MuscleMeat

16jr, ''onnatuurlijke Gorilla houding''

Teveel gebankdrukt en 5-6 oefeningen voor borst gedaan.

en je rug training daar tegen over bestond uit
1 pulldown
2 horizontal pulley row
en misschien nog een apparaat.

dit is tenminste wat ik bij de meeste zie die zo lopen.

hehe zo lopen al die beachboys in de gym,
echt retarded als je het zo ver laat komen..

ik vind het nogal een troll verhaal maargoed..
laat je moeder je een corset kopen en dragen zodat je een goeie rughouding hebt, kun je daarna weer trainen..

Gorilla van 63kg. We got a bad boy.

Dat krijg je met die supadudes van tegenwoordig. over 10 jaar is iedereen gorilla.

Ik begrijp precies de houding die je bedoelt, ik ken mensen in de sportschool die ook zo lopen. Het is meer een kwestie van leren recht op lopen. Gewoon altijd bewust borst naar voren holle rug.

Ik begrijp precies de houding die je bedoelt, ik ken mensen in de sportschool die ook zo lopen. Het is meer een kwestie van leren recht op lopen. Gewoon altijd bewust borst naar voren holle rug.

idd, speelt ook een enorm rol. veel mensen nemen zo een hangende vorm aan als ze ook gewoon zitten voor hun bureau of op werk.. en dat dan uren achter elkaar aan

Naar het schijnt zouden wel meer fitnessers en bodybuilders dit "gorilla" fenomeen hebben. Belangrijk is er op te letten rechtop te lopen. Met je borst en kin vooruit en je rug lichtjes achteruit gestrekt. En niet voorover gebogen lopen als de klokkenluider van de notre dam :P

Terug
Naar boven