MuscleMeat

13 veel doen voor sixpack en sterke armspieren

Wat een topic... 40kg zou maar snel wat gaan eten. in before skelton pics

Psssst....Jeroen, ik was sarcastisch, ik ben gewoon een enge b*ch en bijna nooit aardig tegen jongentjes van 13. :D

:s domme ik, wel blij dat je wel aardig antwoord tegen dit 13 jarige jongentje. maar ik denk dat het ook wel uitmaakt dat ik wel een beetje volwassen kan antwoorden :p

Haha, bedankt! Ik ga nu nog maar even kort wat lezen op het forum en dan maar gauw slapen, anders heb ik dadelijk geen energie meer voor mijn training morgen.. Het is al zo laat he ;)

Ik wil eruitzien als een bodybuilder, maar ik wil geen bodybuilder zijn :(.

Iedereen neemt hem in de zeik maar het is wel zo,
Je zou eerst verhalen moeten lezen van andere dbb'ers en informatie op doen hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Trouwens je hoeft niet bang te worden dat je ineens als een bodybuilder wakker word hoor haha.

je zou ook maar wakker worden met dikke spieren... hele school zou je uitlachen.

Ja echt, leraren die je ineens niet mee mogen, ouders die je het huis uitkicken, en vrienden die je laten zitten, allemaal door die mooie spieren! :p

Sorry, de grap waar ik op antwoorde dan denk ik ook, dit verklaart waarom ik er zo makkelijk op kwam :$

lezen, lezen en nog eens lezen. zoek dingen op die je je afvraagt, ga vooral in een gym trainen en ga proberen zo goed mogelijke trainings/voedingsschemas te maken. ben zwaar jaloers dat jij er op die leeftijd al aan denkt, ik had genoeg tijd ervoor maar ben pas op 17e begonnen.

word 16-18 dan help ik je graag man 13 vind ik wat te vroeg XD.

Terug
Naar boven