AndroidHealthClinic

28 September Enercup

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar wat zegt gewicht als ze kop of 2 koppen kleiner zijn ;)

Als je ervoor zorgt knetter droog en hard te komen maak je zoveel kans.
Dat zijn maar weinig junioren;)

En je moet niet vergeten al die ervaring die je opdoet. Ik weet nu zoveel meer over voeding/ training enz. Heb er veel van geleerd en leer nog steeds ;)

okee, nou ik zou eens kijken, bedankt allemaal in iedergeval :)
en het zou vast een mooie ervaring zijn inderdaad.

okee, nou ik zou eens kijken, bedankt allemaal in iedergeval :)
en het zou vast een mooie ervaring zijn inderdaad.

Als je je fysiek goed vind gewoon mee doen. Niet geschoten altijd mis;) en inderdaad de ervaring die je opdoet is altijd mooi meegenomen. Niet teveel gaan vergelijken. Iedereen is anders.

jammer dat ik het nu pas lees... haha is beetje kortaf om nu nog mee te doen moet zeker nog 2% af dan posing slip tanning halen en posseren oefenen muziek erbij en nul ervaring :P word dan denk ik volgend jaar dat ik mee doe doe liever dan deze wedstrijd dan de flexcup aangezien die in de winter is.

Als het goed is in 2014 weer enercup. Je kunt nog 1 dag inschrijven. Je zou iemand kunnen vragen of t haalbaar is. Heb je begeleiding? Miss anders eerst men physique? Minder droog wel wat massa.

Als het goed is in 2014 weer enercup. Je kunt nog 1 dag inschrijven. Je zou iemand kunnen vragen of t haalbaar is. Heb je begeleiding? Miss anders eerst men physique? Minder droog wel wat massa.

nee heb geen begeleiding totaal geen geld voor ook. Maar zal het niet weten aan wie ik dat zou kunnen vragen ook :P

Misschien dat twee weken een beetje kort dag is, gezien je nog nooit een voedingsschema hebt gezien en posen ook nog wel wat oefening vereist. Maar foto's zien er veelbelovend uit!

Overdag of later op de avond is Ron er zelf meestal. Maar er zijn altijd wel mensen die je willen helpen en ervaring met wedstrijden hebben.

Gewoon vragen!! Je kan men physique is in short zonder routine als je aan die eisen voldoet. Kun je met dag nog inschrijven. Spraytan kun je daar laten doen.

Misschien dat twee weken een beetje kort dag is, gezien je nog nooit een voedingsschema hebt gezien en posen ook nog wel wat oefening vereist. Maar foto's zien er veelbelovend uit!

Overdag of later op de avond is Ron er zelf meestal. Maar er zijn altijd wel mensen die je willen helpen en ervaring met wedstrijden hebben.

ja klopt poseren word inderdaad flink onderschat door de meeste ik was al buiten adem voor het poseren van de dbb foto contest :P En van een voedingsschema en dergelijke heb ik inderdaad nog nooit wat mee gedaan.

lijkt mij dan het best om gewoon een jaartje te knallen en af en toe misschien wel eens langs de straatweg te gaan. (mocht ik een baan hebben misschien wel lid worden)

Gewoon vragen!! Je kan men physique is in short zonder routine als je aan die eisen voldoet. Kun je met dag nog inschrijven. Spraytan kun je daar laten doen.

ik zie geen men physique ertussen staan? maar opzich is deze klasse wel beter voor me aangezien me benen nog een aandachts puntje zijn :P

Men athletic of physique zou je dan wel kunnen doen. Maar je moet voor jezelf bepalen of je dat haalt in 2 weken. Dus het poseren en nog wat dieeten. Het scheelt al dat je geen routine hoeft maken;)

• Topic Starter Topic Starter
niet doen man.
2 weken prep?
ga je nooit redden,
Ga lekker er volgend jaar 100% voor.

Wanneer sluit de inschrijving?

Terug
Naar boven