AndroidHealthClinic

33 LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Prima rep-out toch voor je lichamelijke status
Ja eigenlijk wel! Ben ook tevreden. Zit nu ook te bengelen op oud niveau. Vorige week was gwn de feel good echt top en die hooikoorts heeft best veel roet in het eten gegooit. Dusja die feel good moet je van profiteren haha. Nu goed rusten want wil die 110kg bench op 8 a 10 reps als dat kan.

Nu met die squat als ik 12 reps in mijn hoofd heb, wil ik die ook. Heb die eerder nog eens gedaan op een soortgelijk gewicht :p

Laatst bewerkt:
  • #1.562
24/05/2022

Benchpress:
20kg x?
40kg x 5
60kg x 5
77.5kg x 3

87.5kg x 5
100kg x 3
110kg x 7

Technisch was het een drama. Het uitduwen voelde niet solide als de weken daarvoor. Beetje zonde. Zelfs mijn voetje kwijt bij rep 7? Dan de realisatie op het einde dat de barbell niet lag In de hand als anders. Kort door de bocht. Ik voelde me niet als 1 stevig blok. Wel blij, zeker qua gewenning. Lang geleden dat ik nog dergelijk gewicht voor reps heb geprobeerd.

Had deze keer ook kunnen kiezen voor 112.5kg, maar in de toekomst zullen we wel zien. En heb ik een groter referentiekader qua reps en gewicht. Heb wel iets met die 110kg die. Ik enorm graag voor 10 reps wil.

80kg x 12
60kg x 11

Verder enorme leegloop. Beetje zonde. Misschien die back off sets niet meer zo gek doen of gwn skippen.

Dips
BW x 8
30kg x 8
40kg x 7

Rope triceps pushdowns superset
4.5kg x 12
9kg x 12
14kg X 12
4.5kg x? En kaputt

Het grappige vandaag was de persoon die me spotte. Ken hem van vroeger en wou ineens die 110kg doen. Let op geen opwarming en mijn inschatting zei nee. Ik heb hem ook gevraagd wat hij max ooit heeft gedaan en luisterde naast de vraag. Nu wou hij dit echt doen, waarop ik dat niet zag zitten. Nu deed hij dit wel want hij lag op de Bench en nam de barbell gewoon eruit. 10cm lager schrok hij en heb ik de barbell maar snel in de houders gelegd. Wtf momentj... Zeker toen hij ook liet vallen dat ik hem niet mocht onderschatten :p

Ach.... zolang die bar zijn borst platdrukt en niet zijn keel had ik hem nog een paar seconden spijt laten hebben van zijn overmoed :D
En wat is dat met jou? Slecht geslapen, of een beetje moe? Volgende keer gaat het vast weer beter.

• #1.564
Ach.... zolang die bar zijn borst platdrukt en niet zijn keel had ik hem nog een paar seconden spijt laten hebben van zijn overmoed :D
En wat is dat met jou? Slecht geslapen, of een beetje moe? Volgende keer gaat het vast weer beter.

Om heel eerlijk te zijn. Ik had best schrik en vond zijn actie enorm naïef. Ineens lag die dude op de bench en gelukkig ging die niet diep. Kon zijn dat de barbell mss een duik maakte nu ja dan had ik daar even goed als een debiel gestaan.

Vorige week was niet mijn week. Met de fiets naar het werk en last gekregen van hooikoorts. Elke nacht daarna telkens wakker worden van de pollen en een alsmaar dikkere keel ofja klieren. Heb nu of ondervind nog een beetj last, maar vermoed dat ik wel weer opkikker. Voel me nu vandaag ook best oke, enkel een hoest vermoed nog van de keel.

Feel good van 2 weken terug komt wel weer. Qua training mag ik niet klagen enkel cardio nog niet gedaan.

Haha wel.. ego lifting is gevaarlijk hé, algoed dat je erbij stond.
En geen zorgen een mindere dag = geen slecht jaar

• #1.566
  • #1.567
25/05/2022

Deadlift
20kg x?
60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5

125kg x 5
142.5kg x 3
160kg x 7

Vrij trage reps alsnog. Goeie vibe even minder en ook gestopt wanneer ik het beu was. Trillende benen waren deze keer niet aan de orde.

100kg x 8

Bent over rows:
60kg x 8 x 3 sets

Pull ups
BW +10kg x 8
BW +10kg x 8
Bw +10kg x 5?

PS bumper plates sucken big time voor deads :p vermoed dat ik binnen paar maand terug richting oude niet commerciële gym ga. Afstand is mazr 3km verder ofzo en cheaper Dan basic fit.

