Fitness Seller

2 jaar en 8 maanden Fitness .. GUESS WHO's BACKKKKKKK

Ben je Bosniër?

Yesssss :popcorn: :popcorn:

Je bent lang weggeweest man :(

16, oke zegt alweer genoeg dus. E-hero...

Vind je het niet leuk als ze onaardig over jouw vriendje praten? Ben jij het mannetje in de relatie?

Nee het is meer dat iedereen hier wat achter elkaar aan loopt/praat. Of die kerel nou natty is of niet. zijn fysiek is erg goed, beter dan meeste hier ooit zullen worden.

Maar als iemand hier wat goeds heeft dan word die gene altijd afgekraakt door alle E-hero's hier.

Gerben zit je nog steeds aan de supplementen?

volgens mij is ie weg

Prima voor je dat je juicet maar hou op met die Zyzz imitaties. Krijg je geen respect van en maakt je totaal gay.

• Topic Starter Topic Starter
Prima voor je dat je juicet maar hou op met die Zyzz imitaties. Krijg je geen respect van en maakt je totaal gay.

Juice ?

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 17:32 ----------

Jullie zijn wel allemaal heel echt aardig .. Oya btw alle poaitieve comments zijn weer "zelfgemaakte" fake accounts of "bilmaatjes" van me .... Hahahaha damn son

Jullie komen wel heel slecht terug als wij jullie ge-owned hebben.
jammer...

Haha allemaal met die nep stats. Durf te wedden dat deze mensen die TS verdedigen nog nooit een gewicht aangeraakt hebben. Of het is de TS zelf.

jammer...

Jij bent 38.. Hebt bijna 10k posts op dbb.. Hoe voel je je nu.. Serieus ik wil ook 10k posts hebben.
Show is ff in dit forum je fysiek.. Dan pas oordeel ik wel over je .. En of jij met 18 jaar meer levenservaring een beter fysiek hebt gecreeert dan ik heb.. In bijna 3 jaar

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 17:37 ----------

jammer...

Haha allemaal met die nep stats. Durf te wedden dat deze mensen die TS verdedigen nog nooit een gewicht aangeraakt hebben. Of het is de TS zelf.

Harden trainen vriend.. Ik woog op mn 18e 64 en eind 18e 76kg .. ( vocht ook bij inbegrepen )
Minder posten op dit forum.. Kdenk dat je die 38jarige heel snel gaat inhalen als je zo verder gaat ..

Xx bb

Laatst bewerkt:
Jij bent 38.. Hebt bijna 10k posts op dbb.. Hoe voel je je nu.. Serieus ik wil ook 10k posts hebben.
Show is ff in dit forum je fysiek.. Dan pas oordeel ik wel over je .. En of jij met 18 jaar meer levenservaring een beter fysiek hebt gecreeert dan ik heb.. In bijna 3 jaar

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 17:37 ----------

Harden trainen vriend.. Ik woog op mn 18e 64 en eind 18e 76kg .. ( vocht ook bij inbegrepen )

Xx bb
Hier je kan niet eens lezen :o

Morgen incoming foto's... Met dbb en al op papier en spoonpick.. Maar niet persee van body .. Tot morgen avond

1053ytt.jpg

Terug
Naar boven