MuscleMeat

Nieuws 3 hollandse homos besmetten anderen met aids op orgies

Dit is dus zo typerend voor de zogenaamde gelovigen (ik vind mensen die elke zondag naar de kerk gaan en luisteren naar een of andere maloot die hun de regels oplegd niet gelovig maa dat even terzijde).. alles wat niet hun straatje past of wat hun niet is aangeleerd dat bestempelen ze meteen en daar oordelen ze meteen over maar wel 'vrede en liefde, respect etc..etc..' prediken.. maar dat zoort dingen predik je niet maar dat laat je zien in je dagelijks leven.. dat is het probleem van al die kerk/moskee etc..etc.. gangers.. schijnheiligheid ten top! en waarom? omdat iemand die elke zondag voor die microfoon staat het zegd.. net schaapjes..

Ik vind mensen die elke zondag vroeg hun nest uitkomen om naar de kerk te gaan ziek.. is het dan normaal om te wensen dat er op een zondagochtend een terroristische aanval op een kerk wordt gepleegd? lijkt mij persoonlijk niet.. maargoed.. ik ben dan ook niet één met God natuurlijk...

ik dacht altijd al zo over homo's........ver voordat ik naar de kerk ging.

zo goed?
;)

ja het is duidelijk dat je al een mafketel was voor je gelovig was.

ik dacht altijd al zo over homo's........ver voordat ik naar de kerk ging.

zo goed?
;)

Het gaat niet om wat ik vind.. het gaat om wat God vind natuurlijk..

Verder gaat het in mijn post natuurlijk niet alléén puur en alléén over homo's.. eigenlijk was dat wel het minst belagrijke detail van mijn post..

Als je dat niet begrijpt weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen (wat is je opleidingsniveau?), maar ik doe toch een poging: De derde been en vagina zijn natuurlijk geleidelijk zo aangepast dat ze zo min mogelijk ziektes onderling overdragen, vrouwen met een vagina die makkelijk virussen enzovoort opneemt overleefden natuurlijk minder vaak dan vrouwen die dat wel deden. Voor homocoïtus is het veel minder belangrijk of je er ziek van wordt omdat homo's zich niet zo vaak voortplanten als hetero's, en het dus evolutionair niet uitmaakt of ze voortijdig doodgaan. (of het nou is door makkelijke overdracht van dodelijke ziekten door de aard van de coïtus of door het hebben van coïtus met meer partners dan hetero's)

En wat denk je zelf, dat AIDS de eerste gevaarlijke SOA is in de miljoenen jaren geschiedenis van geslachtsziektes? AIDS en dergelijke bestaan dus inderdaad al honderden jaren, zelfs al honderdduizenden jaren... :rolleyes:

ik kan je wel vertellen dat een pik besnijden die hele bescherming zo'n beetje teniet doet :P

laten leven, zij kiezen er ook niet voor
maar wat ik niet goed vind is dat ze een kind kunnen adopteren bijv met zn 2en..dat is imho niet echt goed voor de opvoeding van t kind.

Genoeg homokoppels die een kind deftig hebben opgevoed in zelfs puriteins amerika.

ik wil ze best helpen, maar als ze niet willen luisteren zoeken ze het zelf maar uit!
;)

HOMO'S zijn ZIEK.............(dat is MIJN mening)

gedraag je normaal, net als andere mensen!

Goed dat je zelf inziet dat je niet normaal bent. AL denk je zelf van wel? Weet je wel hoe ziek jij in je hoofd bent? Damm. ik hoop dat je vannacht word overvallen een kogel door je harses krijgt en daarna in je aars word gedoet. amen

vies!

En meneer doet het zelf ook.

Ik hoor trouwens niet tot de groep waar je het over heb.
Wel zorgen veel homofielen er zelf voor dat ze ziek worden door het vaak onveilig te doen.

En hetero's niet wou je zeggen? de hypocrieten die zo'n homofobie hebben zijn vaak dezelfde figuren die niet vies zijn van anale coïtus bij een vrouw.;)

Als je homo bent kom je gewoon sneller aan je trekken , immers kerels willen altijd nken dat is simpel dus dientegevolge is er ws. meer HIV/AIDS onder deze mensen.

Waren vrouwen net zo als kerels was het aantal besmettingen niet in getallen uit te drukken.

Wat interesseert mij het dat iemand homoseksueelis we leven niet meer in de achterlijke middeleeuwen, alhoewel we wel zo'n cultuur in huis hebben gehaald spijtig genoeg.

