AndroidHealthClinic

2e hands pc kopen

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Mijn pc is echt enorm gaar geworden. Langzaam en valt soms opeens uit. Ik wil een andere maar wil er niet teveel geld aan uitgeven dus ik dacht aan een 2e hands pc. Ik wil erop internetten, muziek luisteren, films kijken en downloaden, msnen. Beetje normale zaken dus, en ik wil dat dit tegelijk kan en een beetje snel.

Zien jullie hier iets degelijks want ik heb er weinig verstand van: http://www.zeelandnet.nl/prikbord/index.php?id=58

wat is niet veel geld?

• Topic Starter Topic Starter
Tja 100-150 als dat mogelijk is?

Ik hoef alleen de meest simpele zaken te doen op een pc dan moet dat toch kunnen voor dat bedrag.

Wat voor bedrag raad jij aan dan?

En ik heb zelf niet echt de mogelijkheid om een pc te halen verder in het land kijk daarom aub even op die link van zeelandnet of daar iets tussen staat.

voor die prijs kun je een prima pc halen voor jouw taken, en miss zelfs nieuw als je wilt stel ik er wel een voor je samen, verder raad ik linux aan, het is even wennen maar alles draait soepeler en het heeft lagere hardware eisen en dat scheelt ook weer geld, verder staan op linux standaard al de programma's voor de taken die jij wilt doen op jouw pc.

groet

ik heb nog oude pc staan, alleen moederbord vervangen (hooguit 30,- / 50,-) ...

50,- is hij van jou

P4 3,2 Ghz
3 GB RAM
7600GT XXX
400WATT Voeding

speelt cod 4 op medium/high op 1680x1050

spijkenisse ;)

ik heb nog oude pc staan, alleen moederbord vervangen (hooguit 30,- / 50,-) ...

50,- is hij van jou

P4 3,2 Ghz
3 GB RAM
7600GT XXX
400WATT Voeding

speelt cod 4 op medium/high op 1680x1050

spijkenisse ;)

Dit zou ik doen, als barry dan ff dat bord vervangt en een hdd erin en je hebt voor 120 euro een leuke computer.

voor 100-150 euro kun je 2e hands echt wel wat moois kopen hoor. pc van Barry is prima

He barry, wat moet er nou in volgens die gasten en watsup? Die pc is verder gewoon in orde? Ik heb namelijk weinig verstand ervan:P

voor die prijs kun je een prima pc halen voor jouw taken, en miss zelfs nieuw als je wilt stel ik er wel een voor je samen, verder raad ik linux aan, het is even wennen maar alles draait soepeler en het heeft lagere hardware eisen en dat scheelt ook weer geld, verder staan op linux standaard al de programma's voor de taken die jij wilt doen op jouw pc.

groet
Rot op met je linux, Mac OSX ok, maar linux?

Ik zou het gewoon op windows houden dus :)

Terug
Naar boven