XXL Nutrition

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg

Bezoekers in dit topic

Nuchtere cardio in de ochtend dan? Of vind je dat chill?

Was J/K, ochtend cardio kan best lekker zijn toch?

Maar on topic, respect voor wat je doet, ik zou het niet zomaar kunnen opbrengen.....:thumbs:
 
Was J/K, ochtend cardio kan best lekker zijn toch?

Maar on topic, respect voor wat je doet, ik zou het niet zomaar kunnen opbrengen.....:thumbs:

Haha gelukkig.
Thnx.
Het is goed te doen voor me. Ik hoef het gelukkig niet alleen te doen. Zelfs de nuchtere ochtend cardio doet m'n vriendin met me mee om 06:00.
 
Dat scheelt maar je moet het uiteindelijk toch zelf doen......
 
De laatste week is aangebroken!
Vandaag naar Ruben geweest, wezen meten en daarna er op uit getrokken met z'n 3en voor een fotoshoot.
We hebben een vet% van 3,8% gemeten.
In de bijlage een paar foto's van vanochtend voordat we naar Ruben gingen.
Foto's van de shoot post ik van de week. Zijn f*cking brutal!

Morgen beginnen we met depleten, tot donderdag. 4 dagen dus.
Maandag en dinsdag werk ik sowieso nog. Ben benieuwd hoe ik dat ga trekken. :bang:

IMG-20170402-WA0047.jpg


IMG-20170402-WA0042.jpg


IMG-20170402-WA0045.jpg
 
Goeie foto's!
 
Nice man, wat weeg je eigenlijk nog
 
Thnx mannen.
Op het moment 92,8kg.
je staat er goed bij, respect!
en je kunt de rest van het jaar nog havermout met whey eten en lui op bed blijven liggen.
Time to shine!
 
De ochtendcardio die jij bedoelt zit er niet meer in hoor, dan denk ik dat ie ter plekke een hartaanval krijgt :D Dat zou pas echt zonde zijn van z'n shape.

Dat zijn flinke offers dan.......haha
 
hoe gaat het nu nog 3 daagjes dan mag je knallen
 
Goed man! Dit was m'n laatste deplete dag, maar omdat ik ietsjes plat sta vind coach dat ik maar even 50gr rijst er in moet gooien. Dus die ga ik zo een mooi naar binnen mikken! Vanaf morgen laden met bakken rijst!
En bij jou? Je mocht vandaag al laden dacht ik?
 
Goed man! Dit was m'n laatste deplete dag, maar omdat ik ietsjes plat sta vind coach dat ik maar even 50gr rijst er in moet gooien. Dus die ga ik zo een mooi naar binnen mikken! Vanaf morgen laden met bakken rijst!
En bij jou? Je mocht vandaag al laden dacht ik?

Ja soort van laden 420 gr rijst 600 gr Koolvis en 1 kg groente.
Qua kcal zit ik dan nog onder onderhoud dus metabolisme gaat omhoog en voel me beter, maar nog net zo plat als eerst morgen weer eat verhogen denk ik.
 
Hoe is je gewicht nu dan ? Denk dat je meteen naar 800 gr rijst gaat ofniet ?
 
IMG_4033.PNG
Had verwacht dat je het hele rek zou mee nemen:cool::cool::D
 
Dat heeft ie ook wel zo'n beetje gedaan, denk voor een half maandloon aan snoep hier inmiddels :eek:
 
Back
Naar boven