- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is de hgh die ik nu aan het gebruiken ben. Ongelabeld en in een mooie verpakking gestoken
Bijna 2 weken mee bezig en ben blij dat ik weer het hgh gevoel te pakken heb. Dat heb ik bij men laatste kitje Riptropin helemaal gemist.
Wou ik ook wel graag keer mee starten, tis dat ik eerst een nieuwe auto nodig ben.. daar gaan al 40 kitjes in zitten hahaBijna 2 weken mee bezig en ben blij dat ik weer het hgh gevoel te pakken heb.
Dat je 2000 ekkies weggegooid hebt

Ik bedoelde meer de kans dat je fake hgh hebt. Met oog op dat is het misschien slimmer om vaker af te halen, dan alles in 1 keer. Naja voor mij zal het minimaal een jaar verder zijn voor ik er überhaupt aan kan denken ;-)Als ik +1000 iu in 1 bestelling plaats dan wil ik het wel kunnen komen afhalen hoor.
300 iu per keer bestellen is toch niet veel. Dat het onderscherpt kan worden moet je er maar bij nemen. Risico van het vak.
. Ging vrij goed en tegen volgende week is mijn pols oke (met straps) om terug te belasten. Dus deze woensdag of zondag gaat alles terug omhoog gegooid worden want we hebben een beetje schade op te halen.
) het heeft even geduurd maar de test levels zijn eindelijk op peil. Pffff fucking geil dat ik sta, niet normaal meer.
. Heb echt schrik om in deze toestand naar die regio te gaan 
Haha Antwerpen, 10km van mij vandaan. Zit zelf ook regelmatig in Antwerpen. Dit weekend café d'anvers nog afgesloten, ook een leuke buurt als je daar komt buiten gestapt op test/mastEen update kan maar foto's niet want ALLE gsm's blijven thuis die dag/nacht. Geen locatiebepalingen en bewijs materiaal nodig die weekenden![]()

Een update kan maar foto's niet want ALLE gsm's blijven thuis die dag/nacht. Geen locatiebepalingen en bewijs materiaal nodig die weekenden![]()
Haha Antwerpen, 10km van mij vandaan. Zit zelf ook regelmatig in Antwerpen. Dit weekend café d'anvers nog afgesloten, ook een leuke buurt als je daar komt buiten gestapt op test/mast![]()
De ligging daarvan is perfect 

Haha sws, dat je ons hiervan op de hoogte komt te houden!Even een update hier over de vorderingen.
Pols begint eindelijk te helen en heb gisteren vrij goed kunnen trainen. Zondagmorgen op een lege maag gaan trainen, PreWO erin gekapt en gaan met die banaan. Ging vrij goed en tegen volgende week is mijn pols oke (met straps) om terug te belasten. Dus deze woensdag of zondag gaat alles terug omhoog gegooid worden want we hebben een beetje schade op te halen.
Ga het voorlopig op test/mast/bold houden en dan op 900/600/250 + hgh 3.33iu/dag.
Tijdens mijn cruise heb ik test op 600 mg test E gehouden (kon het niet laten) het heeft even geduurd maar de test levels zijn eindelijk op peil. Pffff fucking geil dat ik sta, niet normaal meer.
Over 2 weken heb ik 2 weekenden aan stuk vrijgezelle feesten (schoonbroer en van een goede vriend) en laat ons zeggen dat we savonds telkens afzakken naar Antwerpen (noorden). Dat gaat een moeilijke worden want bij 1 avond gaan we zowiezo al naar een Stripclub waar we een bachelor arrangement hebben met een paar prive dames. Heb echt schrik om in deze toestand naar die regio te gaan
![]()