MuscleMeat

18 jaar oud ambitie voor fitnesscarriere

die hele trainingsfilosofie is belachelijk natuurlijk maar zo groot is deze gast nou ook weer niet.

Ik wil niet te veel doorgaan over dat natty onzin, wat mij betreft is het altijd don't ask don't tell. Maar bij die lengte is dat gewicht op dat lichaamsvetpercentage ongeveer je natuurlijke limiet. Zie Martin Berkhan's methode. Lengte: 180cm - 100 = natty limit gewicht at 5% lichaamsvet. Dus iets van 86kg op 10% is natuurlijke limiet bij 180cm, kan je dan net iets boven of onder zitten. En dan kan je gaan rekenen, hoe lang duurt het om je natuurlijke limiet te bereiken, 7-10 jaar misschien, waarvan veruit de meeste vooruitgang in de eerste 5 jaar. Niet heel plausibel dus, die natty claim. En dan de claim dat 16 jarige breder/groter zijn, is gewoon onzin dus. Ik zou graag willen dat de natty limiet hoger was, maar afgaande op 'expert claims', is dit het.

Ik dacht dat DBB van hoger niveau was maar dat mensen hierzo al bijna durven zweren dat deze jongen gekuurd heeft.. in mijn ogen is dit een 'normaal' fysiek van iemand die 2 jaar lift. Ik schat hem zeker niet 8 kg boven zijn lengte maar wel 2/3kg.

Jullie kijken teveel naar de cijfers.

Wat bedoel je met fitnesscarrière precies?

Ik dacht dat DBB van hoger niveau was maar dat mensen hierzo al bijna durven zweren dat deze jongen gekuurd heeft.. in mijn ogen is dit een 'normaal' fysiek van iemand die 2 jaar lift. Ik schat hem zeker niet 8 kg boven zijn lengte maar wel 2/3kg.

Dit, ze zien iemand die een goed fysiek heeft en worden jaloers, wat doen mensen die jaloers worden? Ze beginnen te zeggen dat hij gekuurd heeft.

Mooi fysiek voor 18 jaar man bravo.

En zelfs als ie gekuurt zou hebben, hij heeft duidelijk zn handen uit de mouwen gestoken dus chapeau!!

Dit, ze zien iemand die een goed fysiek heeft en worden jaloers, wat doen mensen die jaloers worden? Ze beginnen te zeggen dat hij gekuurd heeft. Mooi fysiek voor 18 jaar man bravo.

^
Dit

Wat een gezeik zeg, gewoon een goed fysiek.
Natty of niet dat is toch eenieders eigen verantwoording.

Trouwens moet ik rectificeren, die cijfers die ik gaf over natty limit zijn gebaseerd op 'contest ready' fysiek (dus incl. waterdroogte). Natuurlijk limiet bij 180cm is tussen de 88.5-92.5kg bij 10% lichaamsvet. En ik weet niet of het "jaloezie" is, denk het niet, maar ik vind het wel kansloos om er meteen over te beginnen. (hoewel ik het niet kon laten er aan mee te doen, ben een beetje moeilijk op dat gebied)

Sorry man als je me niet gelooft..

Was gwn ff benieuwd hoe men over mijn lichaam denkt, blijkbaar ziet het er te ongeloofwaardig uit.

De meeste mensen hier die echt serieus trainen zijn het wel met mij eens dat er veel mensen zijn die zeggen dat je meteen roids gebruikt of weet ik veel terwijl je gwn hard trained.

Maar ik waardeer je comment;)

Ik vind je fysiek nog niet zo spannend. Zit een leuke bovengemiddelde basis op nu. Optimaal beginnergains benut.
Flink doorbouwen nu. Werk aan je benen!

Met serieus trainen en goed eten kan je aardig ver komen.

naturel of niet, goed fysiek, zeker voor 18, doe zo door kerel

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

dit. amen

Naturel of niet, wat maakt dat uit iedereen doet met z'n lichaam wat ie zelf wil toch :p
maak je druk. iedereen wil er goed uitzien :)

Hoi! :) Altijd leuk vrouwen van 16!

Goed fysiek als je slim traint, echter komen je comments wel zo debiel over dat ik nooit geloof dat je natty bent

en btw, pas op bij het trein spoor

rip brad plitt

4 pagina's over of deze gast wel of niet kuurt. Ik maak me best zorgen om de 'bodybuilders' die hier al jaren zitten.

Terug
Naar boven