XXL Nutrition

2 jaar en 8 maanden Fitness .. GUESS WHO's BACKKKKKKK

en voor de mensen wie menen dat ik geen goed fysiek heb, ik heb ook niet gezegd dat ik een perfect lichaam heb.
maar aub als je 170cm bent .. en dan wel 85kg weegt.. vind ik het lang niet zo super als iemand van 185cm+ en dan rond de 90kg.

Dus het is lastiger om zwaarder te zijn wanneer je langer bent? Heb hier gewoon geen woorden voor. 85kg op 170cm is een heel stuk gespierder dan 90kg op 185cm+. Alleen door simpelweg langer te zijn ben je al minstens 10 kilo zwaarder. Het enigste voordeel van kleiner zijn is dat je er sneller gespierd uitziet.

FF een serieuze vraag.

Hoe was je behoud (gewicht/spiermassa) na je "yolo" gains? Of zit je constant aan de "yolo" supplementen?

Dus het is lastiger om zwaarder te zijn wanneer je langer bent? Heb hier gewoon geen woorden voor. 85kg op 170cm is een heel stuk gespierder dan 90kg op 185cm+. Alleen door simpelweg langer te zijn ben je al minstens 10 kilo zwaarder. Het enigste voordeel van kleiner zijn is dat je er sneller gespierd uitziet.

Oja? Definieer 'gespierder' dan maar..

en voor de mensen wie menen dat ik geen goed fysiek heb, ik heb ook niet gezegd dat ik een perfect lichaam heb.
maar aub als je 170cm bent .. en dan wel 85kg weegt.. vind ik het lang niet zo super als iemand van 185cm+ en dan rond de 90kg.

Dus iemand die 15cm langer is en maar 5kg zwaarder weegt heeft een beter fysiek??, Lol.

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 07:22 ----------

Oja? Definieer 'gespierder' dan maar..

Wat dacht je gewoon van als iemand simpelweg meer spiermassa heeft :p

Laten we er vanuit gaan dat de 2 personen hetzelfde vetpercentage hebben, dan lijkt het me duidelijk dat iemand bij 170cm & 85kg meer spiermassa heeft dan iemand van 185cm+ & 90kg.. Dus dan kunnen we wel stellen dat diegene gespierder is toch....

Maar ben je "Natural" of "True Natural", dat is de grote vraag.

Maar ben je "Natural" of "True Natural", dat is de grote vraag.

Hij heeft supplementen gebruikt zegt hij dus geen TRUE Natural.

Met alle respect maar na je vorige topics kan ik je gewoon niet meer serieus nemen.
Het is overduidelijk dat je gebruikt en dat maakt ook niet uit, maar zeg het gewoon en doe niet zo wijs.

Ps. Duckface is gay

als je een duckface doet ben je vaak niet natural bezig.....

Sinds ik hier en daar duckface maak ik de gains van me levennn

Goed bezig:cool: Laatste foto lijkt wel veel erger als de andere 2 maar nvm:p

Waarom blijft dit topic open ?
als ik vragen mag.......

Ja ik probeer me vriendje te verdedigen , dan maar zo........
meh dit is helemaal niet leuk meer / ik ga.......

blijf dan weg, stop met haten

Als Ray mag posten, dan mag deze debiel dat ook. Misschien kunnen ze samen een TRUE duo vormen. Ergens in de slijmerige spelonken van de rottende hel ofzo.

Ja ik probeer me vriendje te verdedigen , dan maar zo........
meh dit is helemaal niet leuk meer / ik ga.......

blijf dan weg, stop met haten

jzva5t.jpg

Was gezellig @ mysteryland man.. deze man is gewoon legit jongens dus niet meer haten!!

is natural

Terug
Naar boven