet na zo lang stil te liggen maar mijn volgende kuur (volgend jaar) wordt terug test mast alleen iets hogere doseringen (test 750 en mast 600 e5d denk ik). Hierna zie ik wel of ik de kuur erna nog iets toevoeg of nietBen nog maar 24 dus als ik nu al grammen en verschillende compounds lig weg te spuiten...
![]()
) niet nodig om grammen weg te spuiten. Maar of je nou 3 of 2 compounds pakt, zolang je een beetje op hetzelfde aantal totale grammetjes uit komt is het prima toch. 300 Test, 300 Deca en 200 Mast ziet er misschien deftiger uit dan 450 Test 400 Mast maar is inprincipe gelijkend. Niet qua A/E, anabool/androgeen ratio enzo maar je begrijpt mijn idee erachter?Ik kuur 1 keer per jaar max. 10-12 weken. Doet het op dit moment goed genoeg voor mij. Ook na 12 weken prikken ben ik het zo beu dat het wel ff genoeg is geweest

Dat is waar maar test mast werkt goed genoeg. Heb geen reden om tren te proberen, deca ook niet. Mss boldenone ooit eens toevoegen bij test-mast maar meer gaat het niet worden, op dit moment. Test voor de massa en mast voor de look. Beetje gemakzucht ook misschienOver orals heb ik dezelfde gedachtegang als jou in iedergeval. Tren, tja.. Niet iedereen gaat daar per definitie van zweten toch? Maatje zit ook op Tren maar kan niet zeggen dat ie er last van heeft. En op het forum komen er wel eens voorbij die idem weinig sides hebben van Tren. Deca ga ik straks eens proberen. Kwestie van voeding in toom houden denk ik.
Idd (nog) niet nodig om grammen weg te spuiten. Maar of je nou 3 of 2 compounds pakt, zolang je een beetje op hetzelfde aantal totale grammetjes uit komt is het prima toch. 300 Test, 300 Deca en 200 Mast ziet er misschien deftiger uit dan 450 Test 400 Mast maar is inprincipe gelijkend. Niet qua A/E, anabool/androgeen ratio enzo maar je begrijpt mijn idee erachter?

Ik kuur 1 keer per jaar max. 10-12 weken. Doet het op dit moment goed genoeg voor mij. Ook na 12 weken prikken ben ik het zo beu dat het wel ff genoeg is geweest
Dat is waar maar test mast werkt goed genoeg. Heb geen reden om tren te proberen, deca ook niet. Mss boldenone ooit eens toevoegen bij test-mast maar meer gaat het niet worden, op dit moment. Test voor de massa en mast voor de look. Beetje gemakzucht ook misschien![]()

Ik kuur 1 keer per jaar max. 10-12 weken. Doet het op dit moment goed genoeg voor mij. Ook na 12 weken prikken ben ik het zo beu dat het wel ff genoeg is geweest
Dat is waar maar test mast werkt goed genoeg. Heb geen reden om tren te proberen, deca ook niet. Mss boldenone ooit eens toevoegen bij test-mast maar meer gaat het niet worden, op dit moment. Test voor de massa en mast voor de look. Beetje gemakzucht ook misschien![]()
Zeker waar! Na mijn BC heb ik een aantal verschillende stoffen geprobeerd en ga daarna de balans eens opmaken voor de volgende BCBCBIk kuur 1 keer per jaar max. 10-12 weken. Doet het op dit moment goed genoeg voor mij. Ook na 12 weken prikken ben ik het zo beu dat het wel ff genoeg is geweest
Het beste is natuurlijk nog altijd dat je iets neemt wat voor jou werkt en waar je je goed bij voelt natuurlijk. Ikzelf zie het niet zitten om weken af te zien, me slecht te voelen, slapeloosheid/zweten ofzo bij tren zoals sommigen. Ook al heb ik het nog niet geprobeerd, de test mast werkt ook goed en ik ben tevreden met een volle look op 10-11%. Wat perfect te halen is met enkel test ook in principeZeker waar! Na mijn BC heb ik een aantal verschillende stoffen geprobeerd en ga daarna de balans eens opmaken voor de volgende BCBCB
Misschien stick dan ik ook wel met een of een paar simpele blasts met 2 compounds ala Test Mast. Wie weet.

0% van af weet en zich absoluut niet in interesseert.... maar wij vinden dat wel leuk om over te lullen en te discussiëren en waar kan je daar anders over lullen... Aan tafel met moeder de vrouw of met de bompa? 

Beetje loggen.
Beetje lullen over vanalles en nog wat waar de "normale mens"0% van af weet en zich absoluut niet in interesseert.... maar wij vinden dat wel leuk om over te lullen en te discussiëren en waar kan je daar anders over lullen... Aan tafel met moeder de vrouw of met de bompa?
Geregeld wat tips geven en ook krijgen hier van de volgers.
En af en toe is een leuk informatief filmpje of wat extra motivatie movie's.
En uiteraard het belangrijkste... GEAR TALK
Meer moet dat niet zijn he![]()