MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Bijna 2 weken mee bezig en ben blij dat ik weer het hgh gevoel te pakken heb.

Dit is de hgh die ik nu aan het gebruiken ben. Ongelabeld en in een mooie verpakking gestoken :D

Bijna 2 weken mee bezig en ben blij dat ik weer het hgh gevoel te pakken heb. Dat heb ik bij men laatste kitje Riptropin helemaal gemist.

Foto doet het niet, maat.

Ga je die HGH nog testen of niet?

• #1.886

• #1.888
Als ik +1000 iu in 1 bestelling plaats dan wil ik het wel kunnen komen afhalen hoor.

300 iu per keer bestellen is toch niet veel. Dat het onderscherpt kan worden moet je er maar bij nemen. Risico van het vak.

Als ik +1000 iu in 1 bestelling plaats dan wil ik het wel kunnen komen afhalen hoor.

300 iu per keer bestellen is toch niet veel. Dat het onderscherpt kan worden moet je er maar bij nemen. Risico van het vak.
Ik bedoelde meer de kans dat je fake hgh hebt. Met oog op dat is het misschien slimmer om vaker af te halen, dan alles in 1 keer. Naja voor mij zal het minimaal een jaar verder zijn voor ik er überhaupt aan kan denken ;-)

• #1.890
De prijs tussen 300 iu bestellen of 1000iu bestellen is verwaarloosbaar in mijn ogen dus, idd, waar om het risico nemen om in bulk aan te kopen...

• #1.891
Even een update hier over de vorderingen.

Pols begint eindelijk te helen en heb gisteren vrij goed kunnen trainen. Zondagmorgen op een lege maag gaan trainen, PreWO erin gekapt en gaan met die banaan :D. Ging vrij goed en tegen volgende week is mijn pols oke (met straps) om terug te belasten. Dus deze woensdag of zondag gaat alles terug omhoog gegooid worden want we hebben een beetje schade op te halen.

Ga het voorlopig op test/mast/bold houden en dan op 900/600/250 + hgh 3.33iu/dag.

Tijdens mijn cruise heb ik test op 600 mg test E gehouden (kon het niet laten :o ) het heeft even geduurd maar de test levels zijn eindelijk op peil. Pffff fucking geil dat ik sta, niet normaal meer.
Over 2 weken heb ik 2 weekenden aan stuk vrijgezelle feesten (schoonbroer en van een goede vriend) en laat ons zeggen dat we savonds telkens afzakken naar Antwerpen (noorden). Dat gaat een moeilijke worden want bij 1 avond gaan we zowiezo al naar een Stripclub waar we een bachelor arrangement hebben met een paar prive dames :roflol: . Heb echt schrik om in deze toestand naar die regio te gaan :o

je snapt natuurlijk wel dat iedereen hier wel een update van die avond wil hebben? :D

• #1.893
Een update kan maar foto's niet want ALLE gsm's blijven thuis die dag/nacht. Geen locatiebepalingen en bewijs materiaal nodig die weekenden :D

Een update kan maar foto's niet want ALLE gsm's blijven thuis die dag/nacht. Geen locatiebepalingen en bewijs materiaal nodig die weekenden :D
Haha Antwerpen, 10km van mij vandaan. Zit zelf ook regelmatig in Antwerpen. Dit weekend café d'anvers nog afgesloten, ook een leuke buurt als je daar komt buiten gestapt op test/mast :p

• #1.896
Haha Antwerpen, 10km van mij vandaan. Zit zelf ook regelmatig in Antwerpen. Dit weekend café d'anvers nog afgesloten, ook een leuke buurt als je daar komt buiten gestapt op test/mast :p

Cafe d'anvers ben ik nog niet geweest maar daar gaan we zeker passeren met den hoop :D De ligging daarvan is perfect :cool:

Wat is het idee achter de Bold Ikke? Lijkt me sterk dat je icm 900 Test en 600 Mast wat van 250mg Bold merkt. Of onderschat ik het goedje :P

• #1.899
Je onderschat het goedje.

Bold geeft me een lekkere volheid en je aderen poppen nog meer. Dat samen met de mast (hardheid) is lekker :p

Even een update hier over de vorderingen.

Pols begint eindelijk te helen en heb gisteren vrij goed kunnen trainen. Zondagmorgen op een lege maag gaan trainen, PreWO erin gekapt en gaan met die banaan :D. Ging vrij goed en tegen volgende week is mijn pols oke (met straps) om terug te belasten. Dus deze woensdag of zondag gaat alles terug omhoog gegooid worden want we hebben een beetje schade op te halen.

Ga het voorlopig op test/mast/bold houden en dan op 900/600/250 + hgh 3.33iu/dag.

Tijdens mijn cruise heb ik test op 600 mg test E gehouden (kon het niet laten :o ) het heeft even geduurd maar de test levels zijn eindelijk op peil. Pffff fucking geil dat ik sta, niet normaal meer.
Over 2 weken heb ik 2 weekenden aan stuk vrijgezelle feesten (schoonbroer en van een goede vriend) en laat ons zeggen dat we savonds telkens afzakken naar Antwerpen (noorden). Dat gaat een moeilijke worden want bij 1 avond gaan we zowiezo al naar een Stripclub waar we een bachelor arrangement hebben met een paar prive dames :roflol: . Heb echt schrik om in deze toestand naar die regio te gaan :o
Haha sws, dat je ons hiervan op de hoogte komt te houden!

Lekkere combi trouwens test, bold en mast. Iemand die absoluut niet tegen tren kan zou z'n soort cycle echt in gedachte moeten houden. Niet alleen om te cutten maar ook nette vvm gains.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven