AndroidHealthClinic

33 LOG

Waarom vreten? :p als je wist wat ik soms met momenten eet haha...
Zo mager ben ik niet en eet best genoeg. Ik vecht vaak genoeg tegen cravings van fast food etc haha

Heb deze week nu ja al 2x friet gegeten. Op het werk en gisteren uiteten met vriendin. Nu eet ik zaterdag pizza met een vriend want domino's heeft blijkbaar een actie. Morgen is het bier met de collega's en mss kebab dan. Nu zondag eet ik wrs weer friet, omdat ik dit gwn graag eet en weekend is weekend.

Dus zolang ik niet overdreven dik word of bijkom doen we lekker verder.
Water loopt me de mond uit, bedankt! 🤣
Ik ga maar even weer... kip eten 🤷🏼‍♂️

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Omdat vreten lekker is, maar zo te zien doe je dat goed:)
Ja mensen vermoeden vaak dat ik hard op mijn eten let. Ben daar dan ook eerlijk in dat ik door de week er een beetje oplet. Een normale dag(vroege shift) is voor mij smorgens fruit en koffie, granola quacker met melk om 8 uur, middagmaal op het werk om 10, 12 uur skyr yoghurt. Na het werk dus n'a 14 uur is het even niks tot ong 5 a 6 uur en eet ik een havermoutpannekoek. Eerder vroeg slapen en dan 250gr kwark rond max 9 uur.

Gisteren had ik een halve dag verlof dus ook geprofiteerd net zoals ik in het weekend ook doe.

• #1.523
Water loopt me de mond uit, bedankt! 🤣
Ik ga maar even weer... kip eten 🤷🏼‍♂️
Eet geen kip meer. Vind ik vies haha. Als ik thuis nog eens kook altijd biefstuk of rundshamburgers. Sorry man :p Ben volgens mij veel te atypisch als het gaat om voeding. Tel ook niks kcals uit, want daar krijg ik zenuwen van.

Eet geen kip meer. Vind ik vies haha. Als ik thuis nog eens kook altijd biefstuk of rundshamburgers. Sorry man :p Ben volgens mij veel te atypisch als het gaat om voeding. Tel ook niks kcals uit, want daar krijg ik zenuwen van.
Jah dat heb ik ook vroeger nooit gedaan, vandaar dat ik 96kg woog 🤣
Maar opzich overdrijf ik wel, als je beetje slim inplant kan je eten wat je wilt. Enkel in de cut is het wat lastiger dan in de bulk 😉

12/05/2022

Die warmte ineens en dan in de gym ook die laffe warmte bleh.

Squats
20kg x 8
40kg x 5
60kg x 5
80kg x 3

95kg x 5
107.5kg x 5
122.5kg x 16
Had hier enkel het gevoel dat ik er zeker 14 wou. Dus blij dat ik er 2 extra kon pakken.

100kg x 5 paused
60kg x 3 stretch beneden.

Leg extension en curls goed zonder rust gepompt op max 25 à 32kg. Aantal setjes..

15 minuten op de fiets

Stiefbroer zei dat ik vermagerd was. Nu ik heb pas mijn baard getrimd, maar dat zou voor hem niet de reden zijn. Ik denk van wel :p heb me wel niet meer gewogen, de batterij is toch plat van de weegschaal.
Waarom 122.5kg x 16 met de squats, had zelf 3x 10x130kg geprobeerd als je al zoveel reps met 122.5kg maakt.

• #1.526
Waarom 122.5kg x 16 met de squats, had zelf 3x 10x130kg geprobeerd als je al zoveel reps met 122.5kg maakt.
Doe 531, maar vrij laag gestart met bepalen van mijn 1rm. Nu loop ik zo ook niet snel vast. Vind het verder wel leuk. Volgende x is het 130kg all out en daarna 137.5kg.

• Like
Waarderingen: AK
  • #1.527
14/05/2022

Benchpress:
20kg x?
40kg x 5
60kg x 5

82.5kg x 3
92.5kg x 3
105kg x 10
Deze voelde echt top en me ook nog ingehouden. Eerste 2 reps geen focus op legdrive en rep 3 herpakt. Mijn opmerkzame spotter had dit ook gezien. Dude die vroeg hoeveel setjes ik nog moest aan het begin van mijn training dus die deed mee. Weliswaar veel gesleur van gewichten maar boeien. Enorm veel respect voor deze dude. Jongen had CP blijkbaar aangeboren spierverlamming? Zichtbaar aan zijn benen, waardoor hij bij de Bench bij zijn topset ook snel met zijn voeten van de grond ging. Voelde me heel bescheiden en enorm respect voor deze dude. 2 jaar aan het trainen en mooi topset van 80kg x 4 waarbij zijn benen in de lucht gingen bij rep 4 door zijn aandoening. Squat in de smith, deadliften was moeilijk met zijn heupen. Echt veel respect. Maakte mijn dag een stuk mooier.

