Fitness Seller

-

Gwennez

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
82kg
Schema's
Stats 27-10-14
18 Jaar
1.93
75KG

Voedingsschema.
2wdu32q.png

ICF5x5 Schema.
2q9z7g0.png

November 2014
14 November 2014
Omdat dit de eerste keer was, en omdat ik de sportschool nog niet echt kon. ben ik niet gelijk met dit schema begonnen, maar wel lekker getraind met andere oefeningen.
En omdat ik vandaag (Zaterdag) moest voetballen, ook niks aan mijn benen gedaan.

Ik begon met 10 minuten fietsen

Pectoral Fly:
3 Sets, 8 Reps,
Alle sets 35KG

Seated Cable Row:
3 Sets 8 Reps, Set 1 20KG, Set 2 30KG, Set 3 35KG

Barbell Preacher Curl:
2 Sets, 5 Reps, Alle sets 10KG
Hier ging ik echt aan kapot

Lower Back Bench:
3 Sets, 15 Reps
Om even van de armen af te zijn.

Deze 2 deed ik om en om, 1 set curl, 1 set Pushdown etc.:
Cable Curl:
2 Sets, Set 1 10x 15KG, Set 2 20x 25KG

Cable Rope Tricep Pushdown:
2 Sets, Set 1 10x 15KG, Set 2 20x 25KG

Misschien nog iets vergeten.. maar dan schiet dat me nog te binnen :p
Hierna ging ik wat met een lege stang proberen, en met wat dumbells kloten
Ik heb 3 Sets, 15 Reps gedaan met een lege stang.
De beweging zelf ging alleen niet zo lekker net als met de Barbell Curl, niet echt in evenwicht houden bijvoorbeeld, maaaaaar het was de eerste keer :)
Daarna nog 15 minuten gefietst en in totaal anderhalf uur in de gym geweest. ik ging van 17:30 tot 19:00 dus het was lekker rustig.

Ik vond het zelf wel lekker gaan voor een eerste keer, niet echt tevreden over de oefeningen met de stangen en dumbells, maar mensen zeiden dat ik daar gewoon aan moet wennen.

19 November 2014
Squats 5x5 10kg
Bench Press 5x5 5kg
Barbell Shrugs 3x8 10kg
Hyperextensions 3x10 1e set 0kg, 2e set 5kg plate, 3e set 10kg
Cable crunches 3x10 25KG
Incline Curls 3x8 7KG

Voorderest nog wat met andere machines voor borst en biceps getraind met 25kg

Dit waren een paar oefeningen uit Workout A, missen er nog wel. maar deze alvast geprobeerd.
Triceps niet gedaan, kreeg hier al bij korte herhaling heel erg veel last van mn linker triceps. denk dat ik met dat 1e keertje sportschool kleine blessure op heb gelopen
dus die proberen we maandag weer!

Vraagjes en opmerkingen:

Cable Crunches:

Ik heb het gevoel alsof ik het fout doe, ik deed 15x20kg voelde eigenlijk nauwlijks iets en het ging echt super licht, daarna naar 50kg gegaan voor de grap om maar is te kijken maar dit was teveel van t goede. Toen heb ik hem op 40kg gezet, en heb hier 3 sets van 10 mee gedaan. Achteraf voel ik mn buikspieren nu wel iets, maar niet dat ik zeg van sjeuwhee dat was me een oefening? Ik baalde wel wat heb sterk het gevoel dat ik het verkeerd gedaan heb.

Squats:
In deze sportschool heb je geen echte deadlift mat en ook geen squatrek, alleen een squat machine waar je onder gaat staan en de squat moet maken. op internet staat dat dit minder goed is dan losse squats. wat ik ook wel geloof want zo mis je veel spieren. wel jammer dus. Mis ik echt wat met de deadlift voorderest ofniet?

Triceps:
Triceps heb ik niet gedaan, omdat ik daar na korte herhalingen best wel last van kreeg, denk dat ik de 1e keer toch te zwaar ben gegaan aangezien ik rechts niks voel.

Maandag geprobeerd om aan te melden, maar was die tijd niemand aanwezig van fitness, dus woensdag gedaan en gelijkeen training gedaan.
Vandaag (Vrijdag 21e) ziek, sinds gistermiddag in bed gelegen na lichte migrene.. wilde eigenlijk nog wel ff gaan vanmiddag omdat het wel wat weggezakt was, maar toen kwam het weer naar boven.

24 November 2014
Squats 5 Sets, 5 Reps. Set 1 en 2 20KG, Set 3, 4 en 5 10KG
Bent Over Row 3 Sets, 8 Reps. Set 1 en 2 15KG, Set 3 20KG
Barbell Shrugs 3 Sets, 10 Reps. Set 1 en 2 15KG, Set 3 20KG
Cable Crunch 3 Sets, 10 Reps. Set 1, 2 en 3 40KG
Hyp. Extension 3 Sets, 15 Reps. 10KG Plate op mn borst
Incline Curls 5 Sets, 5 Reps. Alle Sets 7KG
Cable Curl 3 Sets, 8 Reps. Alle Sets 25KG
Shoulder Press 3 Sets, 5 Reps. Alle Sets 25KG
Pectoral Fly 3 Sets 8 Reps. Alle Sets 25KG

26 November 2014
Squats 5 Sets, 5 Reps. 4x17,5 1x20
Bench press 5 Sets, 5 Reps. 3x20 2x25
Bent Over Row 5 Sets, 5 Reps. 5x30
Barbell Shrugs 3 Sets, 8 Reps. 2x30 1x35
Cable Crunch 3 Sets, 8 Reps. 3x40
Hyp. Extension 2 Sets, 10 Reps. 15kg Plate
Incline Curls 5 Sets, 5 Reps. 5x7
Cable Triceps 3 Sets, 8 Reps. 3x30

Laatst bewerkt:
oke succes!
ik zal je volgen

ben zelf ook nog maar een beginner

Cola? Spa rood zul je bedoelen toch zeker? Verder succes man, kut dat m'n hele PM aan je toen verloren is gegaan. Echt te druk gehad met tentamens om die 200 regels opnieuw op te schrijven :D

We gaan zien hoe het loopt.

• Topic Starter Topic Starter
Cola? Spa rood zul je bedoelen toch zeker? Verder succes man, kut dat m'n hele PM aan je toen verloren is gegaan. Echt te druk gehad met tentamens om die 200 regels opnieuw op te schrijven :D

We gaan zien hoe het loopt.

Haha ben nogsteeds wel benieuwd wat er in die 200 regels stond ;)
En idd, spa rood is beter :p:p

Gade nog trainen ofwa?

• Topic Starter Topic Starter
Kan dit topic verwijdert worden? :)

Terug
Naar boven