Fitness Seller

13 veel doen voor sixpack en sterke armspieren

Zoek uit wat je onderhoud is -> Mifflin StJeor (http://www.freedieting.com/calorie_needs.html)
+ 500 kcal erbij en dan eten, 2*40 = 80g maar maak er maar 100g (1g = 4 kcal) proteinen van.
Zo'n 40-50g gezonde vetten (1g = 9 kcal) en de rest van je kcal indelen naar wens (1g koolhydraten = 4 kcal).

Trainingsschema doen wat je wilt, split met 8-12, fullbody 5x5. Beetje inlezen daarover :)

En dan komt het goed :)

Hoi, ik ben Gijs en ben 13 jaar, ik weeg 40 kilo.

Ik zou graag sterke armspieren en sixpack willen, hoe Theo ik best veel voor over!

Ik hoe geen bodybuilder te worden maar ik wil wel dat het duidelijk zichtbaar is als dat kan.

Hoe moe ik dit doen? Ik train al 2x per dag met een paar oefenIngen, in het begin merkte ik wel verandering, maar nu amper meer, doe ik het nu fout?

Wat voor voedingsschemaheb ik bijvoorbeeld nodig?
Graag hulp!!

Gewoon doen wat bodybuilders doen... dan krijg je sterke armspieren en een six-pack.

Maar hoe voorkomt hij dan dat hij ineens wakker wordt als bodybuilder?!

40kg is netjes man

Ik zou kooklessen nemen
dan kom je bij van het food en arm en buikspieren door te zwieren met de potten en pannen

Vraag je moeder of ze een paar extra schepjes rijst opschept voor je! Alle basis informatie is gewoon te vinden op dit forum, juist om dit soort topics te vermijden. Als je het dan nog niet snapt, open dan een topic en stel vragen. En kom op je bent 13, ga meisjes lastig vallen ofzo

Ach gut, ik krijg hier helemaal moederlijke gevoelens van .......en jullie plagen dat mannetje maar zo.
Knul, lekker het forum lezen en goed eten, hoor. Dan word je groot en sterk, met heel mooie abs en prachtige armen. Kijken alle meisjes naar je. Als je tenminste al belangstelling hebt voor meisjes.....of heb je er nog geen haar op?

Beaudien, ik begrijp je wel hoor, maar de TS had ook de moeite kunnen nemen om andere topics te lezen, door dat te doen had hij geweten dat de reactie's op topics die gaan over een sixpack verkrijgen enzo nooit serieus genomen worden. Het verbaasd me dat niemand nog een linkje heeft gegeven naar het dutch fitness forum :p

even rond kijken in de f10 sectie.

Beaudien, ik begrijp je wel hoor, maar de TS had ook de moeite kunnen nemen om andere topics te lezen, door dat te doen had hij geweten dat de reactie's op topics die gaan over een sixpack verkrijgen enzo nooit serieus genomen worden. Het verbaasd me dat niemand nog een linkje heeft gegeven naar het dutch fitness forum :p

Psssst....Jeroen, ik was sarcastisch, ik ben gewoon een enge b*ch en bijna nooit aardig tegen jongentjes van 13. :D

Psssst....Jeroen, ik was sarcastisch, ik ben gewoon een enge b*ch en bijna nooit aardig tegen jongentjes van 13. :D

Hoewel iedereen dit door had behalve Jeroen, zeg je dit wel weer aardig tegen hem.... terwijl Jeroen ook een jongetje van 13 is :eek:

goed eten en veel water drinken en je komt er wel !

[Link niet meer beschikbaar] , voordat je verkracht word door pedofiele bodybuilders.

Terug
Naar boven