XXL Nutrition

2 jaar en 8 maanden Fitness .. GUESS WHO's BACKKKKKKK

Heb voor de rest geen fotos meer.. mobiel was gereset op vakantie in bosnie dus alle bestanden kwijt.. heb gelukkig een paar fotos op instagram gezet en op facebook ... vandaar de Filters op sommige foto's [Link niet meer beschikbaar] Instagramzzz

Voor de echte sjonnies wie nog steeds niet geloven dat ik Real ben... c u @ mysteryland aankomende zaterdag

GL HF

Dan maak je nu toch met je mobiel nieuwe foto;s met een a4 erbij waarop het een en ander staat? Dan geloof iedereen je.

Hier een suggestie voor de a4:
- tringelong
- appelscha
- djjehajdkkie
- hatseflats

Dan maak je nu toch met je mobiel nieuwe foto;s met een a4 erbij waarop het een en ander staat? Dan geloof iedereen je.

Hier een suggestie voor de a4:
- tringelong
- appelscha
- djjehajdkkie
- hatseflats

Begrijp t dan, foto's uit rare hoeken, half onduidelijk, met instagram filter komen veel indrukwekkender over. :sd: :trollface:

Wel net fysiek verder

Edit, zie nu pas die link naar z'n vorige topic, is het die gast :duh:

Laatst bewerkt:
Jeej weer een Dennis Letica Toppa :banana:

ongeacht roids, aandachts h**r, troll w/e vind ik het (persoonlijk) wel een mooi streef fysiek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie duckface foto ook :roflol:

Echt ik ben nog nooit van mijn leven een Bosnier tegengekomen die niet op de 1 of andere manier ontiegelijk krank im kopf is!!! :o

Mooie duckface foto ook :roflol:

Echt ik ben nog nooit van mijn leven een Bosnier tegengekomen die niet op de 1 of andere manier ontiegelijk krank im kopf is!!! :o

Agreed.

Maar put jij het maar to the 'test' hoor Denis. All natural yeh. TRUE natural bodybildoing. Net zo naturelle als Mister10 en Loco Lolo.

work it!

Als je een beetje minder aandachtsgeil doet en gewoon eerlijk zegt dat je aan de aas zit dan is het een prima verziek maar nu lieg je jezelf voor.. je vind het dus eigenlijk een slecht fysiek met aas dus zeg je maar dat je het niet heb gehad goed bezig man!!

Als je een beetje minder aandachtsgeil doet en gewoon eerlijk zegt dat je aan de aas zit dan is het een prima verziek maar nu lieg je jezelf voor.. je vind het dus eigenlijk een slecht fysiek met aas dus zeg je maar dat je het niet heb gehad goed bezig man!!

Over verzieken gesproken nu :D:p

Agreed.

Maar put jij het maar to the 'test' hoor Denis. All natural yeh. TRUE natural bodybildoing. Net zo naturelle als Mister10 en Loco Lolo.

work it!

Mister10 is de TRUE natural bodybuildert.. Maar zo moet je Denis niet noemen, Anders komt Mister10 ons weer vertellen dat Denis niet die ekte TRUE natural bber is omdat die assault pakt... :(

Je claimt natural te zijn, maar ben je ook een TRUE natural?

Hoi welkom wat zijn je doelen ?

Toch beter fysiek dan 80% van DBB.

Goed fysiek ook al is het met AAS.

Terug
Naar boven