Fitness Seller

"21en" bij andere oefeningen behalve curl?

manofsteel

Competitive Bodybuilder
Waardering
33
Voor veel mensen is 21en(of een variant daarvan) effectief gebleken bij de groei van de biceps, ik heb hier gelezen dat het af en toe wel een goede shock geeft aan de biceps.
Nu vroeg ik me af of deze manier van trainen ook effectief kan zijn bij andere oefeningen van andere spiergroepen..

bij de legcurls en extensions doe ik ze ook

Voor veel mensen is 21en(of een variant daarvan) effectief gebleken bij de groei van de biceps, ik heb hier gelezen dat het af en toe wel een goede shock geeft aan de biceps.
Nu vroeg ik me af of deze manier van trainen ook effectief kan zijn bij andere oefeningen van andere spiergroepen..

Volgens mij ben je geen egte gewichtheffer...

misschien wristcurls suppersettend met triceps kickbacks

Het is bij iedere oefening waarbij je de bewegingsuitslag kan onderverdelen in 2 delen (tot aan het dode punt, voorbij het dode punt) even effectief als voor de biceps curl

dus ook voor bench press dan???
Als het te zwaar word merk ik daar ook altijd dat er een 'dood punt' is.

Het is bij iedere oefening waarbij je de bewegingsuitslag kan onderverdelen in 2 delen (tot aan het dode punt, voorbij het dode punt) even effectief als voor de biceps curl

3XL wat kun je met deze oefening berijken ? dode punt verbeteren ?

wil iemand dat 21-en es uitleggen?

Laatst bewerkt door een moderator:

probeer hem maar is met suatten, 8 onder, 8 boven, 8 helemaal....zo'n gigantische pomp in je benen heb je nog nooit gevoeld :eek: uiteraard wel 4sets doen heh:cool:

Terug
Naar boven