MuscleMeat

Verandert ons DNA?

Uhm.. Zit "Dr." Berrenda Fox momenteel niet in de gevangenis wegens oplichterij en fraude? Controleer je bronnen MuscleBear!

Ben ik wel voorstander van.

Mensen die zwakbegaafd zijn bijvoorbeeld.

Meen je dit serieus, en wat versta jij dan onder zwakbegaafd? Ik bedoel, zwakbegaafdheid is tot op een bepaalde hoogte nogal relatief. Zo heb ik jou hier weleens uitspraken zien doen of vragen zien stellen waardoor ik me kan voorstellen dat sommige mensen je als zwakbegaafd zouden classificeren.

• Topic Starter Topic Starter
Ja man en door al die bomen zie ik het bos niet meer !!
Ik heb ook broodkruimeltjes gestrooid, maar die hebben de vogeltjes opgegeten. :(

Meen je dit serieus, en wat versta jij dan onder zwakbegaafd? Ik bedoel, zwakbegaafdheid is tot op een bepaalde hoogte nogal relatief. Zo heb ik jou hier weleens uitspraken zien doen of vragen zien stellen waardoor ik me kan voorstellen dat sommige mensen je als zwakbegaafd zouden classificeren.

Wat dacht je van een iq score rond de 80. Dit zijn toch meestal mensen die niet goed functionen in deze maatschappij.
En kom nou niet aanzetten dat het weinig zegt, er is genoeg wetenschappelijk bewijs voor de IQ test.

Wat dacht je van een iq score rond de 80. Dit zijn toch meestal mensen die niet goed functionen in deze maatschappij.
En kom nou niet aanzetten dat het weinig zegt, er is genoeg wetenschappelijk bewijs voor de IQ test.

Dus jij pleit voor het doden van iedere levende mens dat geboren wordt onder zulke voorwaarden? Of eh wanneer gaan we mensen dan testen, op welke leeftijd? Laten we zeggen rond hun 18e, als ze dan onder de 80 scoren gaan we ze in laten slapen?

lol

Alleen mensen die in zweverige dingen geloven, zoals UFO's en Char

Dat is zeker hahahahahaha... houston Mengelen. :eek:

Dus jij pleit voor het doden van iedere levende mens dat geboren wordt onder zulke voorwaarden?

lol

Nee dat ook weer niet. Wat ik eingelijk wil zeggen is dat wanneer je van te voren kan aantonen door middel van een genetic test ouders of zo, maar dat kan tot nu toe niet.

Ik denk zelf dat zelfs de heer Adolf Hitler je een nogal vooruitstrevende fascist had gevonden :)

Nee joh hij had hem een genie gevonden !!!
Had hem gelijk zijn rechter hand gemaakt. :D

Terug
Naar boven