AndroidHealthClinic

30 day uitdaging werkt het echt ? en thuis spieren kweken kan dat?

Natuurlijk is dit mogelijk als beginner. T klinkt zelfs verleidelijk een 30 dagen blog te openen en te tonen dat het kan, maar misschien ben ik wel te zelfzeker.:cool:
Uitdagingen realistisch houden en gaan voor dat je wil!

Toevallig heb ik gezegd 5kg erbij tegen eind augustus, moet lukken maar uiteraard zijn dit dan niet allemaal spieren, rekening houdend dat mijn spiergeheugen wel zijn werk zal doen.

Op 30 dagen snel in gewicht bijkomen(zelfs met die fameuze beginnersgains)...vooral vet en vocht dan.

In 30 dagen kan je zeker en vast spieren kweken. Maar hoeveel? Misschien niet zoveel als je wenst te bereiken. En dan vrees ik dat je met wat halters en een bench niet genoeg hebt. Dan moet je echt naar de sportschool gaan

In 30 dagen kan je zeker en vast spieren kweken. Maar hoeveel? Misschien niet zoveel als je wenst te bereiken. En dan vrees ik dat je met wat halters en een bench niet genoeg hebt. Dan moet je echt naar de sportschool gaan

hoeveel gr? Ga je met het blote oog nog eens niet zien.

Op 30 dagen snel in gewicht bijkomen(zelfs met die fameuze beginnersgains)...vooral vet en vocht dan.

Uiteraard vocht en vet ook, maar ik blijf erbij dat er bepaalde doelen zeker mogelijk zijn.
Mijn doel was 5 kg erbij met idd het nodige vet maar vooral om kracht te kweken, dat lean bulken of cutten met een Squat van 50 kg dat schiet nergens op (persoonlijk)
Mijn "home gym" word op deze moment voor mijn poort geleverd .
Ik dacht toch te bloggen dus bij deze :) de bulk kan beginnen !

Terug
Naar boven