Fitness Seller

13 jaar proteine shake

13j

Cool Novice
Waardering
46
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
hallo ik ben 13 jaar ik ben 1,58 54Kg en wil afvallen en spierenopbouwen ik gebruik eiwitshakes wou eigelijk vragen wat is het beste om te doen om stap 1 te berieken ong 45 kg dus 9a8 kg eraf ik doe soms aan cardio maar meestal gewichten bankdrukken etc ??????????????????:D met voorbaat dank

haha hoi ik ben 18 jaar

Moet je je op jouw leeftijd nog helemaal niet op richten maatje. Cutten heeft ook invloed op hormonen en blabla en dat lijkt me niet echt wenselijk als je 13 bent.

Ga gewoon lekker een beetje trainen, zorg dat je oefeningen helemaal correct uitvoert en ga je op je 16e een keer druk maken om cutten en bulken. Tot die tijd gezond eten, zorgen dat je vast wat spier opbouwt en dergelijke.

Eerst netjes je school afmaken jongeman

Eiwit shakes zijn anabolen, niet doen! Word je groot van. Gebruik jij maar tren

hallo ik ben 13 jaar ik ben 1,58 54Kg en wil afvallen en spierenopbouwen ik gebruik eiwitshakes wou eigelijk vragen wat is het beste om te doen om stap 1 te berieken ong 45 kg dus 9a8 kg eraf ik doe soms aan cardio maar meestal gewichten bankdrukken etc ??????????????????:D met voorbaat dank

gebruik eerst de alternatieve route... lopen, zwemmen ... Als je dat een tijdje kan volhouden duik dan pas de fitnesszaal in...

Ga gwn cardio doen dan
En goed eten, die shakes gaan echt niet helpen

Leer eerst eens normaal Nederlands schrijven.

er groei net schaamhaar :eek:

heb niet om dit soort reacties gevraagd maarja die kan je ook niet vermijden met zulke debielen op dit forum ;)

Hahaha knuppel.

Als jij gewoon fatsoenlijk typt en duidelijk een vraag stelt, dan krijg je ook goede reacties. Als jij echter niet de tijd neemt om fatsoenlijk te typen en wij maar moeten gissen naar wat je bedoelt, dan kan je deze shit verwachten.

Ga maar ergens anders eigenwijs doen, snotneus.

Troll :slotje:

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha knuppel.

Als jij gewoon fatsoenlijk typt en duidelijk een vraag stelt, dan krijg je ook goede reacties. Als jij echter niet de tijd neemt om fatsoenlijk te typen en wij maar moeten gissen naar wat je bedoelt, dan kan je deze shit verwachten.

Ga maar ergens anders eigenwijs doen, snotneus.
ik stel me vragen normaal als je er niks nuttigs aan toe te voegen heb reageer dan niet aub ik stel gewoon hier me vragen

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Ga gwn cardio doen dan
En goed eten, die shakes gaan echt niet helpen

Dankjewel de enige die een normaal antwoord geeft

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Moet je je op jouw leeftijd nog helemaal niet op richten maatje. Cutten heeft ook invloed op hormonen en blabla en dat lijkt me niet echt wenselijk als je 13 bent.

Ga gewoon lekker een beetje trainen, zorg dat je oefeningen helemaal correct uitvoert en ga je op je 16e een keer druk maken om cutten en bulken. Tot die tijd gezond eten, zorgen dat je vast wat spier opbouwt en dergelijke.

In de vakantie ben ik van plan rond 40 uur per in de sportschool te zitten goed idee om veel spiermassa op te bouwen en ik gebruik perfect burn van bodyenfitshop zou ik na de vakantie ong 50 kilo wegen en beetje gespierd er uit kunnen zien?

Beetje zielig hoe mensen hier reageren op de vraag van een jongetje van 13 jaar.

Aan 13j: Zorg gewoon dat je goed eet en laat sportdrankjes en frisdranken links liggen. Denk niet aan cutten. Sport goed en sport regelmatig. Zwemmen, hardlopen, fietsen, af en toe eens tennissen,... doe actief veel verschillende sporten, zodat je het boeiend blijft vinden.
Eens je 16 bent kan je je dan meer gaan toeleggen op krachttraining en zo.

Succes;

beetje zielig hoe mensen hier reageren op de vraag van een jongetje van 13 jaar.

Aan 13j: Zorg gewoon dat je goed eet en laat sportdrankjes en frisdranken links liggen. Denk niet aan cutten. Sport goed en sport regelmatig. Zwemmen, hardlopen, fietsen, af en toe eens tennissen,... Doe actief veel verschillende sporten, zodat je het boeiend blijft vinden.
Eens je 16 bent kan je je dan meer gaan toeleggen op krachttraining en zo.

Succes;
+1

Terug
Naar boven