XXL Nutrition

18 jaar oud ambitie voor fitnesscarriere

Tavi Castro is gewoon natty hoor, stelletje jaloerse haters!

Tavi Castro en naturel in een zin:roflol:

Up the dose!

• Topic Starter Topic Starter
Ja weet ik. Maar het is ook stuf om blind te staren op zijn core. Kijk zijn rug, daar zit bijna niets. En in vergelijking daarmee zit er meer op zijn armen
Op mijn rug en armen zit ook vrijwel geen vet, mn armen zijn de afgelopen 2 maanden van 43cm naar 42cm gegaan toen ik ging cutten. Op mijn buik het ik het meeste vet zitten

Op mijn rug en armen zit ook vrijwel geen vet, mn armen zijn de afgelopen 2 maanden van 43cm naar 42cm gegaan toen ik ging cutten. Op mijn buik het ik het meeste vet zitten

Goed fysiek heb je, maar een fysiek als Arnold of Tavi ga je nooit zonder roids krijgen. Je kan het proberen, maar waarschijnlijk wordt je daar alleen maar depressief van

zo naturel als paprikachips

wel goeie fitnis vieziek

echt he, ik raad ze aan om blueprint van arnold te bekijken en daadwerkelijk te leven voor de sport. Combinatie van rust/voeding/training/metaliteit etc dan komt iedereen er wel ..

Ja want Arnold was ook natty natuurlijk en Tavi zit niet year round aan de tren..

Maak jezelf niet zo belachelijk man.

Als je nu nog niet kuurt

Mijn carrière plan voor jou:

- Ga als een dolle kuren
- Ga full on op social media
- Claim dat je natty bent
- Deel je geheim in een pdfje van 1 pagina voor 12,99
- Begin een supplementen lijn met 20% minder inhoud
- Deel persoonlijk je kennis, lessen voor 75 euro per uur, women only
- Enjoy life

1m80 87kg +-10% aan 18jaar. En meeste massa in bovenlijf. Lijkt me moeilijk te geloven dat dit natty is...
Als je kuurt hoef je dat niet toe te geven, maar uiterlijk natty claimen vind ik ook maar belachelijk van je.

• Topic Starter Topic Starter
1m80 87kg +-10% aan 18jaar. En meeste massa in bovenlijf. Lijkt me moeilijk te geloven dat dit natty is...
Als je kuurt hoef je dat niet toe te geven, maar uiterlijk natty claimen vind ik ook maar belachelijk van je.
Sorry man als je me niet gelooft..

Was gwn ff benieuwd hoe men over mijn lichaam denkt, blijkbaar ziet het er te ongeloofwaardig uit.

De meeste mensen hier die echt serieus trainen zijn het wel met mij eens dat er veel mensen zijn die zeggen dat je meteen roids gebruikt of weet ik veel terwijl je gwn hard trained.

Maar ik waardeer je comment;)

Voor 18 jaar heb je een goed fysiek.. maar blijkbaar geen hersen inhoud als je denkt dat Tavi Castro naturel is..

Wat een gezeik weer over dat kuren... Je fysiek is heel bruut man, als je dedicated blijft met de juiste aanpak ga je het ver schoppen! Je hebt nou eenmaal brute genetics!

31SwVIe.jpg

Is this real life?? Heeft hij Ruben zn biceps hier nu kleiner gemaakt?

Ziet er gewoon goed uit man!

Terug
Naar boven