MuscleMeat

Sannoow's Log - Open Rotterdamse - NK 2017 -90kg

Goed fysiek !! Heb je volgens mij bij het inschrijven gezien afgelopen zondag (JBC). Ga zelf me prep nu ook doortrekken tot OR.

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update leute...

Sinds gisteren een nieuw schema ontvangen van Ruben. Er zijn een paar kleine aanpassingen gemaakt om vooral wat vocht uit m'n lichaam te krijgen.
Vanochtend was het verschil al iets te zien.

Bijgevoegd de foto's die Ruben en m'n vriendin @Chocola hebben gedeeld op Facebook en Instagram.

Iemand zondag toevallig op de Isala Cup?

FB_IMG_1490296449969.jpg

FB_IMG_1490296455781.jpg

Buffel Je ziet meteen verschil idd Ruben is wel een king kwa hard en droog staan op de wedstrijd

Buffel Je ziet meteen verschil idd Ruben is wel een king kwa hard en droog staan op de wedstrijd

Klopt, die vent weet verdomme alle tricks of the trade. :D
Ik zie bij anderen in de wedstrijdvoorbereiding vaak voedsel nog voorbij komen in de laatste week waarvan Ruben zou zeggen dat het een absolute no go is. Meer dan eens staan die dan er dan ook vochtig bij.
Dat werd voor mij afgelopen weekend op de JBC nog eens bevestigd.

Die pic is ook wel anders qua pose, no offence. Geloof je best op je woord hoor, Ruben dit weekend wat atleten op het podium gezet of dat niet?
Ben wel benieuwd naar wat atleten van hem

Die pic is ook wel anders qua pose, no offence. Geloof je best op je woord hoor, Ruben dit weekend wat atleten op het podium gezet of dat niet?
Ben wel benieuwd naar wat atleten van hem

None taken.
Op 1 foto staan m'n benen iets meer naar buiten. Maar op beide foto's wel aangespannen tot de max.
De aanpassingen had ik gekregen omdat ik nog vocht vast hield (met name dus op m'n benen), in 24 uur heeft me dit zo'n 800gr in gewicht gescheeld. Laat het 500gr zijn door eventuele schommelingen in genomen voedsel, zout of weet ik veel wat, dan is het nog een pak gewicht (ben overigens niet naar low carb gegaan of iets, thank god).

Ruben is een poos in Curaçao, komt pas 30 maart terug dus hij heeft er bewust voor gekozen om het rustig aan te doen met de wedstrijdatleten. Het scheelt nogal dat ik hier thuis een kritisch oog heb en haar nuchtere kijk naar me goed kan vertalen naar Ruben, anders weet ik ook niet zeker of ik er aan was begonnen.

-edit-
Dus om antwoord te geven, nee hij had geen atleten op de JBC.

potje lekker gaan dit; leest lekker weg de log en wel een voorbeeld prep en fysiek.
maar geen tren erin dus, alle hardheid van de winny, mast en Chocola. haha

Laatste weken iets een switch gemaakt in gear en samenstelling. In de laatste week (dit weekend dus al!) komen er daar naast nog andere spullen bij, geen AAS, om met name m'n vocht weg te werken.
Ik wil echter de tricks of the trade niet helemaal weggeven uit respect voor Ruben. Hij zit er zo bovenop dat ik hem dat wel verschuldigd ben vind ik. ;)
Kan jullie wel vertellen dat ik het gebruikelijke vocht en zout trucje ga doen. Dus dat wordt vanaf maandag zo'n 8liter water drinken en eindeloos naar de toilet gaan. Ik word nu al gek van de 3x per nacht opstaan om te zeiken, dat zal dan wel even een stukje erger worden.
Daarnaast ga ik van maandag tot donderdag depleten. 4 dagen dus.

Ten slotte ben ik jullie nog een paar foto's verschuldigd. Ik heb al even niets laten zien.
Let overigens niet op m'n lege blik. In de avond raakt de pret er toch echt er een beetje van af inmiddels. :p

IMG-20170331-WA0001.jpg

IMG-20170331-WA0002.jpg

IMG-20170331-WA0010.jpg

IMG-20170324-WA0064.jpg

IMG-20170324-WA0067.jpg

Terug
Naar boven