De aard van vrouwencoïtus is er gewoon niet naar om makkelijk ziektes over te brengen dat kan toch? Het bewijst niet dat een ander soort coïtus dan niet wél gevaarlijk kan zijn. Ik zeg nergens dat elk 'abnormaal' seksueelcontact per se gevaarlijker is. Alleen dat dat bij homocoïtus dus wél zo is, dat is algemeen bekend. Ik verklaar hoe het komt dat heterocoïtus door de evolutie wel relatief veilig gemaakt is, en homocoïtus minder. Dat vrouwencoïtus minder gevaarlijk is, komt omdat het er meestal minder ruig aan toe gaat. Bovendien hebben vrouwen over het algemeen minder wisselende contacten, dat beperkt het verspreiden van ziektes ook.
Ook zeg ik nergens dat homo's zich nooit voortplanten, alleen dat ze dit minder doen dan hetero's. Beetje beter lezen ajb.
En als je denkt dat geslachtsziekten iets nieuws zijn, tsja, dan weet ik het ook niet meer. Net als andere ziektes zoals de pest in de middeleeuwen, komen en gaan geslachtsziekten ook met het verloop van de tijd. Mensen worden na verloop van tijd resistent omdat degenen die een bepaalde ziekte het best verdragen uiteindelijk het meeste nageslacht verwekken.
Dit zijn allemaal vrij basale en bewezen principes, ik stel voor dat je je een beetje beter inleest.