Laatst bewerkt:
Waarom sucken bumperplates? Easier lifts man haha. Nog een deadliftbar erbij en helemaam klaar xD

• #1.570
Waarom sucken bumperplates? Easier lifts man haha. Nog een deadliftbar erbij en helemaam klaar xD
Die vallen vrijwel nooit dood en die bounce die er dan nog is of beetj lijkt tegen te werken. Nu Probleem is dat ik 2 weken trg gelift heb met steel plates en ja dat gevoel zat veel beter voor me

Uiteindelijk is het muggenziften, maar nothing beats the sound of iron haha

Laatst bewerkt:
  • #1.571
Euhm tijdje terug was een actie van 180 euro. Doel om de mensen terug te lokken na de corona denk ik.

Maar zoals ik het nu zie is het 225 euro en krijg je automatisch of word je automatisch lid. Dus je trekt nog 15 euro terug van het ziekenfonds. Dus 210 euro of 17.5 per maand.

Verder goede service. Beetje als kind aan huis. Kaartje vergeten ook geen gedoe, gewoon even melden. Handdoeken policy niet aan de orde. Lekker oud materiaal echt nog wat hardcore. En echt gewoon bijna geen volk. Op zaterdag of zondag rond de middag mag je blij zen met 5 anderen.

Openingsuren zijn top en hangen vast aan het café erboven. Dus best veel feestdagen ook open.

Laatst bewerkt:
Euhm tijdje terug was een actie van 180 euro. Doel om de mensen terug te lokken na de corona denk ik.

Maar zoals ik het nu zie is het 225 euro en krijg je automatisch of word je automatisch lid. Dus je trekt nog 15 euro terug van het ziekenfonds. Dus 210 euro of 17.5 per maand.

Verder goede service. Beetje als kind aan huis. Kaartje vergeten ook geen gedoe, gewoon even melden. Handdoeken policy niet aan de orde. Lekker oud materiaal echt nog wat hardcore. En echt gewoon bijna geen volk. Op zaterdag of zondag rond de middag mag je blij zen met 5 anderen.

Openingsuren zijn top en hangen vast aan het café erboven. Dus best veel feestdagen ook open.
Dat is gvd goedkoop, jaloers :o

Nu zit ik ook in de basic fit met 25 euro inclusief yanga water wat ook niet slecht is hoor. Ja je hebt ze wrs niet uit te kiezen als 16 jarige en qua afstand?
Nee helemaal niet, betaal nu 30pm voor een shitgym waar ze alleen bumpers hebben en geen plate loaded machines, 1 squat rack en 2 kut benches. Oh ja en slechte openingstijden en altijd dicht op feestdagen:sad:

• #1.575
Nee helemaal niet, betaal nu 30pm voor een shitgym waar ze alleen bumpers hebben en geen plate loaded machines, 1 squat rack en 2 kut benches. Oh ja en slechte openingstijden en altijd dicht op feestdagen:sad:
Hopelijk niet teveel mensen op de uren dat je traint? Nu ja 1 squat rek is gefucked en zeker in een drukkere gym. En 2 benches bedoel je echt maar 2 bankjes?

Hopelijk niet teveel mensen op de uren dat je traint? Nu ja 1 squat rek is gefucked en zeker in een drukkere gym. En 2 benches bedoel je echt maar 2 bankjes?
Nu toevallig niet maar volgend school jaar moet ik op andere tijden trainen, precies drukte uur:(.

2 bankdruk bankjes, en een paar losse.

• #1.580
27/05/2022

Overheadpress:

20kg x 12
30kg x 12
40kg x 5
50kg x 1

57.5kg x 5
65kg x 3
72.5kg x 4

60kg x 8 beperkte rust vanaf hier
50kg x 8
40kg x 8

side raises:
2.5kg x 15 (plates)
5kg x 12 (plates)
7kg x 12
9kg x 12

seated rear delt raises:
12kg x 10 x 3 sets

Even geen perspectief op de komende weken. Moet volgende week sowieso naar de dokter of homeopaat. homeopaat heeft mijn voorkeur aangezien ik zeker géén operatie wil en antibiotica(1000mg 3 weken met een week tussenpauze) mij vorige keer niet was bevallen. Had de indruk dat heel mijn darmflora veranderd was ofja mijn lichaam. Dus even het weekend uitzitten en bepalen wat ik ga doen.
Kort door de bocht. Het gaat hier om een fistel. Dus als hier mensen zijn met ervaringen betreffende homeopaat graag.

Terug
Naar boven