Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cafe d'anvers ben ik nog niet geweest maar daar gaan we zeker passeren met den hoop :D De ligging daarvan is perfect :cool:
De ligging is zeker goed daar :p Zijn eigenlijk meerdere goede discotheken in een afstand die eigenlijk wel te voet te doen is ook :p

Stripclubs in Antwerpen zijn niks aan. Je mag nergens aanraken bij de dames.

Gratis meestal niet nee. Maar hangt wat af waar en wanneer je er bent natuurlijk. En wie er aanwezig is :)

Helaas is het Keteltje gesloten :(

Daar werd je ongevraagd door de dames tussen je benen gegrepen hahaha

(Niet dat je dat wil van die smerige wijven daar *kotssss* )

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.905
  • #1.906
Gratis meestal niet nee. Maar hangt wat af waar en wanneer je er bent natuurlijk. En wie er aanwezig is :)

We hebben een arrangement gekregen omdat de vrijgezel (zelf cafe eigenaar) de grote baas kent. Al heb ik weinig schrik van die club. Als we in het schipperskwartier belanden daarna daarentegen....

• #1.907

Het keteltje :D dat was een absolute NO GO van mijn schoonbroer.... heb het ook niet zo voor die negerinnen maar het keteltje is over 6 maanden gewoon weer open hoor.

Ze grijpen idd vrij snel maar dat is gewoon zodat je betaald en ze mee neemt voor een sessie.

Het keteltje, als de deur open ging rook je het al. Smerig kot :')
Welke?

TheVillla en de vroegere Noxx (IKON nu) weet ik maar zijn er nog andere leuke plaatsen?
Club Vaag soms, hangt er wat van af of er iemand goed draait die avond. Ook zijn er wat zomerbars zoals bocadero die in het begin van de avond wel plezant kunnen zijn. Danscafés zoals bonten os zijn ook leuk als er genoeg volk is. Veel schoon vrouwvolk daar regelmatig :D
Aan londenbrug heb je bar paniek en nog iets waar soms wel wat volk zit. De kaai is ook wel leuke discotheek, meestal wel veel volk en tot vrij laat ook.
Petrol/Piaf is iets meer underground maar soms ook vette feestjes. Op de keyserlei is in de antwerp tower een skybar en ook een discotheek bovenaan (21e verdiep dacht ik), klub goud.
Spiegeltent aan het noordkasteel zijn soms goede feestjes.
En zo zijn er nog vele waar ik niet direct op kom :p

We hebben een arrangement gekregen omdat de vrijgezel (zelf cafe eigenaar) de grote baas kent. Al heb ik weinig schrik van die club. Als we in het schipperskwartier belanden daarna daarentegen....
Dat is gemakkelijk. En ja, schipperskwartier... :p

Leuk om eens wat non bodybuilding stories te aanschouwen ;) Woon zelf redelijk dicht bij Antwerpen (Breda) en ook een paar x heen geweest maar ben er verder niet heel bekent ofzo. Paar x Noxx geweest. Of gewoon om wat te koekeloeren, drinken en hapje eten. Volgende bezoekje zal bij het sportpaleis zijn in februari. Als me libido straks wss weer even sky high word misschien nog een retourtje schipperskwartier tussendoor :P

• #1.910
Het keteltje, als de deur open ging rook je het al. Smerig kot :')

Club Vaag soms, hangt er wat van af of er iemand goed draait die avond. Ook zijn er wat zomerbars zoals bocadero die in het begin van de avond wel plezant kunnen zijn. Danscafés zoals bonten os zijn ook leuk als er genoeg volk is. Veel schoon vrouwvolk daar regelmatig :D
Aan londenbrug heb je bar paniek en nog iets waar soms wel wat volk zit. De kaai is ook wel leuke discotheek, meestal wel veel volk en tot vrij laat ook.
Petrol/Piaf is iets meer underground maar soms ook vette feestjes. Op de keyserlei is in de antwerp tower een skybar en ook een discotheek bovenaan (21e verdiep dacht ik), klub goud.
Spiegeltent aan het noordkasteel zijn soms goede feestjes.
En zo zijn er nog vele waar ik niet direct op kom :p

Dat is gemakkelijk. En ja, schipperskwartier... :p

We gaan tegen 20 uur naar het stad dus bocadero is zeker een optie om te starten. Spijtig dat dat al om 24u sluit. Ik ga even die adressen opzoeken van die andere bars zodat we de avond zelf genoeg opties hebben om te kiezen. Mercikes al!

