Fitness Seller

2j fitnes + een redelijk eetschema

frozenflame

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
ik train nu sinds 2jaar redelijk goed met een eetschema.
ik ben begonnen op een dikke 55kg, en zit nu op 72kg.
mijn max gewicht ben ik tot 77kg gegaan maar toen een tijdje dipje gehad
en nu zit ik toch al even aan de 72kg graag zou ik tot 80 82kg gaan maar momenteel zit het niet egt mee, iemand tips of dergelijke altijd welkom, commentaar word uiteraard ook aanvaard

grtz

25201_1337549873133_1062704686_965769_7067817_n.jpg

429558_330495120323838_100000900590738_980912_1000207289_n.jpg

Wou dat ik er zo bijstond met 72kg :D

ziet er zeker goed uit, gewoon voort blijven knallen :thumb: vp denk ik eerder 8% dan die 4% dat er staat :)

je hebt zowat dezelfde bouw als mij, zoals je abs/chest :D, heb je miss ook een benenpic en wat zijn je krachtstats? :)

• Topic Starter Topic Starter
ja op de fitnes is 4procent gemeten maar ik denk ook eerder meer, aangezien ik in de zomer op2,9 stond is wel enorm laag, dus ik denk dat mijn trainer ook wel ergens gemist zou hebben. een goed eetschema doet veel
70procent van je spieren word in de keuken gemaakt 30procent in de gym ;)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 14:59 ----------

Wou dat ik er zo bijstond met 72kg :D

thnx kerel , maar dit is nog lang niet genoeg hoor!

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 15:02 ----------

benchpress 8x 90
squat 8x 70 ( ik heb vroeger voetbal gespeeld en beide knieen ligamenten gescheurd vandaar zwakke knieen)
benen ben ik ook pas sinds dit jaar egt intensief beginne traine dus nog niet egte vooruitgang maar ik zal er zeker een pic bij zetten ;)

Erg goede vooruitgang!

hoe ziet je voeding er dan uit? En hoe strikt ben je ermee?
Stats op bench/squat/DL?
Goed lichaam je ziet er zwaarder uit

mijn voeding zit ik op 3900kcal pd krijg ik met moeite op