80kg x 16
60kg x 12

Dips:
BW x 8
Bw +30kg x 8
Bw +40kg x 7
Bw x 12

Triceps ropepushdown:
Aantal setjes

Loopband:
4 min wandelen
1.5min 8 per uur
1.5 min 9 per uur
3 min wandel
1.5 min 10 per uur
1.5min 11 per uur
3 min wandel
1.5 min 12 per uur
1.5 min 13 per uur
5 min wandel

lekkere repout :D goed bezig

• #1.529
14/05/2022

Benchpress:
20kg x?
40kg x 5
60kg x 5

82.5kg x 3
92.5kg x 3
105kg x 10
Deze voelde echt top en me ook nog ingehouden. Eerste 2 reps geen focus op legdrive en rep 3 herpakt. Mijn opmerkzame spotter had dit ook gezien. Dude die vroeg hoeveel setjes ik nog moest aan het begin van mijn training dus die deed mee. Weliswaar veel gesleur van gewichten maar boeien. Enorm veel respect voor deze dude. Jongen had CP blijkbaar aangeboren spierverlamming? Zichtbaar aan zijn benen, waardoor hij bij de Bench bij zijn topset ook snel met zijn voeten van de grond ging. Voelde me heel bescheiden en enorm respect voor deze dude. 2 jaar aan het trainen en mooi topset van 80kg x 4 waarbij zijn benen in de lucht gingen bij rep 4 door zijn aandoening. Squat in de smith, deadliften was moeilijk met zijn heupen. Echt veel respect. Maakte mijn dag een stuk mooier.

80kg x 16
60kg x 12

Dips:
BW x 8
Bw +30kg x 8
Bw +40kg x 7
Bw x 12

Triceps ropepushdown:
Aantal setjes

Loopband:
4 min wandelen
1.5min 8 per uur
1.5 min 9 per uur
3 min wandel
1.5 min 10 per uur
1.5min 11 per uur
3 min wandel
1.5 min 12 per uur
1.5 min 13 per uur
5 min wandel
Hoe lang dip je al met gewicht? Je bench is wel goed enzo maar je dips:eek!:

• #1.531
Hoe lang dip je al met gewicht? Je bench is wel goed enzo maar je dips:eek!:

Euhm gho deed vroeger al wel eens plus 50kg ergens op 8 reps. Altijd ook wel redelijk sterk in geweest. Als ik nu ga uppen Ben ik snel op een goed niveau.

Been there done that, dan pik je dat ook gwn easy op. Nu eerlijk toen ik op mijn 21 jaar begon heb ik ook altijd vastgehouden aan dips en altijd sterk in geweest en graag gedaan. Biceps bijv ben ik weak :p

Laatst bewerkt:
14/05/2022

Benchpress:
20kg x?
40kg x 5
60kg x 5

82.5kg x 3
92.5kg x 3
105kg x 10

80kg x 16
60kg x 12

Dips:
BW x 8
Bw +30kg x 8
Bw +40kg x 7
Bw x 12

Triceps ropepushdown:
Aantal setjes

Loopband:
4 min wandelen
1.5min 8 per uur
1.5 min 9 per uur
3 min wandel
1.5 min 10 per uur
1.5min 11 per uur
3 min wandel
1.5 min 12 per uur
1.5 min 13 per uur
5 min wandel
Vind jij het ook moeilijk om meer dan 15 reps te doen op de back off set?

• #1.533
Vind jij het ook moeilijk om meer dan 15 reps te doen op de back off set?
Ja het is merkbaar een stukje uithouding gwn volgens mij?! Zeker 15 reps...

Nu vorige week lukte me het helemaal niet. Nu sinds deze week trg een mooi aantal reps op die 80kg. Ben nog steeds aan het wachten op de 18 reps back off set met 80kg haha.

Die 60kg was 12 zelfs meer dan genoeg pfoe haha.

Ja het is merkbaar een stukje uithouding gwn volgens mij?! Zeker 15 reps...

Nu vorige week lukte me het helemaal niet. Nu sinds deze week trg een mooi aantal reps op die 80kg. Ben nog steeds aan het wachten op de 18 reps back off set met 80kg haha.

Die 60kg was 12 zelfs meer dan genoeg pfoe haha.
5x10 is ook zo klote, maar heb al lang niet 10+ gebenched. Incline DB Bench op 15 reps voelde oprecht als cardio hahah.

• #1.535
5x10 is ook zo klote, maar heb al lang niet 10+ gebenched. Incline DB Bench op 15 reps voelde oprecht als cardio hahah.

Bwah aantal reps boeit me minder dan het algehele volume. Zo bijv een 5 x 5 draaien op je sterkste niveau is sick. Zo een 531 is mentaal veel easier te copen dus ook easier Dan 5 x 10 ofzo zeker als je all out gaat. Zelf zie ik me nog wel 5 x 5 draaien maar dan rekeninghoudend met het percentage op basis van prilepin's chart.

Zie mezelf enkel nog 'veel' volume draaien als ik zou bulken echt. Zie mezelf als natty ook nooit meer zoveel volume draaien als toen ik trainde met iemand die kuurde.

Bwah aantal reps boeit me minder dan het algehele volume. Zo bijv een 5 x 5 draaien op je sterkste niveau is sick. Zo een 531 is mentaal veel easier te copen dus ook easier Dan 5 x 10 ofzo zeker als je all out gaat. Zelf zie ik me nog wel 5 x 5 draaien maar dan rekeninghoudend met het percentage op basis van prilepin's chart.
Eerlijk gezegt is 531 leuk maar er zijn veel betere manieren, ik ga nu elke week reps erbij ipv dat gekloot met percentages enzo. 3x3 word 3x4 ect veel leuker:)

• #1.537
Eerlijk gezegt is 531 leuk maar er zijn veel betere manieren, ik ga nu elke week reps erbij ipv dat gekloot met percentages enzo. 3x3 word 3x4 ect veel leuker:)

Is weinig gekloot aan. Je hebt gwn jouw 1rm getallen nodig. Die staan gwn op mijn smartphone. Nu ja je moet het zelf leuk vinden. Heb ook al 5 x 5 gedraaid, maar geen enkel haar op mijn lijf ziet dat zitten, gewoon omdat ik toen all out ging. Nu in de toekomst zou ik enkel 5 x 5 draaien tot een bepaald percentage ik geloof 85% van mijn 1 rm en zo rep set ranges aanpassen naar 3 x 3 en 2 x 2 enz..

Ik trainde vroeger zo wel als jij zegt, mazr dzt is vroeger.

Is weinig gekloot aan. Je hebt gwn jouw 1rm getallen nodig. Die staan gwn op mijn smartphone. Nu ja je moet het zelf leuk vinden. Heb ook al 5 x 5 gedraaid, maar geen enkel haar op mijn lijf ziet dat zitten, gewoon omdat ik toen all out ging. Nu in de toekomst zou ik enkel 5 x 5 draaien tot een bepaald percentage ik geloof 85% van mijn 1 rm en zo rep set ranges aanpassen naar 3 x 3 en 2 x 2 enz..

Ik trainde vroeger zo wel als jij zegt, mazr dzt is vroeger.
Ja gelukkig kan ik linear nog uitmelken.:choco:

Anders had ik beetje conjugate gedaan.

• #1.539
Ja gelukkig kan ik linear nog uitmelken.:choco:

Ik heb zelfs dat gevoel nog als natty zeker na de trainingen deze 2 weken haha. Nu daarvoor niet haha, maar nu damm... Zeker bench voelt enorm vlot. Nu is de factor rust bij mij 2x zo belangrijk wel geworden. Ben geen oudje, maar ik neem mijn rust ofja slaap wel echt. Veel beter als voordien en minder overdreven trainen.

Nu in jouw geval zal het idd nog wel lekker vlot gaan met goed wat voeding. Enjoy the ride!

Ik heb zelfs dat gevoel nog als natty zeker na de trainingen deze 2 weken haha. Nu daarvoor niet haha, maar nu damm... Zeker bench voelt enorm vlot. Nu is de factor rust bij mij 2x zo belangrijk wel geworden. Ben geen oudje, maar ik neem mijn rust ofja slaap wel echt. Veel beter als voordien en minder overdreven trainen.

Nu in jouw geval zal het idd nog wel lekker vlot gaan met goed wat voeding. Enjoy the ride!
Gauw de spuit erin dan :roflol:

Ja ik denk dat ik nog is oprecht sterk zou kunnen worden! Eet liever teveel dan te weinig nu.

Terug
Naar boven