• #1.911
Leuk om eens wat non bodybuilding stories te aanschouwen ;) Woon zelf redelijk dicht bij Antwerpen (Breda) en ook een paar x heen geweest maar ben er verder niet heel bekent ofzo. Paar x Noxx geweest. Of gewoon om wat te koekeloeren, drinken en hapje eten. Volgende bezoekje zal bij het sportpaleis zijn in februari. Als me libido straks wss weer even sky high word misschien nog een retourtje schipperskwartier tussendoor :P

Er is meer in het leven dan enkel maar bodybuilding hoor. Amuseren en bodybuilding gaat perfect samen hoor :D

Mijn vroegere trainingsmaatje was vaste klant in het schipperskwartier want zijn vriendin werkte daar. Had daar weinig problemen mee, ik zou het niet kunnen. Hij vroeg geregeld om mee te gaan maar ik ken mezelf goed genoeg. Ik zie mijn vrouw doodgraag en ik wil gewoon geen domme dingen doen waar ik later spijt van ga krijgen. Toen niet en nu ook niet. Er zitten daar veel te veel mooie dames en als je daar als jonge gast passeert (er redelijk uitziet + een goed lichaam hebt) durven ze wel eens wat aan de prijs doen om je binnen te lokken.
Ooit eens met mijn vrouw daar doorgelopen, ze wou dat eens gezien hebben, en we werden continu uitgenodigd om als koppel binnen te gaan. Men vrouw vond het wel grappig maar zag dat niet zitten dus spijtig voor mij :o Maar shit zeg daar zitten toch een hoop poezen bijeen hoor :eek:

Zou niet naar cafe danvers gaan marginale discotheek met vooral junkies en dealers deze dagen...
Noxx enzo zijn vooral kinderfeestjes :P

• #1.914
Bostin Loyd bij Dave. Zalige episode! Loyd noem zijn stack op met doseringen en Dave antwoord tja dat is niet echt moderate.... Loyd antwoord : maar die doseringen heb jij mij gegeven hahahahahaa Dave: ja dat is waar exclusief de hgh :roflol:.
Dave heeft Loyd al een paar keer geprept voor een wedstrijd dus Loyd kent zijn manieren heel goed en zegt dat ook een paar keer tijdens die episode. Waarna Dave elke keer moet zeggen, ja dat is waar hahahaha
Zeker het kijken waard.

Bostin Loyd bij Dave. Zalige episode! Loyd noem zijn stack op met doseringen en Dave antwoord tja dat is niet echt moderate.... Loyd antwoord : maar die doseringen heb jij mij gegeven hahahahahaa Dave: ja dat is waar exclusief de hgh :roflol:.
Dave heeft Loyd al een paar keer geprept voor een wedstrijd dus Loyd kent zijn manieren heel goed en zegt dat ook een paar keer tijdens die episode. Waarna Dave elke keer moet zeggen, ja dat is waar hahahaha
Zeker het kijken waard.

Ik zag laatst een filmpje van hem dan gaat die de laten zien wat hij de hele dag gebruikt... holy shit man, die gast is een wandelende apotheek

• #1.916
Ik zag laatst een filmpje van hem dan gaat die de laten zien wat hij de hele dag gebruikt... holy shit man, die gast is een wandelende apotheek

Hij overdrijft wel een beetje ja. Maar vergeet niet dat hij aandeelhouder is van een peptidestore.

We gaan tegen 20 uur naar het stad dus bocadero is zeker een optie om te starten. Spijtig dat dat al om 24u sluit. Ik ga even die adressen opzoeken van die andere bars zodat we de avond zelf genoeg opties hebben om te kiezen. Mercikes al!

Club Goud en Ampère, techno/house. The Villa & Roxy commercieel. Cda en vaag zijn ook wat underground. Als ik je een tip mag geven zou ik een taxi of Uber nemen naar La Rocca of Carré daar ga je je beter amuseren (veel minder jong volk).

1 keer in petrol geweest in Antwerpen, beetje underground en gemakkelijk deurbeleid wat drugs betreft

• #1.919
Ben nog aan het twijfelen ivm de volgende blast... Zit nu op 600 mg test per week en ongeveer 3.33 iu hgh/dag. Heb deze week al 3 keer te horen gekregen dat het vrij goed zit met de shape en vooruitgang. Ze zien me echt groter worden zonder dat men vet% stijgt. Voel me zelf ook goed in men vel en ik vind mijn huidige shape wel vrij oke. Is het door de nieuwe hgh dat ik terug verbeter? Dat kan maar weet het niet echt.
Langs de ene kant heb ik wel zin om alles te uppen en mast + bold toe te voegen. Langs de andere kant heb ik zo iets van, als ik met 2 ml test per week zo blijf vooruit gaan waarom dan al de rest er gaan bij duwen?
Luxeproblemen...

• Like
Waarderingen: Wxng
Waarom mast en bold samen? Beetje omgedraaide look imo
Mast zie je er droger uit met bold voller dus samen eigelijk niets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven