XXL Nutrition

Aankondiging 15 APRIL boycot benzinestations!

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Normaal gesproken vind ik socialmedia acties echt batty-boy-4-life, maar aangezien ik redelijk wat liters benzine er doorheen jaag dagelijks, vind ik dit een prima actie! Of het verandering gaat brengen weet ik niet, ik hoop het wel!
Deel die shit, twitter het, facebook het, stuur het via de fax of postduif naar je neefjes, DOE IETS!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net of daardoor de olieprijzen gaan zakken :roflol:

nog 1

Wat een zever... Volgens mij was het trouwens in 1999 dat die boycot was.
Zou mij imo sterk verbazen als hierdoor de prijzen zouden kelderen... Moest je hier al aan meedoen, ga je toch gewoon de dag ervoor of erna tanken?
zeverrrrr! gezeverrrrr!!!
http://www.youtube.com/watch?v=mOng26XI2yU

Echt een zinloze actie.

Alsof de prijs wordt bepaald door de pomphouders.

Zolang er onrust, plus aanspraak op de reserves ontstaan, gaat de prijs niet zakken.

En het 1,40 euro niveau gaan we echt niet meer halen.

Tank is bijna leeg inderdaad, zondag maar weer eens tanken dan.

Vind het prima actie. De prijs bestaat voor meer dan de helft uit belastingen, dus de overheid kan daar zeker wat aan doen. Bovendien gaat de benzine prijs met 5ct omhoog als 1 of andere dictator in het midden ossten een scheet laat, maar als de prijs gunstier wordt zie je daar niet veel van terug.

Miljoenen mensen zijn afhankelijk van hun auto en dus moeten ze simpelweg wel betalen. De prijs loopt de spuigaten uit dus het is tijd dat de overheid minder belasting gaat heffen over brandstof, klaar. Ik ken nog wel wat potjes waar minder geld aan uitgegeven kan worden.

Hoe zat het ook al weer met het kwartje van Kok? De Partij van de Afgunts zou het wel weer geïnvesteerd hebben in de 'zwakke schouders'.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Echt een zinloze actie.

Alsof de prijs wordt bepaald door de pomphouders.

Zolang er onrust, plus aanspraak op de reserves ontstaan, gaat de prijs niet zakken.

En het 1,40 euro niveau gaan we echt niet meer halen.
die smoes is ook al eeuwenoud en achterhaald en ontkracht

Vind het prima actie. De prijs bestaat voor meer dan de helft uit belastingen, dus de overheid kan daar zeker wat aan doen. Bovendien gaat de benzine prijs met 5ct omhoog als 1 of andere dictator in het midden ossten een scheet laat, maar als de prijs gunstier wordt zie je daar niet veel van terug.

Miljoenen mensen zijn afhankelijk van hun auto en dus moeten ze simpelweg wel betalen. De prijs loopt de spuigaten uit dus het is tijd dat de overheid minder belasting gaat heffen over brandstof, klaar. Ik ken nog wel wat potjes waar minder geld aan uitgegeven kan worden.

Helemaal gelijk. Maar de overheid gaat echt niet in deze tijden de belasting op benzinegeld verlagen.

Der was toch al bewezen dat dat van die daling van 6,5 cent gelul was?
Effe link op zoeken

Edit:

Citaat:
Contrary to what's stated above, there was no nationwide "gas out" in 1997. There was one in 1999, and it did generate media attention, but it didn't cause gas prices to drop 30 cents per gallon overnight — in fact, it didn't cause gas prices to drop at all. Despite the popularity of the chain letter, the 1999 boycott attracted few active participants and was completely ineffectual.
bron: [Link niet meer beschikbaar]

die smoes is ook al eeuwenoud en achterhaald en ontkracht

Het argument van 1997 is echt niet van toepassing in de tijden waar we nu zitten.

Maar goed. Ik denk dat met deze actie, wel een geluid wordt afgegeven dat de grens is bereikt bij het volk.

Het beste zou zijn, dat transport bedrijven allemaal het werk zouden neerleggen. Maar dat gaat ook niet.

wil je boycotten ga je weken niet moeten gaan tanken. maar nee we kunnen allemaal onze auto niet missen dus kunnen ze doen wat ze willen punt

lees net op teletekst dat een russisch bedrijf LUKOIL in brabant een hoopje stations heeft gekocht en ze gaan met de prijs lager zitten dan alle anderen
ben benieuwd (ook een paar in limburg overigens)

Helemaal gelijk. Maar de overheid gaat echt niet in deze tijden de belasting op benzinegeld verlagen.

Daar heb je one issue Rob G weer :) Maar als we nu eens geen 1 miljard aan eneco geven voor een windmolen park waar we ieder jaar 800 miljoen subsidie bij moeten leggen om het draaiende te houden, geen 1,7 miljard subsidie duurzame energie per paar uitdelen en vorig kaar geen 6,4 miljard aan windmolen producent Bard hadden gegeven voor een park wat nooit van de grond is gekomen, misschien zouden we dan best een benzineprijs van 1 euro kunnen rekenen.

Daar heb je one issue Rob G weer :) Maar als we nu eens geen 1 miljard aan eneco geven voor een windmolen park waar we ieder jaar 800 miljoen subsidie bij moeten leggen om het draaiende te houden, geen 1,7 miljard subsidie duurzame energie per paar uitdelen en vorig kaar geen 6,4 miljard aan windmolen producent Bard hadden gegeven voor een park wat nooit van de grond is gekomen, misschien zouden we dan best een benzineprijs van 1 euro kunnen rekenen.

Jep. Maar de overheid geeft roekeloos geld uit aan dat soort praktijken. Hervormingen zijn wel nodig wat betreft energie. Maar de bedragen zijn echt absurd. Ik zou wel eens het rendement willen zien op dat soort subsidies.

iets met vraag en aanbod

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dit ook geen topplan, maar het is beter dan niks.

Als iemand en beter idee heeft, hoor ik het graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven