XXL Nutrition

5 Dagen p/w ipv 3

Pieperloy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Dag loiten,

Op dit moment volg ik het schema Stronglifts 5x5 ik denk dat de meeste wel weten wat dat inhoud daarom ga ik niet alle oefeningen erbij zetten. Met dit schema heb ik in een kleine twee maanden ontzettend veel kracht en massa toegenomen ik begon met 67 kilo en zit nu op de 77 kilo.

Echter ben ik bang dat ik veel van de sport ben gaan houden op rust dagen zit ik mezelf dan ook op te vreten omdat ik gewoon super graag wil gaan trainen. Nu is mij vraag kan ik iets doen waardoor ik niet mijn schema compleet verander maar wel vaker kan geen trainen 5 tot 6x per week lijkt me perfect.

Mvg,

5x5 voor 5dagen/week is teveel als je 5 dagen wilt gaan trainen moet je richting een split gaan maar ik zal zolang je gained nog gewoon 3 dagen blijven doen, rust is ook goed voor je :)

zou wel oppassen met je gewicht toenamen want 10 kilo in 2 maanden zal ook veel vet zijn, dus beetje in de gaten houden :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie, ik bedoelde eerlijk gezegd niet 5 dagen perweek 5x5 maar dat ik dan op de rustdagen bijvoorbeeld abs & onderarmen erbij pak. Daarbij snap ik dat rust goed voor je is. Iemand suggesties daarvoor?

Groetjes,

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Over mijn gewicht toename maak ik mij op dit moment nog geen zorgen voordat ik begon met trainen was mijn bf 10,5^ op dit moment is die precies 11%

Terug
Naar boven