MuscleMeat

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, ik zie nu pas je nieuwe avatar. Wat een emo-zever :D

ze moeten je niet zo pesten, ze zijn gewoon jaloers, niks van aantrekken joh

ik stuur je wel even een berichtje ;)

ze moeten je niet zo pesten, ze zijn gewoon jaloers, niks van aantrekken joh

ik stuur je wel even een berichtje ;)

tumblr_lqyqekSmJB1qzqua1o1_400.png

strong whiteknight/10

Wat zijn jullie erg. Als zij dat op krijgt dan krijgt zij dat toch gewoon op? Wat is jullie probleem? Is ze maar meteen een trol als ze een vrouw is die én bodybuilt en meer als jullie bij elkaar eet? Get a life.

Wat zijn jullie erg. Als zij dat op krijgt dan krijgt zij dat toch gewoon op? Wat is jullie probleem? Is ze maar meteen een trol als ze een vrouw is die én bodybuilt en meer als jullie bij elkaar eet? Get a life.

Go and take your fail with you.

Edit: Die stats.:roflol:

krijg geen antwoord meer op stichting b12 tekort fuu zal teveel gespamt heebbn wsl lol

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 21:18 ----------

haha wrong topic ssry zit op ps3 jaa

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 21:19 ----------

haha wrong topic ssry zit op ps3 jaa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik wou trouwens mijn postcount op 4444 laten staan. da vind ik tof, maar door jullie klootzaken is dat allemaal verpest.

Het enige wat zij doet is af en toe 1 maaltijd naar binnen proppen en verder zo dun mogelijk te geraken. Niks bodybuilding aan, dat zijn haar ambities ook niet. Verkeerd forum dus. Misschien zoeken ze hier nog leden?

http://forum.redbutterfly.nl/forum/

Go and take your fail with you.

Edit: Die stats.:roflol:

Ja, dus? Wie zegt dat dat waar is? Geloof je alles op internet? Gast, ik begin net... Lach je me daar serieus om uit? Zwak. Alleen al het feit dat je je gezicht niet durft(?) te laten zien door middel van een troll face zegt genoeg.

Het enige wat zij doet is af en toe 1 maaltijd naar binnen proppen en verder zo dun mogelijk te geraken. Niks bodybuilding aan, dat zijn haar ambities ook niet. Verkeerd forum dus. Misschien zoeken ze hier nog leden?

http://forum.redbutterfly.nl/forum/

Dat wist ik dus niet. Mijn excuses.

Maar alsnog vind ik dat mensen elkaar in hun waarde moet laten. Antwoorden op de vraag anders verder scrollen.

Oké Ben! :thumbs:

Bounkass, ik raad aan om je privacy settings op sommige sites wat anders neer te gaan zetten want er is iets teveel over je te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven