AndroidHealthClinic

3e voorronde Sterkste Man v. Nederland

waar sta jij alex ik dacht dat je eerst ook zou mee doen kom ik speciaal te kijken ben je er niet haha hoe ist dermee vriend hier ist goed

en volgens mij doen fouad en marcel elsinga niet mee fouad moest dan werken zei hij

iedereen veel suc6 donderdag

groeten arno

Ha die Arno,

Hier in het zuiden is ook alles goed! Ik zou idd mee doen, maar ben door Heinz Ollesh uitgenodigd om een internationale wedstrijd in het Zuiden van Duitsland te doen. En dat is zondag a.s. daar kies ik dus voor...

Het loont zich overigens wel om te komen, ik kom kijken. Dan kunnen we net zoals verleden jaar na de 3e kwalificaties een paar gegrilde haantjes meester maken

Groet ALex

nummer 11 berry heeft zich ook afgemeld

Ha die Arno,

Hier in het zuiden is ook alles goed! Ik zou idd mee doen, maar ben door Heinz Ollesh uitgenodigd om een internationale wedstrijd in het Zuiden van Duitsland te doen. En dat is zondag a.s. daar kies ik dus voor...

Het loont zich overigens wel om te komen, ik kom kijken. Dan kunnen we net zoals verleden jaar na de 3e kwalificaties een paar gegrilde haantjes meester maken

Groet ALex
hey alex mooi dat het bij jou ook goed is
ja dat is ook zo je kun t niet alles nou haha
en we zijn der zeker
heerlijk nou die gegrilde kippetjes haha
tot donderdag dan maar zou ik zeggen

groet arno

Ah gegrilde kippetjes... Whoehoe alhoewel met Alex en Arno blijft er vast alleen nog te kluiven over:(

Groet ALex[/QUOTE]

waar is die wedstrijd? zie je vast donderdag in eindhoven

Het is me nu ff onduidelijk wie zich van de eerste voorronde geplaatst hebben voor de finale. Ik dacht op de site van Marcel Mostert gelezen te hebben dat Arno Louwsma en Rudy Jonker zich geplaatst hadden, maar dat kon ik zojuist niet meer vinden. Arno Louwsma heeft zich geplaatst neem ik aan, maar wie nog meer? Johan Langhorst alleen? Gijs Boeijen neem ik aan van niet?
Wie weet het? Jarno, Gijs, Arno, Jan?
Ik moet op RDP toch wel de juiste info geven. Heb Marcel al een aantal keer gemaild, maar ik weet het niet, krijg geen reactie.

Stratumseind en Stationsplein liggen 2 minuten lopen van elkaar.
Vermoedelijk zijn er een aantal onderdelen op diverse locaties (hebben ze al eerder gedaan).

Gast ben je wel eens in eindhoven geweest? Het stationsplein is bij het station en Stratumseind is aan de andere kant van de stad, dat is zeker geen 2 minuten lopen eerder 10, lijkt me niet handig voor de atleten.

• Topic Starter Topic Starter
Het is me nu ff onduidelijk wie zich van de eerste voorronde geplaatst hebben voor de finale. Ik dacht op de site van Marcel Mostert gelezen te hebben dat Arno Louwsma en Rudy Jonker zich geplaatst hadden, maar dat kon ik zojuist niet meer vinden. Arno Louwsma heeft zich geplaatst neem ik aan, maar wie nog meer? Johan Langhorst alleen? Gijs Boeijen neem ik aan van niet?
Wie weet het? Jarno, Gijs, Arno, Jan?
Ik moet op RDP toch wel de juiste info geven. Heb Marcel al een aantal keer gemaild, maar ik weet het niet, krijg geen reactie.

Volgens mij:
Arno Louwsma,
Johan Langhorst,
Jarno Hams en
Richard v.d. Linden

Jan toch. De eerste voorronde was de uitslag

1 Jan Wagenaar
2 Arno Lauwsma
3 Johan Langhorst

Jan telt niet mee, en Arno en Johan hebben zich geplaatst.

De 2e voorronde Almere hebben zich geplaatst:

1 Jarno Hams
2 Richard van de Linden

Totaal hebben we dus nu:

1 Simon SUlaiman
2 Alex Moonen
3 Jan Wagenaar
4 Tom Janssen
5 Arno Lauwsma
6 Johan Langhorst
7 Jarno Hams
8 Richard vd Linden

Groet Gijs.

• Topic Starter Topic Starter
Jan toch. De eerste voorronde was de uitslag

1 Jan Wagenaar
2 Arno Lauwsma
3 Johan Langhorst

Jan telt niet mee, en Arno en Johan hebben zich geplaatst.

Klopt. Maar omdat de vraag was wie zich geplaatst hadden uit de voorronde.....

..........

Laatst bewerkt:
De onduidelijkheid was dat ik op de site van Marcel zelf had gelezen dat Arno Louwsma en Rudy Jonker zich uit de eerste voorronde hadden geplaatst. Ik zie dat nu niet meer staan, maar weet zeker dat het er wel stond. Vandaar. Logisch was dit overigens niet. Goed, bedankt Gijs, nu weet ik het zeker.
Ik heb trouwens de uitslagen van zondag nog niet ontvangen, maar ik sprak Fouad en die zei dat hij gedeeld 3e was met Rick?

Naar mijn weten was Rick 3e en Fouad 4e toen ik de uitslag voor mezelf nog vroeg na de wedstrijd, maar hier zul je anders echt even de uitslag van Marcel moeten afwachten.

Voor de outsiders: Het stationsplein is NIET stratumseind. Dus let even op je navigatie. Het lijkt me ook dat het gewoon weer op stratumseind is. Parkeren -> Parkeerkelder op het stadhuisplein of het parkeerpleintje aan de keizersgracht.

Daarnaast lijkt het me ook sterk... Het stationsplein wordt niet zomaar afgezet en het is wel een stukje lopen ja.

hoop wel dat er voor morgen dan duidelijkheid is waar het gehouden wordt..

Ga er dan maar vanuit dat het op het Stratumseind is. Dat staat ook op de poster!

Terug
Naar boven