- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beta-alanine.Het voelt nu net alsof ik in de brandnetels heb gelegen![]()

Ja ik.Waren er ook 'normale' mensen op de meet? Dus zonder autistische trekjes en/of body image issues?![]()
Ik heb na de 1ste tray gelijk een nieuwe besteld, dus ja, ik ben tevreden erover.@Sanca Magni jij bent onze venom expert. Merk je er iets van of ist meer voor de lekker.
Voor dat geld kun je beter test kopen. Ga je harder op.Ik heb na de 1ste tray gelijk een nieuwe besteld, dus ja, ik ben tevreden erover.

Mag ik niet met mijn opgelapte hart.Voor dat geld kun je beter test kopen. Ga je harder op.![]()
Zou maar zo kunnen

Ron was inderdaad wel normaal, al vind ik trainen in een 4tje toch wel een beetje apart.

Nou .........

Ex-autist hier, nu een normaal persoonWaren er ook 'normale' mensen op de meet? Dus zonder autistische trekjes en/of body image issues?![]()

We hebben een organisator gevonden top!
Ja waarom ook niet. Utrecht of een andere centrale locatie ergens in het midden van Nederland is denk ik wel goed toch? Of iets meer naar het zuiden voor de Belgische leden?
).De crème brulee deed het hem!Ja waarom ook niet. Utrecht of een andere centrale locatie ergens in het midden van Nederland is denk ik wel goed toch? Of iets meer naar het zuiden voor de Belgische leden?
Kunnen we niet gewoon een maandelijkse meet doen? Elke laatste zaterdag of zondag van de maand bijvoorbeeld. En dan elke 3 maanden een grote meet? Maandelijks zal er mogelijk geen grote opkomst zijn maar wie het leuk lijkt kan gewoon gaan natuurlijk.
Is opzich ook wel goed voor onze community.
Het dineren zou ik trouwens wel non-profit kunnen cateren als iemand een locatie beschikbaar heeft met een keuken. Of zomers een locatie (huis met tuin) met een BBQ. Dan kan ik gewoon inkopen bij de groothandel en alles een dag van te voren mise en placen. Dan kan ik mooie stukken vlees en/of vis groot inkopen. Kost exclusief drank dan rond de €15-20 per persoon uitgaande van 4 gangen vanaf 10 mensen.
Het menu ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
- gazpacho met petit legume als amuse.
- surf en turf als voorgerecht (zalmtartaar en een steaktartaar van diamandhaas).
- mooi seizoenssoepje als tussengerecht.
- sous vide gegaarde bavette afgemaakt op de bbq met een rode wijnsaus, een puree van aardappel/knolselderij en wat seizoensgroenten als hoofd.
- een tiramisu of zelfgemaakt ijs of creme brulee als nagerecht.
Bonnetjes van de inkoop worden dan gewoon gesplit door het aantal deelnemers. Hoe meer deelnemers des te lager de kosten. Voorbereiden kost me wel een dag maar ik doe het met plezier.