XXL Nutrition

Nieuws 3 hollandse homos besmetten anderen met aids op orgies

Als je dat niet begrijpt weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen (wat is je opleidingsniveau?), maar ik doe toch een poging: De derde been en vagina zijn natuurlijk geleidelijk zo aangepast dat ze zo min mogelijk ziektes onderling overdragen, vrouwen met een vagina die makkelijk virussen enzovoort opneemt overleefden natuurlijk minder vaak dan vrouwen die dat wel deden. Voor homocoïtus is het veel minder belangrijk of je er ziek van wordt omdat homo's zich niet zo vaak voortplanten als hetero's, en het dus evolutionair niet uitmaakt of ze voortijdig doodgaan. (of het nou is door makkelijke overdracht van dodelijke ziekten door de aard van de coïtus of door het hebben van coïtus met meer partners dan hetero's)

En wat denk je zelf, dat AIDS de eerste gevaarlijke SOA is in de miljoenen jaren geschiedenis van geslachtsziektes? AIDS en dergelijke bestaan dus inderdaad al honderden jaren, zelfs al honderdduizenden jaren... :rolleyes:

Maar onder homocoïtus versta ik ook 2 vrouwen die coïtus hebben, waarom is er dan uit evolutionair oogpunt voor hun nog niks ontwikkeld waardoor ze ook sneller ziek worden? Het is gewoon crap wat je zegt, bovendien hebben meeste (eigenlijk alle) homo's ervaring met vrouwen gehad dus planten zich wel degelijk voort. Vooral honderden jaren terug, toen homo's nog niet uit de kast konden komen en stiekem met zowel met manenn als vrouwen doeten. ook al is het niet de bedoeling.
Je bent de 1e die mij verteld dat aids al honderdduizenden jaren bestaat...als er vergelijkbare ziektes waren hoe zijn die dan ooit uitgeroeid? Hoe kan de ziekte dan van de apen afstammen en niet van de homo's zelf?

Nu ja, ik wens het niemand toe per slot van rekening maar eigenlijk kan je zeggen:
eigen schuld dikke bult ...

Als ik 10 keer met mijn harde blote derde been door de deur loop, kan het best zijn dat de
11de keer de deur dicht slaat en mein swanz er blauw van is ...

Maar onder homocoïtus versta ik ook 2 vrouwen die coïtus hebben, waarom is er dan uit evolutionair oogpunt voor hun nog niks ontwikkeld waardoor ze ook sneller ziek worden? Het is gewoon crap wat je zegt, bovendien hebben meeste (eigenlijk alle) homo's ervaring met vrouwen gehad dus planten zich wel degelijk voort. Vooral honderden jaren terug, toen homo's nog niet uit de kast konden komen en stiekem met zowel met manenn als vrouwen doeten. ook al is het niet de bedoeling.
Je bent de 1e die mij verteld dat aids al honderdduizenden jaren bestaat...als er vergelijkbare ziektes waren hoe zijn die dan ooit uitgeroeid? Hoe kan de ziekte dan van de apen afstammen en niet van de homo's zelf?

De aard van vrouwencoïtus is er gewoon niet naar om makkelijk ziektes over te brengen dat kan toch? Het bewijst niet dat een ander soort coïtus dan niet wél gevaarlijk kan zijn. Ik zeg nergens dat elk 'abnormaal' seksueelcontact per se gevaarlijker is. Alleen dat dat bij homocoïtus dus wél zo is, dat is algemeen bekend. Ik verklaar hoe het komt dat heterocoïtus door de evolutie wel relatief veilig gemaakt is, en homocoïtus minder. Dat vrouwencoïtus minder gevaarlijk is, komt omdat het er meestal minder ruig aan toe gaat. Bovendien hebben vrouwen over het algemeen minder wisselende contacten, dat beperkt het verspreiden van ziektes ook.

Ook zeg ik nergens dat homo's zich nooit voortplanten, alleen dat ze dit minder doen dan hetero's. Beetje beter lezen ajb.

En als je denkt dat geslachtsziekten iets nieuws zijn, tsja, dan weet ik het ook niet meer. Net als andere ziektes zoals de pest in de middeleeuwen, komen en gaan geslachtsziekten ook met het verloop van de tijd. Mensen worden na verloop van tijd resistent omdat degenen die een bepaalde ziekte het best verdragen uiteindelijk het meeste nageslacht verwekken.

Dit zijn allemaal vrij basale en bewezen principes, ik stel voor dat je je een beetje beter inleest. :)

De aard van vrouwencoïtus is er gewoon niet naar om makkelijk ziektes over te brengen dat kan toch? Het bewijst niet dat een ander soort coïtus dan niet wél gevaarlijk kan zijn. Ik zeg nergens dat elk 'abnormaal' seksueelcontact per se gevaarlijker is. Alleen dat dat bij homocoïtus dus wél zo is, dat is algemeen bekend. Ik verklaar hoe het komt dat heterocoïtus door de evolutie wel relatief veilig gemaakt is, en homocoïtus minder. Dat vrouwencoïtus minder gevaarlijk is, komt omdat het er meestal minder ruig aan toe gaat. Bovendien hebben vrouwen over het algemeen minder wisselende contacten, dat beperkt het verspreiden van ziektes ook.

Ook zeg ik nergens dat homo's zich nooit voortplanten, alleen dat ze dit minder doen dan hetero's. Beetje beter lezen ajb.

En als je denkt dat geslachtsziekten iets nieuws zijn, tsja, dan weet ik het ook niet meer. Net als andere ziektes zoals de pest in de middeleeuwen, komen en gaan geslachtsziekten ook met het verloop van de tijd. Mensen worden na verloop van tijd resistent omdat degenen die een bepaalde ziekte het best verdragen uiteindelijk het meeste nageslacht verwekken.

