- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn daar medicijnen voor?
Ja, DMT. Sindsdien is hij genezen.Zijn daar medicijnen voor?
Ik vraag dit voor mijzelf.
Zijn daar medicijnen voor?
Ik vraag dit voor mijzelf.
Dit^

Past wel op je balkon toch @svenrpbJa waarom ook niet. Utrecht of een andere centrale locatie ergens in het midden van Nederland is denk ik wel goed toch? Of iets meer naar het zuiden voor de Belgische leden?
Kunnen we niet gewoon een maandelijkse meet doen? Elke laatste zaterdag of zondag van de maand bijvoorbeeld. En dan elke 3 maanden een grote meet? Maandelijks zal er mogelijk geen grote opkomst zijn maar wie het leuk lijkt kan gewoon gaan natuurlijk.
Is opzich ook wel goed voor onze community.
Het dineren zou ik trouwens wel non-profit kunnen cateren als iemand een locatie beschikbaar heeft met een keuken. Of zomers een locatie (huis met tuin) met een BBQ. Dan kan ik gewoon inkopen bij de groothandel en alles een dag van te voren mise en placen. Dan kan ik mooie stukken vlees en/of vis groot inkopen. Kost exclusief drank dan rond de €15-20 per persoon uitgaande van 4 gangen vanaf 10 mensen.
Het menu ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
- gazpacho met petit legume als amuse.
- surf en turf als voorgerecht (zalmtartaar en een steaktartaar van diamandhaas).
- mooi seizoenssoepje als tussengerecht.
- sous vide gegaarde bavette afgemaakt op de bbq met een rode wijnsaus, een puree van aardappel/knolselderij en wat seizoensgroenten als hoofd.
- een tiramisu of zelfgemaakt ijs of creme brulee als nagerecht.
Bonnetjes van de inkoop worden dan gewoon gesplit door het aantal deelnemers. Hoe meer deelnemers des te lager de kosten. Voorbereiden kost me wel een dag of 2 maar ik doe het met plezier (en liefde natuurlijk).
Ik heb wel het een en ander meegekregen waar jullie het over hadden tijdens het eten ja

klopt ik heb dan direct adhd

Mijn plan voor morgen was iig die PWO shot en venom samen te nemen, met miss nog wat persoonlijke toevoegingen
Zou @Ron-nie ook een keertje moeten doen (of cocaine nemen)Ik doe het redelijk vaak per ongeluk, dat ik na schooltijd een blik monster drink en dat ik dan opeens bedenk dat ik meteen doorga naar de sportschool. Merk er eigenlijk geen verschil mee
#caffeineaddictSoms wel echt kapot maar nog onrustig gevoel. Als te erg is optijd 3 of 6mg mela en dan wel ko.Ik doe het redelijk vaak per ongeluk, dat ik na schooltijd een blik monster drink en dat ik dan opeens bedenk dat ik meteen doorga naar de sportschool. Merk er eigenlijk geen verschil mee#caffeineaddict
Bedankt voor je nuttige bijdrage. Zullen we het dan gewoon doen in een Nederlandse provincie? Noord Holland ofzo? Texel een gym?Hoezo een meet zuidelijk houden??Het is toch Dutch Body Building Forum?
Dutch staat voor NEDERLANDS als in Nederland aka Holland aka Pay Bays.![]()