AndroidHealthClinic

30 day uitdaging werkt het echt ? en thuis spieren kweken kan dat?

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee klopt ik heb geen thuis gym
maar wel wat aperaten zoals paar halters / zon lig bank ( weet niet hoe dat heet ☺ ) maar ik train nu 4/5X per week en het resaltaat duurt heel lang dus dacht ik wat als ik zon 30 dagen uitdaging doe misschien dat ik dan sneller reseltaat zie

Haha nee klopt ik heb geen thuis gym
maar wel wat aperaten zoals paar halters / zon lig bank ( weet niet hoe dat heet ☺ ) maar ik train nu 4/5X per week en het resaltaat duurt heel lang dus dacht ik wat als ik zon 30 dagen uitdaging doe misschien dat ik dan sneller reseltaat zie

Je sal niet sneller reseltaat ziejn. Beejter naar een jim gaan om te treenen.

Hoe lang train je al 4/5x per week dan? Geduld is een schone zaak als je spieren wilt kweken.

kweekvlees2.jpg

Spieren kweken...

@nico19 Goed voedingschema + stronglifts zouden je een heel eind op weg moeten kunnen helpen. Maar verwacht geen wonderen in 30 dagen.

kweekvlees2.jpg

Spieren kweken...

@nico19 Goed voedingschema + stronglifts zouden je een heel eind op weg moeten kunnen helpen. Maar verwacht geen wonderen in 30 dagen.

Verwacht gewoon niks in 30 dagen. Behalve mss VP wat naar beneden waardoor de spieren zichtbaarder zouden kunnen worden.

Hoe lang train je al 4/5x per week dan? Geduld is een schone zaak als je spieren wilt kweken.
Ik train al zo ongeveer 1 jaartje 4/5 keer per week
In het begin zag ik wel resultaat maar nu niet meer en ik let ook op mijn voeding ik eet 6x per dag enzo maar het spieren kweken wil niet echt lukken kan dat misschien ook komen omdat ik nu nog in de lengte groei en nog niet in de breete?

In het begin zag ik wel resultaat maar nu niet meer en ik let ook op mijn voeding ik eet 6x per dag enzo maar het spieren kweken wil niet echt lukken kan dat misschien ook komen omdat ik nu nog in de lengte groei en nog niet in de breete?
Na 1 jaar en goed op je voeding letten zou je toch al wel verschil moeten zien.
Grote kans dat je niet genoeg eet inderdaad. Dat je nog in de lengte groeit en daardoor niet breed zou worden zou op je 19e geen probleem moeten zijn.

Post eens wat je op een dag eet.... zoals al eerder gezegd.. wss eet je gewoon niet genoeg.

De antwoorden zijn al gegeven. Ik zou je aanraden om nog eens goed de reacties terug te lezen en daarop verder te gaan.

Nee deze 30 dagen challenge werkt niet... Deze echter wel! Moet je wel de variant 'Nederlands' kiezen. https://www.reginacoeli.nl/taalcurs...viduele-taaltrainingen/cursus-nederlands.html

Nee deze 30 dagen challenge werkt niet... Deze echter wel! Moet je wel de variant 'Nederlands' kiezen. https://www.reginacoeli.nl/taalcurs...viduele-taaltrainingen/cursus-nederlands.html
Hahaha grapig ☺☺ ik zal eens kijken als ik iets doe aan mijn spelling........... oh nee spelling gaat me niet lukken daar ben ik niet goed in oh ja heb ook dyslexie <--- ja ik weet het is vast verkeerd gespeld maarja toch bedankt dat je antwoord gaf aan mijn vraag over die 30 dagen uitdaging bedankt

Post eens wat je op een dag eet.... zoals al eerder gezegd.. wss eet je gewoon niet genoeg.
Mijn voedinschema is
7:00 uur
- 1 schaal yoghurt met muzlie
- 1 glas melk

10:00 uur
- 1 plak brood met kaas en kipvile
- 1 glas ijsthee
- 1 gerookte droge worst en 1 stuk fruit

12:30 uur
- 1 glas ijsthee en 1 glas melk
- 2 plakken brood met kaas en kipvile

14:30 uur
- 1 glas melk of ijsthee

18:00 uur
- aavond eten dat verschild per dag
- 1 glas melk of ijsthee

21:00 uur
- 1 stuk fruit
- 1 kop koffie

Mijn voedinschema is
7:00 uur
- 1 schaal yoghurt met muzlie
- 1 glas melk

10:00 uur
- 1 glas ijsthee

12:30 uur
- 1 glas ijsthee en 1 glas melk
- 2 plakken brood met kaas en kipvile

14:30 uur
- 1 glas melk of ijsthee

18:00 uur
- aavond eten dat verschild per dag
- 1 glas melk of ijsthee

21:00 uur
- 1 stuk fruit
- 1 kop koffie

Kcal en macros ook vermelden.

^zie bovenstaande

maar hoe dan ook... je eet gewoon weinig...
10:00 12:30 en 14:30 sowieso een snee brood erbij bij elke maaltijd
avond een bak kwark met noten oid.

^zie bovenstaande

maar hoe dan ook... je eet gewoon weinig...
10:00 12:30 en 14:30 sowieso een snee brood erbij bij elke maaltijd
avond een bak kwark met noten oid.
Oh oke ik zal het om 10:00 12:30 en 14:30 een snee brood erbij doen
en savonds om 21:00 een bak kwark met noten oid?

Heb je geen honger?
Pak dan per eet moment 3 brood.
Met een bakje of shake met haver er extra bij.
Mijn ontbijt is bijvoorbeeld 3 snee brood met kip. Met een whey isolaat shake, met haver en rijst erbij.
Eten dan nog wat erbij drinken. Drinken gaat makkelijk als je al 'vol' zit. Bij het drinken kan je de koolhydraten zo bij kieperen.

Natuurlijk is dit mogelijk als beginner. T klinkt zelfs verleidelijk een 30 dagen blog te openen en te tonen dat het kan, maar misschien ben ik wel te zelfzeker.:cool:
Uitdagingen realistisch houden en gaan voor dat je wil!

Toevallig heb ik gezegd 5kg erbij tegen eind augustus, moet lukken maar uiteraard zijn dit dan niet allemaal spieren, rekening houdend dat mijn spiergeheugen wel zijn werk zal doen.

Terug
Naar boven