XXL Nutrition

2j fitnes + een redelijk eetschema

Goede vooruitgang . Gewoon blijven knallen en eten zoals nu , alleen meer . Beter rustigaan naar die 80-90 en later 100 kg of mss minder/meer gaan dan te snel te bulken en er een hoop vet af te moeten cutten .

Zoals al meerderen malen gemeld.. ziet er goed uit , keep it up mate !

• Topic Starter Topic Starter
het is toch niet jammer dat je geen vet gaint?

bwa in bulk periode is wel moeilijk om kilo's aan te kome ..

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 18:45 ----------

Goede vooruitgang . Gewoon blijven knallen en eten zoals nu , alleen meer . Beter rustigaan naar die 80-90 en later 100 kg of mss minder/meer gaan dan te snel te bulken en er een hoop vet af te moeten cutten .

ik krijg er moeilijk kilo's bij nu, blijf zitten tussen 70-72
ik eet egt al 8x per dag maar kan niet meer opkrijgen is wel ****ed up..

Ik denk dat het ook meespeelt dat je je benen niet goed kan trainen. Als die op het niveau van je bovenlichaam zouden zijn, woog je waarschijnlijk al 80+ kg.
Probeer misschien hoger in vetten te gaan voor makkelijke kcal binnen te krijgen en zoek een oplossing om je benen toch een beetje te trainen... Deadlift met gestrekte benen, abductor machine, adductor machine, kuiten...

Jammer dat je benen waarschijnlijk enorm klein zijn....ze worden ook wel sterker als je ze vaker traint hoor, kun je ook geen lichte squats/leg presses doen om je benen sterker te krijgen waardoor je steeds meer gewicht kan pakken?

Verder érg mooi fysiek hoor, niks mis mee!

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat je benen waarschijnlijk enorm klein zijn....ze worden ook wel sterker als je ze vaker traint hoor, kun je ook geen lichte squats/leg presses doen om je benen sterker te krijgen waardoor je steeds meer gewicht kan pakken?

Verder érg mooi fysiek hoor, niks mis mee!

ik train mijn benen 1x de week, bovebenen zijn redelijk gegroeid wel komt ook nog van voetballen van vroeger denk ik . uiteraard train ik mijn kuiten ook redelijk zwaar de laatste weken. zit momenteel toch op 73,8kg. en 3600kcal per dag.

ik weeg ook 73.8kg en ben ook 1m77, wat een toeval :P ziet er goed uit, nice chest

Goed fysiek man!

Na me cut hoop ik er ook zo bij te staan :)

Terug
Naar boven