- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Inderdaad, stoer dat je toch gekomen bent met dat lijf. Ik zou mezelf opgesloten hebben in huis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, stoer dat je toch gekomen bent met dat lijf. Ik zou mezelf opgesloten hebben in huis.
Nee, ik bleef thuis.Waren er ook 'normale' mensen op de meet? Dus zonder autistische trekjes en/of body image issues?![]()
Je zit op een bodybuilding forum, "normale" mensen bestaan hier niet.Waren er ook 'normale' mensen op de meet? Dus zonder autistische trekjes en/of body image issues?![]()
Ik heb hem ook mee voor vandaag. Benieuwd. Zal wel tegenvallenDamn, heb net dat kleine flesje pre workout achterover geslagen uit de goodiebag.. Wat is dat goor zegHopelijk werkt het een beetje anders heb ik het ook nog eens voor niks gedronken, zo dadelijk die kant maar op gaan
Ik dacht dat ik niet zo zou opvallen tussen al die dikke powerlifters..Inderdaad, stoer dat je toch gekomen bent met dat lijf. Ik zou mezelf opgesloten hebben in huis.

Offence takenIk dacht dat ik niet zo zou opvallen tussen al die dikke powerlifters..![]()

Blikje Venom werkte wel prima!Ik heb hem ook mee voor vandaag. Benieuwd. Zal wel tegenvallen
Ik heb hem ook mee voor vandaag. Benieuwd. Zal wel tegenvallen
kan dus prima schepje pwo naastVan venom merk ik letterlijk niets lijkt wel slaapmiddel

Ik ken nog wel een leuke PreWO waar je iets van voelt. Of niet @Shrimpy ?
Het voelt nu net alsof ik in de brandnetels heb gelegen

Ja ikkeWaren er ook 'normale' mensen op de meet? Dus zonder autistische trekjes en/of body image issues?![]()
Er waren geen spiegels, dus heb mezelf niet kunnen bekijken.Waren er ook 'normale' mensen op de meet? Dus zonder autistische trekjes en/of body image issues?![]()
voor zover ik gezien heb heb jij geen enkele reden om body image issues te hebben hoorEr waren geen spiegels, dus heb mezelf niet kunnen bekijken.