MuscleMeat

18 jaar oud ambitie voor fitnesscarriere

Wat een gezeik weer over dat kuren... Je fysiek is heel bruut man, als je dedicated blijft met de juiste aanpak ga je het ver schoppen! Je hebt nou eenmaal brute genetics!

Is this real life?? Heeft hij Ruben zn biceps hier nu kleiner gemaakt?

Ja, maar hij maakt zn eigen lichaam op veel fotos ook groter of droger oid haha. Vind zn shirt op deze foto ook raar vallen onder zn hand

had tavi castro niet ook 1:1 john meadows zn trainingsschema gecopypaste om te verkopen

of was dat zon andere f**got

Wat een gezeik weer over dat kuren... Je fysiek is heel bruut man, als je dedicated blijft met de juiste aanpak ga je het ver schoppen! Je hebt nou eenmaal brute genetics! Is this real life?? Heeft hij Ruben zn biceps hier nu kleiner gemaakt?
Ja, maar hij maakt zn eigen lichaam op veel fotos ook groter of droger oid haha. Vind zn shirt op deze foto ook raar vallen onder zn hand

tavi maakt zn shit groter op foto's daarom is z'n arm enzo altijd zo wazig

stond naast hem op fibo was gewoon 3x niks
pak een willekeurige B wedstrijd en vrijwel iedereen daar is groter

had tavi castro niet ook 1:1 john meadows zn trainingsschema gecopypaste om te verkopen of was dat zon andere f**got

dat was jaco de bruyn :roflol:

Goed fysiek kerel, succes met je doelen!

Sorry man als je me niet gelooft.. Was gwn ff benieuwd hoe men over mijn lichaam denkt, blijkbaar ziet het er te ongeloofwaardig uit. De meeste mensen hier die echt serieus trainen zijn het wel met mij eens dat er veel mensen zijn die zeggen dat je meteen roids gebruikt of weet ik veel terwijl je gwn hard trained. Maar ik waardeer je comment;)
Ok, op foto 1 zien je traps en delts er wel zeer groot uit voor 18 jaar, ik ken mensen die al 6 jaar trainen en 2 jaar kuren en ze hun traps en delts zien er kleiner uit bij een gelijkaardig gewicht. Maakt niet uit, nog steeds knap gelijk hoe je het bekomen hebt. Kan je misschien eens jou trainingsschema delen met ons, dan kunnen we er allemaal wat uit leren.
Ben echt nieuwsgierig en zou er graag iets uit leren
srs

Ok, op foto 1 zien je traps en delts er wel zeer groot uit voor 18 jaar, ik ken mensen die al 6 jaar trainen en 2 jaar kuren en ze hun traps en delts zien er kleiner uit bij een gelijkaardig gewicht. Maakt niet uit, nog steeds knap gelijk hoe je het bekomen hebt. Kan je misschien eens jou trainingsschema delen met ons, dan kunnen we er allemaal wat uit leren.
srs

Goede aanleg heeft ie sowieso of ie natty is of niet. Ken jongens die al 10 jaar trainen die dr minder bijlopen haha

• Topic Starter Topic Starter
srs
Je hebt gelijk man, die zijn ook echt groot in verhouding.. maar dat is altijd al zo geweest zit in de genen denk ik.

Verder als ik train dan ben ik non stop bezig en focus ik op de spiergroep die ik train..

Houding is belangrijker dan gewicht en probeer zo goed mogelijk te stretchen en samentrekken in elke beweging.

Ook maak ik elke dag gebruik van supersetjes, dropsetjes, negatives etcetc..

Ik zorg dat ik elke week mijn oefeningen switch zodat ik mijn spieren altijd te slim af ben;) (shock the musle)

Ik zoek elke dag nieuwe oefeningen tips etcetc volg veel bodybuilders en probeer elke dag slimmer te worden.

Mijn trainingen zijn gebaseerd op de oldskool style van arnold als je zijn blueprint bekijkt dan kan je daar echt heel wat van opsteken.. ik probeer niet met gewichten te gooien maar echt mn spieren te vergroten.

Houding is belangrijker dan gewicht en probeer zo goed mogelijk te stretchen en samentrekken in elke beweging.

Ook maak ik elke dag gebruik van supersetjes, dropsetjes, negatives etcetc..

dit is echt olie op het kuur beschuldigingenvuur gooien :roflol:

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

oke dit moet wel een troll zijn, gj

• Topic Starter Topic Starter
dit is echt olie op het kuur beschuldigingenvuur gooien :roflol:

---------- Post added at 18:16 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

oke dit moet wel een troll zijn, gj
haha shitt maakt niet uit wat ik hier zeg.. mensen willen weten wat ik doe ik leg het zo goed mogelijk uit alsnog word er negatief op gereageerd

zegt meer over jou dan over mij;)

Erg netjes man! Al zeker voor je 18 jaar. Nu doorgaan want je kan wel wat bereiken zo.

Ik begrijp de comments hier wel, natty of niet? In principe maakt het helemaal niks uit maar als je echt iets wilt bereiken weet je wel wat te doen.

Succes ermee!

Goeie progressie in 1jaar en 8maanden.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zie alleen maar likes en geen reactie's op je FB.. kan maar 1 ding betekenen... Je hebt betaald voor je vind ik leuks [emoji14] (klikchinezen)

Kan je ook commentchinezen bestellen?

Ik ben in ieder geval niet zeker genoeg in m'n seksualiteit om een pagina met een halfblote man te liken.

Kan je ook commentchinezen bestellen?

Ik ben in ieder geval niet zeker genoeg in m'n seksualiteit om een pagina met een halfblote man te liken.
Commentchinezen zijn vaak wat duurder.. maar wat heb je aan chineze comments? Valt gelijk op [emoji14]

Als je nu nog niet kuurt

Mijn carrière plan voor jou:

- Ga als een dolle kuren
- Ga full on op social media
- Claim dat je natty bent
- Deel je geheim in een pdfje van 1 pagina voor 12,99
- Begin een supplementen lijn met 20% minder inhoud
- Deel persoonlijk je kennis, lessen voor 75 euro per uur, women only
- Enjoy life

Een deel van dit lijstje heeft hij al goed onder de knie denk ik zo.

Wat een gezeik man, kan toch prima natty.

goed bezig broeder

Terug
Naar boven