Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat DBB van hoger niveau was maar dat mensen hierzo al bijna durven zweren dat deze jongen gekuurd heeft.. in mijn ogen is dit een 'normaal' fysiek van iemand die 2 jaar lift. Ik schat hem zeker niet 8 kg boven zijn lengte maar wel 2/3kg.
Jullie kijken teveel naar de cijfers.
Dit, ze zien iemand die een goed fysiek heeft en worden jaloers, wat doen mensen die jaloers worden? Ze beginnen te zeggen dat hij gekuurd heeft. Mooi fysiek voor 18 jaar man bravo.
Sorry man als je me niet gelooft..
Was gwn ff benieuwd hoe men over mijn lichaam denkt, blijkbaar ziet het er te ongeloofwaardig uit.
De meeste mensen hier die echt serieus trainen zijn het wel met mij eens dat er veel mensen zijn die zeggen dat je meteen roids gebruikt of weet ik veel terwijl je gwn hard trained.
Maar ik waardeer je comment![]()
Ik dacht dat DBB van hoger niveau was maar dat mensen hierzo al bijna durven zweren dat deze jongen gekuurd heeft.. in mijn ogen is dit een 'normaal' fysiek van iemand die 2 jaar lift. Ik schat hem zeker niet 8 kg boven zijn lengte maar wel 2/3kg.
Jullie kijken teveel naar de cijfers.
thanks man,naturel of niet, goed fysiek, zeker voor 18, doe zo door kerel
---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------
dit. amen
Natuurlijk limiet bij 180cm is tussen de 88.5-92.5kg bij 10% lichaamsvet.
Ik zorg dat ik elke week mijn oefeningen switch zodat ik mijn spieren altijd te slim af ben(shock the musle)
Naturel of niet, wat maakt dat uit iedereen doet met z'n lichaam wat ie zelf wil toch
maak je druk. iedereen wil er goed uitzien![]()
Naturel of niet, wat maakt dat uit iedereen doet met z'n lichaam wat ie zelf wil toch
maak je druk. iedereen wil er goed uitzien![]()
Lekker bezig. Ambitie is altijd +1.Ik ben nu 18 jaar en heb al een aantal jaartjes training ervaring.
Ik heb de ambitie om de fitness wereld in te gaan. Wat vinden jullie van de foto's?