Goed dat je zelf inziet dat je niet normaal bent. AL denk je zelf van wel? Weet je wel hoe ziek jij in je hoofd bent? Damm. ik hoop dat je vannacht word overvallen een kogel door je harses krijgt en daarna in je aars word gedoet. amen

Jij hebt echt een grote mond he, foei foei. Dat is wel normaal wat je iemand toewenst :rolleyes: Zullen we het niet hebben over de splinter en de balk. Je doet niet veel anders dan iedereen hier op het forum afzeiken. Je moet zelf wel echt geweldig zijn om zo tegen anderen te doen

taakstrafje, er zijn immers aidsremmers en dus was dit niet echt levensbedreigend

dank je!

ga je nu mijn filmpjes ook nog even afzeiken die ik in mijn log heb gezet.......

dan heb je voor vandaag je zeikquota tenminste weer bereikt!
:D:p

hehe daarom stop ik er nu ook mee. hij denkt dat t zo is, ik vind t crap. meer kun je er niet aan doen.

Volgens mij weet je nog steeds niet wat ik nou eigenlijk vind want je leest dnog steeds dingen die er niet staan. Ik begin me idd af te vragen of je me wel wil begrijpen. Ernstige geslachtsziektes zoals AIDS dus niet letterlijk AIDS, komen al vele duizenden jaren voor zeg ik. Hetero's hebben zich daar beter tegen aangepast dan homo's, en dat is evolutionair goed verklaarbaar. Het is bovendien een verklaring voor wat we in de realiteit zien, namelijk dat homo's veel vaker geslachtsziektes hebben dan hetero's. Dat is alles wat ik zeg, en vrijwel niemand die er verstand van heeft twijfelt daar aan trouwens.

Je doet alsof ik iets heel raars zeg, maar het is toch niet iets negatiefs ten opzichte van homo's? Ik zeg toch niet dat homo's het verdienen dood te gaan of wat dan ook? Ik heb niks tegen homo's ofzo... :rolleyes:

Volgens mij weet je nog steeds niet wat ik nou eigenlijk vind want je leest dnog steeds dingen die er niet staan. Ik begin me idd af te vragen of je me wel wil begrijpen. Ernstige geslachtsziektes zoals AIDS dus niet letterlijk AIDS, komen al vele duizenden jaren voor zeg ik. Hetero's hebben zich daar beter tegen aangepast dan homo's, en dat is evolutionair goed verklaarbaar. Het is bovendien een verklaring voor wat we in de realiteit zien, namelijk dat homo's veel vaker geslachtsziektes hebben dan hetero's. Dat is alles wat ik zeg, en vrijwel niemand die er verstand van heeft twijfelt daar aan trouwens.

Je doet alsof ik iets heel raars zeg, maar het is toch niet iets negatiefs ten opzichte van homo's? Ik zeg toch niet dat homo's het verdienen dood te gaan of wat dan ook? Ik heb niks tegen homo's ofzo... :rolleyes:

Het laatste wat ik erover zeg, en dat is ook het enige waar we het niet over eens zijn...is dat ik er niet over eens ben dat hetero's zich hebben aangepast en homo's niet.
Het is gewoon een gegeven dat je van anale coïtus sneller hiv hebt als van vaginale coïtus, dat heeft niks met de evolutie te maken. En ik moet me er telkens weer kapot om lachen als je dat zegt :D
Dat mensen zichzelf in loop der jaren gaan beschermen en zich veranderingen aanpassen dat hoef je me echt niet uit te leggen, maar dat dat bij hetero's beter is gegaan als homo's dat vind ik heel mooi verzonnen. Het is zo iets als dweilen met de kraan open, omdat homo's door hetero's worden gemaakt. Meer kan ik er niet over zeggen, dan snap je mij gewoon niet.

aangezien je mij probeert uit te leggen dat je niks etc tegen homo's hebt, terwijl ik dat ook helemaal niet denk. Deze discussie heeft er niks mee te maken of je het voor homo's opneemt of niet.

Heb je proof zelda, dat dat evolutionair verklaard is of vermoed je dat gewoon ?

Jij hebt echt een grote mond he, foei foei. Dat is wel normaal wat je iemand toewenst :rolleyes: Zullen we het niet hebben over de splinter en de balk. Je doet niet veel anders dan iedereen hier op het forum afzeiken. Je moet zelf wel echt geweldig zijn om zo tegen anderen te doen

ik zeik enkel mensen af die niet normaal in hun kop zijn. Dat jij dat normaal vind best.

Terug
Naar boven