Dit zijn allemaal vrij basale en bewezen principes, ik stel voor dat je je een beetje beter inleest. :)

ja en juist je verklaring (dat heterocoïtus door de evolutie relatief veilig gemaakt is en homocoïtus niet met als reden: omdat ze zich toch niet voortplanten) is crap...anale coïtus is gewoon 100 x gevaarlijker voor soa's maar dat is echt niet zo ontstaan om homo's uit te roeien, wat jij mijn of meer zegt. daar geloof ik dus echt niet in. Het is gewoon een gegeven. Jij gelooft dat t wel zo is, ik niet. Daarom gaf ik het voorbeeld waarom dat dan voor vrouwen niet zo is, en zeg jij "tjah die hebben gewoon minder ruige coïtus".

Ik zeg ook niet dat soa's vroeger niet bestonden, maar hiv in elk geval niet. Maar goed, we zijn niet echt meer ontopic.

ja en juist je verklaring (dat heterocoïtus door de evolutie relatief veilig gemaakt is en homocoïtus niet met als reden: omdat ze zich toch niet voortplanten) is crap...anale coïtus is gewoon 100 x gevaarlijker voor soa's maar dat is echt niet zo ontstaan om homo's uit te roeien, wat jij mijn of meer zegt. daar geloof ik dus echt niet in. Het is gewoon een gegeven. Jij gelooft dat t wel zo is, ik niet. Daarom gaf ik het voorbeeld waarom dat dan voor vrouwen niet zo is, en zeg jij "tjah die hebben gewoon minder ruige coïtus".

Ik zeg ook niet dat soa's vroeger niet bestonden, maar hiv in elk geval niet. Maar goed, we zijn niet echt meer ontopic.

Hoe kom je erbij dat ik zeg iets zo is om homo's uit te roeien? Dat maak jij ervan. Ik zeg dat er minder evolutionaire druk was om anale coïtus veiliger te maken dan om vaginale coïtus veiliger te maken. Dat heeft niks met homo's uitroeien te maken. En wat is er mis mee om te beweren dat mensen die ruige coïtus hebben meer kans op ziektes hebben, dat is toch gewoon zo? Ik zeg toch nergens dat alle coïtus behalve heterocoïtus onveilig is? Straks kom je nog met het argument dat internetcoïtus veilig is en daarom homocoïtus ook nooit slecht kan zijn? ???

Je bent de 1e die mij verteld dat aids al honderdduizenden jaren bestaat...als er vergelijkbare ziektes waren hoe zijn die dan ooit uitgeroeid?

Je zei dus wél dat geslachtsziektes vroeger niet bestonden, zie quote. Ik heb nooit beweerd dat aids al miljoenen jaren bestaat, alleen gevaarlijke geslachtsziektes wel.

Je moet mekaar ook wel WILLEN begrijpen natuurlijk... :cool: ;)

Hoe kom je erbij dat ik zeg iets zo is om homo's uit te roeien? Dat maak jij ervan. Ik zeg dat er minder evolutionaire druk was om anale coïtus veiliger te maken dan om vaginale coïtus veiliger te maken. Dat heeft niks met homo's uitroeien te maken.
Dat zeg je niet letterlijk, maa rkomt het wel op neer. al zal het niks uithalen omdat elke homo door 2 hetero's gemaakt worden.

En wat is er mis mee om te beweren dat mensen die ruige coïtus hebben meer kans op ziektes hebben, dat is toch gewoon zo?[/
dat is zo ja, heel goed. zei ik van niet dan?

[
Ik zeg toch nergens dat alle coïtus behalve heterocoïtus onveilig is?
zeg ik toch ook niet?

Normaal Nederlands leren kun je echter wel wat aan doen;)
Is correct Nederlands!
Zie taaladvies.net:
Mekaar/elkaar
Beide vormen van het wederkerig voornaamwoord behoren tot de standaardtaal, maar alleen elkaar is algemeen bruikbaar, terwijl mekaar een beperktere gebruikswaarde heeft.
;)

HIV/Aids... dat komt toch van de apen af? Het is origineel toch een apen ziekten?

We zijn toch allemaal apen oorspronlijk:p
Iemand injecteren met een HIV spuitje is gewoon poging tot moord! Hier zou gewoon de volle straf op moeten staan, Nederland sucks qua strafrecht...
Als dit in de US was geweest wist ik het wel..

verwekken had je het toch over?

dat is alleen weggelegd voor echte kerels.......
:D

ik wil ze best helpen, maar als ze niet willen luisteren zoeken ze het zelf maar uit!
;)

HOMO'S zijn ZIEK.............(dat is MIJN mening)

gedraag je normaal, net als andere mensen!

Dit is dus zo typerend voor de zogenaamde gelovigen (ik vind mensen die elke zondag naar de kerk gaan en luisteren naar een of andere maloot die hun de regels oplegd niet gelovig maa dat even terzijde).. alles wat niet hun straatje past of wat hun niet is aangeleerd dat bestempelen ze meteen en daar oordelen ze meteen over maar wel 'vrede en liefde, respect etc..etc..' prediken.. maar dat zoort dingen predik je niet maar dat laat je zien in je dagelijks leven.. dat is het probleem van al die kerk/moskee etc..etc.. gangers.. schijnheiligheid ten top! en waarom? omdat iemand die elke zondag voor die microfoon staat het zegd.. net schaapjes..

Ik vind mensen die elke zondag vroeg hun nest uitkomen om naar de kerk te gaan ziek.. is het dan normaal om te wensen dat er op een zondagochtend een terroristische aanval op een kerk wordt gepleegd? lijkt mij persoonlijk niet.. maargoed.. ik ben dan ook niet één met God natuurlijk...

Terug
Naar boven