- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Nu we toch lui bezig zijn met informatie opvragen enzo.
Over rijst gesproken, wat is een goede vervanger van rijst?
synthol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu we toch lui bezig zijn met informatie opvragen enzo.
Hoewel iedereen dit door had behalve Jeroen, zeg je dit wel weer aardig tegen hem.... terwijl Jeroen ook een jongetje van 13 is![]()
Hmmm, ik word nog soft op mijn oude dag!Nu we toch lui bezig zijn met informatie opvragen enzo.

Psssst....Jeroen, ik was sarcastisch, ik ben gewoon een enge b*ch en bijna nooit aardig tegen jongentjes van 13.![]()

:s domme ik, wel blij dat je wel aardig antwoord tegen dit 13 jarige jongentje. maar ik denk dat het ook wel uitmaakt dat ik wel een beetje volwassen kan antwoorden![]()

[Link niet meer beschikbaar] , voordat je verkracht word door pedofiele bodybuilders.
Ja echt, leraren die je ineens niet mee mogen, ouders die je het huis uitkicken, en vrienden die je laten zitten, allemaal door die mooie spieren!![]()
Ja stel je voor, moeder over de zeik. Leraren die je niet meer in de klas willen hebben. Uitsmijters die je weigeren. Supermarkten die je een verbod opleggen.
word 16-18 dan help ik je graag man 13 vind ik wat te vroeg XD.