AndroidHealthClinic

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik wil m'n fysiek wekelijks bijhouden op dit forum. Lijkt me ook wel leuk om te bewaren voor later en kan mensen helpen die dezelfde vragen hebben als mij

Kun je beter een log starten

Een mooi lichaam kweken begint toch echt in de keuken (en hard werken natuurlijk..). De avond ervoor kan je ook gewoon alles klaar zetten in een paar minuten. just saying..

Ik wil er ongeveer zo uit zien (heb overigens geen flauw idee wie die gozer is) ik hoef niet persee een Sixpack of Breese schouders maar gewoon een wat "voller" lichaam

Screenshot_20181025-143956.jpg

Ik wil er ongeveer zo uit zien (heb overigens geen flauw idee wie die gozer is) ik hoef niet persee een Sixpack of Breese schouders maar gewoon een wat "voller" lichaam

Screenshot_20181025-143956.jpg

Ieder zo zijn ding,maar waarom wil je er zo uit zien? Precies iemand die bijna niks van sport doet.

Iets gespierder mag wel maar daar kon ik geen foto van vinden. Het komt er op neer dat ik niet perse een heel laag vetpercentage en een Sixpack wil hebben of een hele brede rug. Het komt er op neer dat ik nu "botje" ben dus wil gewoon wat zwaarder en wat gespierder worden.

Dat is makkelijk te bereiken op jouw leeftijd, gewoon wat trainen en gezond eten en binnen no-time zie je er zo uit.

Jij hebt wel een monsterlijk fysiek voor ogen :eek:

Ik hoef er niet zo gespierd uit te zien zolang ik maar iets groter en gespierder ben.

Ik weeg nu tussen de 53 en 54 kilo

IMG_20181028_204202.jpg

IMG_20181028_204219.jpg

IMG_20181028_204252.jpg

1. Ga rechtop staan. Je duwt je buik naar voren.
2. Ga eten! Je bent gewoon mager.... Het zal niet in 1 x lukken misschien om veel meer te gaan eten. Bouw het op. Eet je nu 2 boterhammen dan pak je de volgende x 3 boterhammen.
3. Ga fatsoenlijk trainen. Fullbody 3x per week (SS of 5x5 oid) of UB/LB oid.
4. Rust is belangrijk. Ga niet als een gek elke dag trainen. Hou je bij compounds.
5. Belangrijkste .... Doorzetten en volhouden. Het kost tijd!!

1: word met hulp van fysio aan gewerkt
2: ik eet al meer ik ben in 1 week al 1, 5 kilo aangekomen
3: ik doe nu een maand StrongLifts 5x5
4: ik train 3 keer per week
5: Ik doe m'n best

1: word met hulp van fysio aan gewerkt
2: ik eet al meer ik ben in 1 week al 1, 5 kilo aangekomen
3: ik doe nu een maand StrongLifts 5x5
4: ik train 3 keer per week
5: Ik doe m'n best
Lekker bezig! Als je een paar weken 1 kilo per week haalt en daarna 0.5 kilo per week komt het wel goed.

Wel zou ik pull ups/chin ups en push ups doen bij je trainingen, geeft je wat meer volume.

Ik heb me s ochtends gewogen dus als het goed is niet zoveel maaginhoud. Pull Ups gewoon bij schema B doen?

een update en een vraag.
Dit til ik nu

Squat: 37,5 kl ik deed 42,5 maar met dit gewicht kan ik niet de juiste form behouden
bench press: 32,5 kl Ik denk dat ik nog 1a2 keer kan verhogen
barbell row: 25 kilo ik kan 30 maar niet met de juiste form
barbell shoulder press: 15 kilo ik hoop nog 1 keer te kunnen verhogen
deadlift: 37,5 kilo Ik denk dat ik nog 1a2 keer kan verhogen

Vragen;

1: De fysio is met vakantie en zoals te zien duw ik mijn buik naar voren. Wat kan ik hier aan doen?
2: Nu ik met squatten op mijn max zit merk ik dat hardlopen simpelweg niet meer wil. wat is een andere cardio oefening die nog wel kan of moet ik eerst hardlopen en daarna squatten?
3: Moet ik de pull ups bij schema A of B doen en hoeveel sets en reps?

Kijk dit wat betreft je houding.

Waarom zou je willen hardlopen of andere cardio doen? Dat zal het aankomen alleen maar lastiger maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven