Fitness Seller

2j fitnes + een redelijk eetschema

frozenflame

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
ik train nu sinds 2jaar redelijk goed met een eetschema.
ik ben begonnen op een dikke 55kg, en zit nu op 72kg.
mijn max gewicht ben ik tot 77kg gegaan maar toen een tijdje dipje gehad
en nu zit ik toch al even aan de 72kg graag zou ik tot 80 82kg gaan maar momenteel zit het niet egt mee, iemand tips of dergelijke altijd welkom, commentaar word uiteraard ook aanvaard

grtz

25201_1337549873133_1062704686_965769_7067817_n.jpg

429558_330495120323838_100000900590738_980912_1000207289_n.jpg

Wou dat ik er zo bijstond met 72kg :D

ziet er zeker goed uit, gewoon voort blijven knallen :thumb: vp denk ik eerder 8% dan die 4% dat er staat :)

je hebt zowat dezelfde bouw als mij, zoals je abs/chest :D, heb je miss ook een benenpic en wat zijn je krachtstats? :)

• Topic Starter Topic Starter
ja op de fitnes is 4procent gemeten maar ik denk ook eerder meer, aangezien ik in de zomer op2,9 stond is wel enorm laag, dus ik denk dat mijn trainer ook wel ergens gemist zou hebben. een goed eetschema doet veel
70procent van je spieren word in de keuken gemaakt 30procent in de gym ;)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 14:59 ----------

Wou dat ik er zo bijstond met 72kg :D

thnx kerel , maar dit is nog lang niet genoeg hoor!

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 15:02 ----------

benchpress 8x 90
squat 8x 70 ( ik heb vroeger voetbal gespeeld en beide knieen ligamenten gescheurd vandaar zwakke knieen)
benen ben ik ook pas sinds dit jaar egt intensief beginne traine dus nog niet egte vooruitgang maar ik zal er zeker een pic bij zetten ;)

Erg goede vooruitgang!

hoe ziet je voeding er dan uit? En hoe strikt ben je ermee?
Stats op bench/squat/DL?
Goed lichaam je ziet er zwaarder uit

mijn voeding zit ik op 3900kcal pd krijg ik met moeite op
ik probeer 70% ervan strikt te volgen maar het is niet altijd gemakkelijk graag zou ik toch nog een 10kilo pakke maar verlopig blijf piek tusse de 70 72 ,

ziet er goed uit! netjes

Is dit 72 kg ? Dan moet je wel bijna satéprikkers hebben, no offense oogt veel meer

ziet er goed uit in ieder geval,
ben wel benieuwd naar je krachtstats bench/sq/dl

Waarom altijd die vragen naar krachtstats.

Upperbody ziet er netjes uit! Mooie vooruitgang en oogt inderdaad zwaarder.

Als ik jou was zou ik gewoon blijven hoe je bent, niet teveel aankomen en niet te breed worden, dit is perfect voor jou lengte

Is dit 72 kg ? Dan moet je wel bijna satéprikkers hebben, no offense oogt veel meer

benchpress 8x 90
squat 8x 70 ( ik heb vroeger voetbal gespeeld en beide knieen ligamenten gescheurd vandaar zwakke knieen)
benen ben ik ook pas sinds dit jaar egt intensief beginne traine dus nog niet egte vooruitgang maar ik zal er zeker een pic bij zetten ;)

aub :D

mijn voeding zit ik op 3900kcal pd krijg ik met moeite op
ik probeer 70% ervan strikt te volgen maar het is niet altijd gemakkelijk graag zou ik toch nog een 10kilo pakke maar verlopig blijf piek tusse de 70 72 ,

Mss andere oefeningen, ander schema , andere sets en reps?
Je voeding wat aanpassen, ander dieet? hoe meer variatie hoe beter je gaat groeien en je plateau kan breken, maar da zal je wel al weten neem ik aan:)

thnx, 10kilo aankome zou toch nog altijd handiger zijn. net dat tikkeltje meer ;)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 00:16 ----------

Mss andere oefeningen, ander schema , andere sets en reps?
Je voeding wat aanpassen, ander dieet? hoe meer variatie hoe beter je gaat groeien en je plateau kan breken, maar da zal je wel al weten neem ik aan:)

ik verander om de 6weken van schema oefeninge en reps, telkens andere spiergroepe same zetten. voeding is bijna dagelijks te zelfde kost het nadeel is dat ik geen vis soorten lust anders was het aankomen wrs geen probleem, inplaats van 1x junk dag te houden in de week , doe ik het wel 2x omdat ik moeilijk aankom in kg's endus ook in vet.. ergens wel jammer.

het is toch niet jammer dat je geen vet gaint?

holy ****, mirin

jij bent goed bezig geweest

Terug
Naar boven