Fitness Seller

13 jaar proteine shake

hallo ik ben 13 jaar ik ben 1,58 54Kg en wil afvallen en spierenopbouwen ik gebruik eiwitshakes wou eigelijk vragen wat is het beste om te doen om stap 1 te berieken ong 45 kg dus 9a8 kg eraf ik doe soms aan cardio maar meestal gewichten bankdrukken etc ??????????????????:D met voorbaat dank

Ben ik nou potverdikkeme de enige die zich afvraagt waarom iemand van 54kg 45 wil wegen?

Beetje zielig hoe mensen hier reageren op de vraag van een jongetje van 13 jaar.

Aan 13j: Zorg gewoon dat je goed eet en laat sportdrankjes en frisdranken links liggen. Denk niet aan cutten. Sport goed en sport regelmatig. Zwemmen, hardlopen, fietsen, af en toe eens tennissen,... doe actief veel verschillende sporten, zodat je het boeiend blijft vinden.
Eens je 16 bent kan je je dan meer gaan toeleggen op krachttraining en zo.

Succes;
dit.

Met jouw stats zou je best niet te hoog van de toren blazen;

Laatst bewerkt door een moderator:

Waarom geef je van dit k*t advies? Zeg dan gewoon niks, hiermee breng je ook andere jongeren op het verkeerde pad die dit lezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom geen kracht training? Hij kan prima kracht training doen in combinatie met meer eiwitten eten.
Bulken en cutten is indd nog niet echt aan te raden
Btw dit was een reactie op yasmine, kan,niet quote

Dankjewel de enige die een normaal antwoord geeft

de kleintjes weten ten minste hoe het moet :D:D:D:D :knipoog:

maar natuurlijk weten die grotere jongetjes wel beter hoe het werkt he, dus niet zo onbeschoft (ook al waren hun het soms ook wel een beetje)

zelf persoonlijk vind ik het toch nog wel een beetje onzin dat je naar de sportschool gaat, ik doe het ook nog niet, ik ben met aan het inlezen zodat ik over een tijdje hardcore aan de slag kan :rocker:

maar omdat je dan toch zo vastberaden bent :
1. lees de stickys door
2. lees de stickys nog eens door
3. lees de stickys met je vader door omdat je wss de helft niet begreep :D
4. maak een voedingsschema
5. maak een trainingsschema (of vraag of ze er een bij de sportschool voor je willen maken)
6. bekijk of je genoeg calorietjes binnen krijgt, zo niet ga dan meer eten en maak een goed/beter voedingsschema
7. koop geen nieuwe supplementen meer, je kan die van nu opmaken maar tis zonde van het geen (vind ik)
8. ik vind niet dat je te dik bent en vind ook niet dat het nodig is om gewicht af te vallen, spieren zijn zwaarder als vet dus hoe zwaarder hoe beter (zolang je niet heel dik bent) maar als je tocg echt wil afvallen doe dan gewoon cardio

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/tiener-bodybuilding-basis-inleiding-142000/

Laatst bewerkt:
Ben ik nou potverdikkeme de enige die zich afvraagt waarom iemand van 54kg 45 wil wegen?

Hmwahh, als je op die lengte 54 weegt, is toch ook best wel "veel" voor een dertienjarige, niet? Niet probematisch veel, maar als het veel vet is en hij zichzelf te dik vindt, kan het alleen maar goed zijn voor zijn zelfbeeld om wat gewicht te verliezen :)

Wedden dat die kerel van zo gezegd 13 een nep account gemaakt heeft.

Die houdt ons voor het gek man, wordt wakker.

waarom niet gewoon normaal antwoord geven tegen iemand van 13 kom op man het is een kind ga iemand anders voor de gek houden. ik ben der mee eens dat die te jong is om zich druk te maken over shake en dergelijk. maar dat kan ook op een normaal manier gezegd worden

maar goed train gewoon lekker leer alles goed kennen en probeer veel Kennes op te doen op internet en ja ja de bibliotheek :P

waarom niet gewoon normaal antwoord geven tegen iemand van 13 kom op man het is een kind ga iemand anders voor de gek houden. ik ben der mee eens dat die te jong is om zich druk te maken over shake en dergelijk. maar dat kan ook op een normaal manier gezegd worden

maar goed train gewoon lekker leer alles goed kennen en probeer veel Kennes op te doen op internet en ja ja de bibliotheek :P
Simpel.
en IK leg het maar 1 x uit ook !!!

Dit is niet iemand van 13j maar gewoon een troll!
kom op zeg , van zwaar naar licht en dan extreem debiel licht :windup:

Groetjes......

Simpel.
en IK leg het maar 1 x uit ook !!!

Dit is niet iemand van 13j maar gewoon een troll!
kom op zeg , van zwaar naar licht en dan extreem debiel licht :windup:

Groetjes......
ik snap je punt maar stel nou het is wel egt dan zit er nu wel iemand met een k*t gevoel dat risico zou ik niet wille nemen maar nogmaals ik snap wel wat je bedoelt

hallo ik ben 13 jaar ik ben 1,58 54Kg en wil afvallen en spierenopbouwen ik gebruik eiwitshakes wou eigelijk vragen wat is het beste om te doen om stap 1 te berieken ong 45 kg dus 9a8 kg eraf ik doe soms aan cardio maar meestal gewichten bankdrukken etc ??????????????????:D met voorbaat dank

Als ik jou was zou ik mij geen zorgen maken met afvallen. Vooral nu niet nu je nog volwassen moet worden. Dit kan gevolgen hebben voor je hormonen en je overal groei. vergeet het hele spieropbouw gedoe tot te minste je 16 of 17 bent. Spiermassa aankomen op 13 jaar is bijna niets omdat jij (nog) niet de hormonen ervoor beschikt.

ik stel me vragen normaal als je er niks nuttigs aan toe te voegen heb reageer dan niet aub ik stel gewoon hier me vragen

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Dankjewel de enige die een normaal antwoord geeft

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

In de vakantie ben ik van plan rond 40 uur per in de sportschool te zitten goed idee om veel spiermassa op te bouwen en ik gebruik perfect burn van bodyenfitshop zou ik na de vakantie ong 50 kilo wegen en beetje gespierd er uit kunnen zien?

Dit is gewoon een troll, negeren is de beste optie.:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen troll snap ook niet waarom julie dat denken ik wil gewoon me vraag stellen alvast bedankt voor de mensen die hebben gereageerd

Ik ben geen troll snap ook niet waarom julie dat denken ik wil gewoon me vraag stellen alvast bedankt voor de mensen die hebben gereageerd

Huh? je wilt de mensen alvast bedanken die al gereageerd hebben? Dat zal wel nieuw zijn dan

Obvious troll is obvious

veel cardio, verlies je lichaamsgewicht, blijf uit de gym..... je bent te jong, kijk over 3-4-5 jaar nog eens echt.

pas op met gewichten, pleur die whey weg, eet gezond, geniet wel, geen slechte vetten , overmatige suikers blabla. wees een kind, sport lekker, rennen, fietsen, voetballen, hardlopen, sprinten, kies iets, van mij part touwtje springen!

geniet be the kid men!

gr

Lol laat dat kind gewoon trainen man, stelletje drama queens. Teveel jimmy gerustleërde f**gots in dit topic.

Terug
Naar boven