MuscleMeat

18 jaar oud ambitie voor fitnesscarriere

Beest, natty of niet dit Is voor mij gewoon een streef fysiek! Je Kan wel b**chen maar op je 18e is dit een enorme prestatie :D

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

O en hij is geen troll een maatje van me heeft wel eens met m getraind hij is echt zo buff

Goed bezig knul.
Tavi Castro is geen naturel. Heb m een paar keer gezien en is echt wel flink. Niet heel massaal maar erg droog en toch goed gespierd.
Maakt verder niet uit.

Ik dacht dat DBB van hoger niveau was maar dat mensen hierzo al bijna durven zweren dat deze jongen gekuurd heeft.. in mijn ogen is dit een 'normaal' fysiek van iemand die 2 jaar lift. Ik schat hem zeker niet 8 kg boven zijn lengte maar wel 2/3kg.

Jullie kijken teveel naar de cijfers.

f**k mijn genetics hard dan :roflol:

Sportaholic. Hoeveel is jouw deel van de opbrengst? :)
(Die reclame in jouw handtekening).

Sportaholic. Hoeveel is jouw deel van de opbrengst? :)
(Die reclame in jouw handtekening).
helaas helemaal niks haha maar ik heb mee gedaan aan een like en deel actie op facebook en heb gewonnen. ik gebruik het nu zelf ook en het werkt wel echt! haha stiekem ken ik de mede eigenaar van de site :p had beloofd een beetje te helpen met de reclame

Tanden bleken is voor paupers

De MAP is de enige klasse waar voor mannen wat te verdienen valt, maar dan moet je een leuke kop hebben

five0-ouch.gif

helaas helemaal niks haha maar ik heb mee gedaan aan een like en deel actie op facebook en heb gewonnen. ik gebruik het nu zelf ook en het werkt wel echt! haha stiekem ken ik de mede eigenaar van de site :p had beloofd een beetje te helpen met de reclame

:roflol:

Streeffysiek man!

inb4 slechte genetics.

Terug
Naar boven