XXL Nutrition

3 daags splitschema + (thai)boxen en cardio

Bezoekers in dit topic

Ratemenz

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
12
Waardering
0
Goedemiddag mede sporters !

Ondertussen train ik alweer vanaf vorig jaar september, en heb wel wat gains geboekt. Ben van zo'n 78 kg naar 84 kg gegaan, en nu wil het wat serieuzer gaan aanpakken. Ik ben recent ook begonnen met zowel europees thai-boxen als normaal boxen.
ik ben 1,93 meter en ik heb een normale/atlethische bouw.

Mijn doelen zijn enigsinds voor de lange termijn en nog niet heel erg specifiek, ik wil:
- voor juli 90 kg wegen, ik mik een beetje op 8-10% bf. combinatie van massa en kracht.
- de nadruk voorlopig leggen op Chest, triceps, shoulders en core.
- mezelf blijven overstijgen binnen het boxen.. maar hier geen speciale aandacht aan besteden binnen de krachtsport.

opm. bij boksen ligt de nadruk voornamelijk op chest, triceps, schouders en core.

ik ben nu begonnen met een 3 daags split schema, 1 week achter de rug en nog 5 weken te gaan, hierna ben ik van plan 3x per week full body High intensity training te gaan doen en als deze 6 weken ook weer voorbij zijn wil ik gaan kijken naar een combinatie van ghetto/street-workouts en een sportschool split schema.
ik boks elke woensdag en ik thai-box om de week op dinsdag.

zie hier mijn schema tot nu toe. ik doe telkens hetzelfde aantal rep's binnen een oefening. heb dus geen piramide's die ik voorheen wel heb gedaan.

Graag opbouwende, kritische reacties, bedankt !

core workout moet nog worden samengesteld en de zondag workout is niet heel erg boeiend.

schema:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
back, biceps:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
legs, schoulders:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
legs, shoulders 2
[afbeelding niet meer beschikbaar]
chest, triceps:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven