bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Le me doesnt know that. volg niet heel dit topic
/care.
u mad?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben je al een tijdje wakker hé?! Krijgen we een nieuwe foto?

Nu ben je al een tijdje wakker hé?! Krijgen we een nieuwe foto?
Mag via PM
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ze moeten je niet zo pesten, ze zijn gewoon jaloers, niks van aantrekken joh
ik stuur je wel even een berichtje![]()
ze moeten je niet zo pesten, ze zijn gewoon jaloers, niks van aantrekken joh
ik stuur je wel even een berichtje![]()
Wat zijn jullie erg. Als zij dat op krijgt dan krijgt zij dat toch gewoon op? Wat is jullie probleem? Is ze maar meteen een trol als ze een vrouw is die én bodybuilt en meer als jullie bij elkaar eet? Get a life.

Wat zijn jullie erg. Als zij dat op krijgt dan krijgt zij dat toch gewoon op? Wat is jullie probleem? Is ze maar meteen een trol als ze een vrouw is die én bodybuilt en meer als jullie bij elkaar eet? Get a life.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het enige wat zij doet is af en toe 1 maaltijd naar binnen proppen en verder zo dun mogelijk te geraken. Niks bodybuilding aan, dat zijn haar ambities ook niet. Verkeerd forum dus. Misschien zoeken ze hier nog leden?
http://forum.redbutterfly.nl/forum/