AndroidHealthClinic

1e Foto's Julliete Bergman Cup 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo triest hoe grappig je over probeert te komen, echt een kansloze reactie dit. Wanneer ga jij op het podium dan met je grote mond. Zo praat je gewoon niet over atleten die mee gedaan hebben.. Alleen al daar staan en het lef tonen om mee te doen maakt je al een winnaar.

true, eigenlijk horen ze allemaal een medaille te krijgen voor hun moed er te staan !
 
Ik wil niet verder off-topic gaan. Ik heb recht op commentaar, die staat erbij.
Vind je mijn commentaar niet goed en wil je iets zeggen erover, stuur maar een PM.

Ja je hebt recht op commentaar, en op een fysiek kan ik begrijpen dat je daarover iets kan aanmerken, maar het is een C wedstrijd, dus elke beginner mag meedoen, en sommigen hebben niet die supergenen of de mogelijkheden om een topfysiek te bereiken, maar allemaal hebben ze er stinkend hun best voor gedaan.
Vind het een beetje lullig om die jongens en meiden belachelijk te maken, die meiden zien er gewoon een voor een supergoed uit, ze zijn moe, leeg en doen nog hun best daar mooi te staan, zijn blij dat ze een mooie plek hebben behaald, laat ze gewoon in hun waarde man :)

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Dat gezegd hebbende, vond ik de foto's toch ook wel wat vreemd overkomen door bewerking. De "levendigheid" staat iets te ver omhoog geschroefd, waardoor sommige foto's wat unreal overkomen. Hetgeen geloof ik ook mijn reactie was op de OP.

De fotoos hebben idd geen mooie bewerking, maar goed dat is omdat er geen fotografen meer zitten.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+02.jpg

Meisje 2de van links heeft een beste paar benen en kuiten :):):)
 
Je hebt recht op commentaar? :screwy:
 
'De supergenen' je bedoelt geld voor AAS ja :o.
 
heb respect voor alle atleten die er effectief staan, maar je kan toch niet ontkennen dat die linkse precies amper moeite gedaan heeft qua wedstrijdprep

die gast is echt heel dik geweest en heeft (ik dacht 2 kunstknieen) nu is het geen afvalwedstrijd ofso, maar hij heeft wel heel erg zijn best gedaan.
Ik begrijp wel dat mensen dit net zoals jou denken, maar we weten gewoon vaak niet wat iemand zijn startfysiek was.
De winnaar in de zwaargewichtklasse was nog geen jaar geleden een enorme papzak.Vind ik dan erg knap dat ie er dan heeft gestaan :)
 
heb respect voor alle atleten die er effectief staan, maar je kan toch niet ontkennen dat die linkse precies amper moeite gedaan heeft qua wedstrijdprep

Sommige mensen zouden in bescherming genomen moeten worden :p

joh doe jezelf een plezier en doe niet mee...
 
Vond niveau bij de Flexcup wel stuk hoger, al denk je daar bij sommigen ook wel "waarom doe je in hemelsnaam mee". Aan de andere kant wel heel toegankelijk natuurlijk en dat is voor velen ook wel leuk.

En die ene pose bij de dames is geloof ik alleen bedacht om het mannelijk publiek te vermaken :p
 
Wat een hoofden! DEAR GOD! Ik heb me rot gelachen!
Man en vrouw....Jesus!!!! Niet normaal grappig :p

Hier allemaal verlengde platte kop, lijkt wel geshopt :/

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+10.jpg



En deze van links naar rechts: ik ben chinees..... ik was vroeger een man..... en ik ben BLIJ!...... zijn mijn ogen open genoeg?..... Im the wicked witch of the west! Hue hue!

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+05.jpg



Dit is ook een drama....Jesus!!
Van links naar rechts: mijn andere naam is Voorhoofd.......mijn man slaat mij, in mijn gezicht, met keukenpan :(...........middelste valt nog mee..........deze ook best leuk...........zal ik eens een super grote witte BH aandoen voor dit wedstrijd?

