FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie fysiek toch of is iedereen hier jaloers of zo?
Vind je het niet leuk als ze onaardig over jouw vriendje praten? Ben jij het mannetje in de relatie?
Vind je het niet leuk als ze onaardig over jouw vriendje praten? Ben jij het mannetje in de relatie?
Geweldig hoe 30+ hier reageert xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Die duckface homo maakt toch een thread aan om reacties uit te lokken. En jij zal ook wel een van zijn bilmaatjes zijn.
Prima voor je dat je juicet maar hou op met die Zyzz imitaties. Krijg je geen respect van en maakt je totaal gay.
Jullie komen wel heel slecht terug als wij jullie ge-owned hebben.
jammer...
jammer...
Haha allemaal met die nep stats. Durf te wedden dat deze mensen die TS verdedigen nog nooit een gewicht aangeraakt hebben. Of het is de TS zelf.
Hier je kan niet eens lezenJij bent 38.. Hebt bijna 10k posts op dbb.. Hoe voel je je nu.. Serieus ik wil ook 10k posts hebben.
Show is ff in dit forum je fysiek.. Dan pas oordeel ik wel over je .. En of jij met 18 jaar meer levenservaring een beter fysiek hebt gecreeert dan ik heb.. In bijna 3 jaar
---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 17:37 ----------
Harden trainen vriend.. Ik woog op mn 18e 64 en eind 18e 76kg .. ( vocht ook bij inbegrepen )
Xx bb

jammer...