mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.819
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%

Jij bent a atleet man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van wat ik heb gezien/gehoord doen er aardig wat beginners mee.
Ik ga sowieso kijken.
Mayb next year![]()
Bedankt!
Mocht ik mee ga doen, wordt het denk ik toch de D-klasse haha
Vreemd dat er geen classic klasse, terwijl dit steeds een grotere klasse wordt.
Fitness en bodybuilding wedstrijd (C en D klasse) in het noorden:
Zaterdag 28 september 2013 ENERCUP!!
Lokatie: Energym Assen,een oude fabriek omgebouwd tot de meest grote sportschool met passie en gedrevenheid.(zie ook www.energym.nl/assen)
Vanwege het succes van beginnerswedstrijden, waarbij nieuwe atleten een kans maken om te winnen, hebben wij besloten om een wedstrijd te laten plaatsvinden in het noorden. Bianca Sieberichs een bekende naam in de bodybuildingwereld en Marc Braker eigenaar van Energym willen samen met team Energym het groots gaan aanpakken. Bianca draait al vanaf 2003 mee in de klasse dames bodybuilding en Marc Braker werd november 2012 Wereld Kampioen powerlifter.
In het verleden hadden wij een aantal goede en leuke wedstrijden in het noorden namelijk de open Grandprix in Hoogeveen en de Open Eemsmondcup in Delfzijl. Er is veel vraag geweest naar een wedstrijd in het noorden, mede daarom organiseren wij deze wedstrijd onder auspiciën van IFBB Nederland.
2 weken na deze wedstrijd zal er een B wedstrijd plaatsvinden. Hierdoor kunnen we winnaars van de C klasse ook meteen doorstromen naar de B wedstrijd.
Tevens willen wij een danscompetitie eraan vast koppelen, maximaal 6 dansscholen die strijden voor de titel. Soort dansstijl en grootte van de groep is niet van belang. Routine mag maximaal 5 minuten duren. Er is een speciale jury hiervoor ingezet. Dus snel inschrijven, vol=vol.
Indien je op de hoogte gehouden wilt worden van de wedstrijd stuur ons dan even je mailadres door, zodat wij je informatie toe kunnen zenden.
Beginnerswedstrijd:
Wij hebben de volgende indeling:
Er zijn 2 niveau ’s, D klasse(beginners), C- klasse
D klasse
Heren:
Masters (vanaf 40 jaar)
Junioren ( tot 23 jaar)
Tot 80kg
Boven 80kg
Dames:
Bodybuilding
Bikini klasse
Body fitness
Fysiek
Kinderen:
Kinderfitness
Duo poseren man/ vrouw
C klasse:
Heren:
Masters (vanaf 40 jaar)
Junioren ( tot 23 jaar)
Tot 80kg
Boven 80kg
Dames:
- Bodybuilding
- bikini klasse
- body fitness
-fysiek
Duo poseren: man/vrouw
Iedereen mag zich inschrijven!!
ziet er leuk uit, vraagje: ik ben 17, stel ik wil mee doen, kom ik dan in junioren tot 23? houdt dat in dat ik bij mensen van rond de 20 kom wat niet te vergelijken valt?
ziet er leuk uit, vraagje: ik ben 17, stel ik wil mee doen, kom ik dan in junioren tot 23? houdt dat in dat ik bij mensen van rond de 20 kom wat niet te vergelijken valt?

Je wordt op je fysiek beoordeeld en niet je leeftijd![]()
dus iemand van 16-17 doet als het ware mee voor spek en bonen haha

hmm, maar dan nog iemand van 17 kan volgens mij niet winnen van iemand van 22, tenzij het iemand is die helemaal niet traint hahaNiet als je de 2e Arnold bent
En beginnerswefstrijd heb je altijd kans
hmm, maar dan nog iemand van 17 kan volgens mij niet winnen van iemand van 22, tenzij het iemand is die helemaal niet traint haha
---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 17:35 ----------
zijn er ook wedstrijden waarbij je als 17 jarige bij mensen zit die ongeveer zelfde leeftijd/gewicht of fysiek zitten?
weet je toevallig een wedstrijd waarbij ze je op gewicht indelen?