Als Whey/eiwitten tegen de THT aan zitten, gaan ze nog makkelijk 2-3 maand mee. Dus dat kan prima als ze er tegen aan zitten en is dan toch mega goedkoop.
De vraag was waar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Whey/eiwitten tegen de THT aan zitten, gaan ze nog makkelijk 2-3 maand mee. Dus dat kan prima als ze er tegen aan zitten en is dan toch mega goedkoop.
waar koop je die nog net houdbare whey dan?? Ik dacht dat 35 euro voor 2.2kilo van muscletech al cheap was
Ik kwam deze tegen bij B&F. In de lange rij sale/op=op staat soms leuk merk spul op of tegen datum.

Sarcasme? In ieder geval is het niet mijn ding om complete leverworsten per dag op te gaan eten voor het eiwit.
Alles met mate, maar omdat het vet is en zout bevat, hoef je een paar plakjes echt niet te laten hoor 
Was sarcasme ja.
jan83 zegt toch ook niet dat je complete leverworsten per dag moet etenAlles met mate, maar omdat het vet is en zout bevat, hoef je een paar plakjes echt niet te laten hoor
![]()

waar koop je die nog net houdbare whey dan?? Ik dacht dat 35 euro voor 2.2kilo van muscletech al cheap was
Mijn pinda's bevatten 26gr eiwit per 100gr. Voor 1euro heb je 225gr ongezouten pinda's. Dat zijn ongeveer 60gr eiwitten, 1500kcal en aardig wat vitaminen en mineralen voor 1 euro.
Maar was inderdaad een typfoutje. Ik bedoelde natuurlijk kalkoen, lijkt zoveel op elkaar he. :d