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+02.jpg




Top prestatie verder hoor :p

Hoe ziet je vriendin eruit dan? Als je die wel hebt. Dit is de middelste waar jij ''ok'' tegen zegt. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Een hele mooie dame is ze
 
Alleen al daar staan en het lef tonen om mee te doen maakt je al een winnaar.
Een beetje dooddoener, maar wel waar. Zelfs als ik echt in shape zou zijn, zie ik mezelf daar nog niet zo in bikini staan, denk niet dat ik er het lef voor zou hebben. Al die mensen doen het toch maar mooi. Om maar te zwijgen over alles wat ze er waarschijnlijk voor opzij hebben gezet :)

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

zitten goede fysieken bij :thumbs:

is die zwembroeken klasse voor heren opgericht zodat ze hun benen niet hoeven te trainen ofzo?
Was die klasse er ook niet op gericht om BB wat populairder te krijgen? Simpelweg omdat een beachboy fysiek wat geliefder is dan een knetterhard bodybuilding fysiek?
Geen idee of het klopt, maar ik heb ook altijd begrepen dat je daarbij minpunten krijgt als je té hard of te grof gespierd bent? Simpelweg omdat daar andere klassen voor zijn?
 
Ik vind het niveau bij de heren helaas niet zo denderend. Vind die kerel van de masters er wel super bij staan (Alle Alfing?). Mooi om iig. het animo te zien voor de sport. Bedankt voor het plaatsen van de foto's Rene.

http://lh5.googleusercontent.com/-r...-h724-no/JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+06.JPG

1e van links.. vraag me af wat sommige mensen bezield om op het podium te gaan met zo'n fysiek. Benen training not even once.
Betwijfel dat die moedwillig z'n benen niet traint. Je ziet bij z'n BDB eigenlijk al dat er waarschijnlijk iets mankeert aan z'n benen.
 
Wat een niveau... Die ''beachboys klasse'' is helemaal om te huilen.
Er trainen scholieren van 16 bij mij op de sportschool die een beter fysiek hebben dan deze ''winnaars''.
 
Het zijn ook wel hele scherpe foto's en voor vrouwen is die tan ook wel moeilijk te combineren met gezichts make up en haar etc. Op welke dingen worden eigenlijk gelet bij bikini?
 
heb respect voor alle atleten die er effectief staan, maar je kan toch niet ontkennen dat die linkse precies amper moeite gedaan heeft qua wedstrijdprep

Die gozer links is wel degelijk diep gegaan, maar met kunstknieën is het voor hem amper te doen om benen te trainen. Gozer rechts komt helemaal van ver (hoog vetpercentage), die heb meer uren op de fiets gezeten dan Lance Armstrong. Terechte winnaar overigens in de masters
 
Het is idd heel lastig om je gezichtsmake-up te zelfde te krijgen als je tan.

Daarbij komt nog dat de gene die de spray tan verzorgde het nodig vond om de gezichten mee te tannen, over de foundation heen. Ik vermoedt dat dit ook bij het meisje in de onderste foto (meisje tweede van links) is gebeurt.
 
Die gozer links is wel degelijk diep gegaan, maar met kunstknieën is het voor hem amper te doen om benen te trainen. Gozer rechts komt helemaal van ver (hoog vetpercentage), die heb meer uren op de fiets gezeten dan Lance Armstrong. Terechte winnaar overigens in de masters

Geeft gelijk een heel ander beeld , respect voor alle atleten die dag.
 
Respect voor al deze atleten. Ze hebben superhard hun best gedaan om daar te staan. Maanden-, wekenlange voorbereiding...
Ik vind het wel jammer dat er dan wat "onrespectvolle" reactie komen van mensen die nog nooit op een podium hebben gestaan.
Nogmaals superprestatie voor iedere atleet die die dag op het podium stond!
 
Back
Naar boven