XXL Nutrition

28 September Enercup

Van wat ik heb gezien/gehoord doen er aardig wat beginners mee.

Ik ga sowieso kijken.
Mayb next year;)

WAAROM NIET DIT JAAR DAN? ALS JE EEN JAAR WACHT KAN JE MEEDOEN IN DE C, zou jammer zijn, en de winnaarspakketten zijn twv 1000euro ;-)

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 11:51 ----------

Bedankt!
Mocht ik mee ga doen, wordt het denk ik toch de D-klasse haha

gewoon meedoen!!! word een top wedstrijd joh.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 11:54 ----------

Vreemd dat er geen classic klasse, terwijl dit steeds een grotere klasse wordt.

CLASSIC BB HEREN IS ER ZEKER WEL..IN DE C KLASSE...EN ATHLETIC IS ER OOK...DUS JE HEBT NU GEEN SMOES...DOE LEKKER MEE MAN...MOOIE WINNAARSPAKKETTEN TE WINNEN TWV 1000EURO..if not now...when?

HIER DE PROMO FILM...

http://youtu.be/UN-Le7MLk2c

WEBSITE IS NOG NIET KLAAR MAAR AL WEL ONLINE...

WWW.ENERCUP.NL

Promo Energym zw-wit.jpg

promo flyer enercup.jpg

promo energym focus.jpg

De lokatie waar de enercup word gehouden!!

energym's place2.jpg

energym's place.jpg

Gastoptredens op de enercup:

Jeffrey lattour
bianca sieberichs
laurens de fretes

09DEC12 - JBC - Jeffrey - 13[1].jpg

ik handen.jpg

laurens.jpg

Fitness en bodybuilding wedstrijd (C en D klasse) in het noorden:

Zaterdag 28 september 2013 ENERCUP!!

Lokatie: Energym Assen,een oude fabriek omgebouwd tot de meest grote sportschool met passie en gedrevenheid.(zie ook www.energym.nl/assen)

Vanwege het succes van beginnerswedstrijden, waarbij nieuwe atleten een kans maken om te winnen, hebben wij besloten om een wedstrijd te laten plaatsvinden in het noorden. Bianca Sieberichs een bekende naam in de bodybuildingwereld en Marc Braker eigenaar van Energym willen samen met team Energym het groots gaan aanpakken. Bianca draait al vanaf 2003 mee in de klasse dames bodybuilding en Marc Braker werd november 2012 Wereld Kampioen powerlifter.

In het verleden hadden wij een aantal goede en leuke wedstrijden in het noorden namelijk de open Grandprix in Hoogeveen en de Open Eemsmondcup in Delfzijl. Er is veel vraag geweest naar een wedstrijd in het noorden, mede daarom organiseren wij deze wedstrijd onder auspiciën van IFBB Nederland.

2 weken na deze wedstrijd zal er een B wedstrijd plaatsvinden. Hierdoor kunnen we winnaars van de C klasse ook meteen doorstromen naar de B wedstrijd.

Tevens willen wij een danscompetitie eraan vast koppelen, maximaal 6 dansscholen die strijden voor de titel. Soort dansstijl en grootte van de groep is niet van belang. Routine mag maximaal 5 minuten duren. Er is een speciale jury hiervoor ingezet. Dus snel inschrijven, vol=vol.
Indien je op de hoogte gehouden wilt worden van de wedstrijd stuur ons dan even je mailadres door, zodat wij je informatie toe kunnen zenden.

Beginnerswedstrijd:
Wij hebben de volgende indeling:
Er zijn 2 niveau ’s, D klasse(beginners), C- klasse
D klasse
Heren:
Masters (vanaf 40 jaar)
Junioren ( tot 23 jaar)
Tot 80kg
Boven 80kg

Dames:
Bodybuilding
Bikini klasse
Body fitness
Fysiek

Kinderen:
Kinderfitness

Duo poseren man/ vrouw

C klasse:
Heren:
Masters (vanaf 40 jaar)
Junioren ( tot 23 jaar)
Tot 80kg
Boven 80kg

Dames:
- Bodybuilding
- bikini klasse
- body fitness
-fysiek

Duo poseren: man/vrouw

Iedereen mag zich inschrijven!!

ER IS OOK EEN FORUM OP DE ENERCUP SITE!!
de site is nog niet klaar maar wel online..www enercup.nl

JA WE kregen de fout er nit meer uit..belief ipv believe, er staat er nog 1 in..nummer ipv number die had je nog niet gezien he? we kunnen het programma niet meer in om t veranderen helaas.

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 13:47 ----------

potverdomme wat amateuristisch

kon je het weer niet laten met je negatieve uitlatingen?kom maar met iets beters?

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 13:48 ----------

potverdomme wat amateuristisch

kon je het weer niet laten met je negativiteit?

Aanwezig, ben benieuwd :)

ziet er leuk uit, vraagje: ik ben 17, stel ik wil mee doen, kom ik dan in junioren tot 23? houdt dat in dat ik bij mensen van rond de 20 kom wat niet te vergelijken valt?

• Topic Starter Topic Starter
ziet er leuk uit, vraagje: ik ben 17, stel ik wil mee doen, kom ik dan in junioren tot 23? houdt dat in dat ik bij mensen van rond de 20 kom wat niet te vergelijken valt?

ja.

junioren of/en je gewichtklasse

maar je kan ook dus nog jaren junioren draaien;)

iemand van 17, met iemand van 20 bijvoorbeeld

misschien een domme vraag maar ik probeer het wat uit te zoeken,
als ik dus mee zou doen, zou ik als het ware geen kans hebben? of word je beoordeeld op je fysiek ten opzichte van je leeftijd?

Je wordt op je fysiek beoordeeld en niet je leeftijd;)

Niet als je de 2e Arnold bent;)

En beginnerswefstrijd heb je altijd kans

Niet als je de 2e Arnold bent;)

En beginnerswefstrijd heb je altijd kans
hmm, maar dan nog iemand van 17 kan volgens mij niet winnen van iemand van 22, tenzij het iemand is die helemaal niet traint haha

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 17:35 ----------

zijn er ook wedstrijden waarbij je als 17 jarige bij mensen zit die ongeveer zelfde leeftijd/gewicht of fysiek zitten?

hmm, maar dan nog iemand van 17 kan volgens mij niet winnen van iemand van 22, tenzij het iemand is die helemaal niet traint haha

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 17:35 ----------

zijn er ook wedstrijden waarbij je als 17 jarige bij mensen zit die ongeveer zelfde leeftijd/gewicht of fysiek zitten?

gewichts klasse.

Dan kan je wel tegenover mannen van 30 jaar en 1.60 staan ;)

Terug
Naar boven