SvP0501
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.039
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang denk je dat het duurt voordat ik resultaat ga zien ik snap dat dit per persoon verschilt maar een ruwe schatting?
[foto's in een spoiler] = [betere leesbaarheid]Buikomtrek enzo heb ik nog nooit gemeten dus voorgaande weken gaat niet... Push en pull ups ga ik toevoegen. Fotos in spoiler vergroten![]()
Oké, enkele vraagjes en "statistieken"
Squat: 45 kilo (hoop zonder te verlagen 50 kilo te halen) is het mogelijk om voor de kerst 60 kilo te squatten?
Deadlift: 45 kilo( hoop nog een keer te kunnen verhogen maar denk het niet)
Shoulder press 20 kilo maar die ga ik de volgende keer verlagen
Bench press 35 kilo ik hoop 40 kilo te halen maar denk het niet
Barbell row 27.5 kilo ik hoop 32. 5 te halen.
Ik ben nu 55 kilo en vraag me af hoe lang het ongeveer duurt om 60 a 65 kilo te wegen.
Ik geef zeker niet op naar probeer haalbare doelen te stellen. Ik kan wel zeggen dat ik voor kerst 100 kilo Squat maar dat gaat simpelweg niet lukken. Als jullie zeggen dat 60 onmogelijk is ga ik 55 proberen als jullie zeggen dat 60 makkelijk moet kunnen ga ik 65 proberen. Ik eet nu iedere dag rond de 3000 calorieën en sport 4x in de week het 5x5 schema.

Hou je nou gewoon 3x per week aan Stronglifts 5x5 en maak je niet druk om hoever je komt en maak je al zeker niet druk om wat anderen zeggen. Laat het programma zijn werk doen. Op wat voor gewichten we uiteindelijk over moeten stappen op een intermediate programma is voor iedereen verschillend en dat heeft zeker niet altijd met doorzettingsvermogen en eetgewoonten te maken.Ik geef zeker niet op naar probeer haalbare doelen te stellen. Ik kan wel zeggen dat ik voor kerst 100 kilo Squat maar dat gaat simpelweg niet lukken. Als jullie zeggen dat 60 onmogelijk is ga ik 55 proberen als jullie zeggen dat 60 makkelijk moet kunnen ga ik 65 proberen. Ik eet nu iedere dag rond de 3000 calorieën en sport 4x in de week het 5x5 schema.
Dit!Hou je nou gewoon 3x per week aan Stronglifts 5x5 en maak je niet druk om hoever je komt en maak je al zeker niet druk om wat anderen zeggen. Laat het programma zijn werk doen. Op wat voor gewichten we uiteindelijk over moeten stappen op een intermediate programma is voor iedereen verschillend en dat heeft zeker niet altijd met doorzettingsvermogen en eetgewoonten te maken.