Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik vind het nogal een troll verhaal maargoed..
laat je moeder je een corset kopen en dragen zodat je een goeie rughouding hebt, kun je daarna weer trainen..
Ik begrijp precies de houding die je bedoelt, ik ken mensen in de sportschool die ook zo lopen. Het is meer een kwestie van leren recht op lopen. Gewoon altijd bewust borst naar voren holle rug.
Ik begrijp precies de houding die je bedoelt, ik ken mensen in de sportschool die ook zo lopen. Het is meer een kwestie van leren recht op lopen. Gewoon altijd bewust borst naar voren holle rug.
idd, speelt ook een enorm rol. veel mensen nemen zo een hangende vorm aan als ze ook gewoon zitten voor hun bureau of op werk.. en dat dan uren achter elkaar aan
Naar het schijnt zouden wel meer fitnessers en bodybuilders dit "gorilla" fenomeen hebben. Belangrijk is er op te letten rechtop te lopen. Met je borst en kin vooruit en je rug lichtjes achteruit gestrekt. En niet voorover gebogen lopen als de klokkenluider van de notre dam
ik vind het nogal een troll verhaal maargoed..
laat je moeder je een corset kopen en dragen zodat je een goeie rughouding hebt, kun je daarna weer trainen..