AndroidHealthClinic

25kg BCAA

diekalegek

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
104kg
Vetpercentage
16%
Moge ;
Wij zijn op zoek naar een "fabriekant" die ons GOEDKOOP BCAA POEDERS kan leveren. (in bulk en zakken van 25kg)

Gebruikt iemand van jullie hier op het forum bcaa POEDER, en weet je ZEKER dat het de goedkoopste op de markt is?
(zullen vast weer mensen zijn die zeggen.....ik gebruik...... en dat is goed:D)
Laat a.u.b een berichtje achter.. we hebben nog wel een tonnetje nodig.
(ja ,ja ik weet het mijn naam hier is kalegek:eek:)

Moge!

Ten eerste, je naam is die kale gek! LOL

En ik zou niet weten wat een "fabriekant" is, dus ik kan je helaas niet verder helpen :)

Ik gebruik trouwens BCAA poeder, maar dat terzijde

ik gebruik

jij denkt ik sla ff in voor de komende jaren :)

Moge ;
Wij zijn op zoek naar een "fabriekant" die ons GOEDKOOP BCAA POEDERS kan leveren. (in bulk en zakken van 25kg)

Gebruikt iemand van jullie hier op het forum bcaa POEDER, en weet je ZEKER dat het de goedkoopste op de markt is?

25 kilo, ton ? Niemand gebruikt hier zoveel.

gewoon wat quotes aanvragen bij de fabrikant

http://www.alibaba.com/suppliers/bcaa-supplier.html

random voorbeeldje: http://www.alibaba.com/product-gs/298788493/BCAA_Branch_Chain_Amino_Acid.html

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de tip.... alleen een bedrijf dat ze in capsules stopt met een ander ingredient gebruikt zo veel.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 18:18 ----------

alibaba.com is over het algemeen chinees; ik heb een aanbieding gehad van 41.4usd per kg, waarvan 16usd/kg verzend kosten waren. beetje duul

bedankt voor de tip.... alleen een bedrijf dat ze in capsules stopt met een ander ingredient gebruikt zo veel.

alibaba.com is over het algemeen chinees; ik heb een aanbieding gehad van 41.4usd per kg, waarvan 16usd/kg verzend kosten waren. beetje duul

Chinees spul... Niet te vertrouwen. Je kan evengoed zelf wat stenen en nagels malen met wat bcaa poeder in.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 19:41 ----------

Moge ;

pb!

Wat wil je hiermee?:o

BCAA zonder smaak wil je echt niet. Waarschijnlijk het smerigste supplement wat ik ooit geproefd heb. En gezien je het wel elke dag moet drinken is het toch wel belangrijk

Hij wil ze capsuleren toch

Ik zoek nog een zeecontainer vol met whey poeder. Wie heeft dat op voorraad? Het moet wel de laagste prijs zijn!

25kg dayum, stel je consumeerd 20g per dag doe je daar 4 jaar mee ofzo :')

Chinees spul... Niet te vertrouwen. Je kan evengoed zelf wat stenen en nagels malen met wat bcaa poeder in.....

Je krijgt vrijwel overal Chinees materiaal. Als dat niet zo is, wordt (bij voedingssupplementen) vaak de fabrikant van het ingredient vermeld. Japans materiaal is vooral voor babyvoeding, medische voeding en infuus. (En natuurlijk onze BCAA's :cool:)

Ik verwacht dat Pure Bulk ook Chinese BCAA's levert. Zo niet dan is die prijs uiterst scherp.

BCAA zonder smaak wil je echt niet. Waarschijnlijk het smerigste supplement wat ik ooit geproefd heb. En gezien je het wel elke dag moet drinken is het toch wel belangrijk

Je zou onze Japanse instant BCAA's eens moeten proberen. Doordat dit poeder is gecoat met een laagje lecithine (<1%) mengt het makkelijk met water. Daarnaast maskeert het laagje lecithine ook nog eens de smaak. De bitterheid is grotendeels verdwenen!

Als je wilt stuur ik een sampletje toe.

Kris :)

De instant BCAA van Power Supplements is inderdaad echt top. Lost vanzelf op in water.

in b4 xxl & bnf :D !

..........

Alibaba is omgerekend 42 euro /kg. Daarbij is het natuurlijk de vraag wat de kwaliteit is.

Ik heb even gerekend. Wij kunnen je voor maar 6 euro per kilogram extra 25 kg BCAA's leveren. Met de volgende voordelen:

- Japanse BCAA's van topfabrikant Ajinomoto.
- Instant, mengt goed in water
- Instant, daarom milde smaak
- Handig verpakt per 500 gram
- Met een maatschepje in iedere verpakking

Het gaat dan dus om afname van 50 potten à 500 gram à 24 euro (= 10,90 euro voordeel per pot). Gratis verzending, snel in huis, en geen douane kosten en importheffingen of vertragingen!!

Kris :)

Edit:

Ik zie nu dat ik een verkeerde berekening heb gemaakt en dat je uitkomt op 31-32 euro per kg (ik had de verzendkosten erbij opgeteld). Met invoerheffing en btw erbij kom je dan op ongeveer 36-37 euro uit.

Laatst bewerkt:
Zie, das nu eens een deal!

• Topic Starter Topic Starter
u kunt ook een prijs indicatie van het japanse instant bcaa poeder achter laten in mijn box. (per 25kg a.u.b)
dank U

Terug
Naar boven