AndroidHealthClinic

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik gesquat heb zijn m'n benen niet vooruit te branden.

prioriteiten stellen.

Dat valt tegen misschien kan ik de piepjestest ook wel op doorzettingsvermogen halen maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb 2 jaar geleden toen ik dagelijks mijn conditie trainde bijna een schoolrecord gehaalt en wil nu met wat conditietraining maar voornamelijk met doorzettingsvermogen het schoolrecord halen. Tijdelijk den extra trainingsdag zou ik niet erg vinden ik kan ook nog in het bos gaan hardlopen.
In dat geval zou ik aan professor Barabas vragen of je z'n teletijdmachine kan lenen zodat je tijd hebt om er daadwerkelijk voor te trainen.

Moet je het 5x5 schema eigenlijk in die volgorde doen? Dat is namelijk eerst squatten en ik wil eigenlijk voor mijn training hardlopen en dan als laatste oefening squatten zodat mijn benen wat kunnen rusten.
Eerst squatten, die oefening zit niet voor niets als eerste en niet als laatste.

Ik wil als ik wat zwaarder ben gaan beginnen met calisthenics mede omdat dit meer in de richting is van defensie en dit mij wel aanspreekt ik wil er begin volgend jaar mee beginnen zodat ik al wat zwaarder ben. Ik kan echter nergens schemas vinden voor calisthenics, heeft iemand een schema of weet iemand waar je schema's kan vinden?

Ik lees net onder een bord havermout met verbazing deze DERTIEN pagina's tellende verbale pingpongtouwtrekkerij. Zie het zo: je hebt van die hondjes die nooit ophouden met blaffen totdat je ze met een opgerolde het liefst een zaterdageditie van de Telegraaf vol in hun nek mept om ze uit die "loop" te halen. Of gaan we hier nog een keer 13 pagina's tijd en energie in stoppen?

Ik wil als ik wat zwaarder ben gaan beginnen met calisthenics mede omdat dit meer in de richting is van defensie en dit mij wel aanspreekt ik wil er begin volgend jaar mee beginnen zodat ik al wat zwaarder ben. Ik kan echter nergens schemas vinden voor calisthenics, heeft iemand een schema of weet iemand waar je schema's kan vinden?
Voor lichaamsgewichtoefeningen is laatst een nieuw concept uitgevonden, misschien kan je dat los laten op je plan om eerst zwaarder te worden en dan pas met dergelijke oefeningen te gaan beginnen.
zwaartekracht

Overigens, als je serieuze info wil over Defensie en hoe je het best daarvoor zou kunnen trainen, dan zou je dat ook eens kunnen vragen.

Toevallig weet ik dat er enkele defensiemedewerkers hier op het forum rondzwerven....

Ik lees net onder een bord havermout met verbazing deze DERTIEN pagina's tellende verbale pingpongtouwtrekkerij. Zie het zo: je hebt van die hondjes die nooit ophouden met blaffen totdat je ze met een opgerolde het liefst een zaterdageditie van de Telegraaf vol in hun nek mept om ze uit die "loop" te halen. Of gaan we hier nog een keer 13 pagina's tijd en energie in stoppen?
Deze post is iig van na 22:00 mijn tijd, dus ik weet niet of ik hier serieus op in moet gaan.

TS is jong, en soms herinneren mensen zich hoe het was om jong te zijn, en/of hoe fijn het was (geweest) dat er iemand was die je toen geduldig vertelde wat de beste richting was.

Er is wel een trend in de reacties voor de nauwkeurige lezer....

Mijn post is van na 00.00 uur, een nieuwe dag.
Mooie definitie-interpretatie van "geduld" die 13 pagina's.

Wat is het nu calisthenics,of schoolrecordje lopen?

En btw slagen voor defensie lukt ook als je aan krachttraining doet icm lopen. Hoeft geen calistenics te zijn. Krachtraining en lopen zijn imo beter dan calisthenics met als doel om bij defensie te gaan.

De ingangstesten zijn helemaal zo zwaar niet. Het is meestal wat erna komt :)

Natuurlijk hoe hoger je scoort op de ingangstesten hoe beter.

Bij Defensie zijn ze "gek" op dit soort types die bij letterlijk alles wat je zegt antwoorden met: "... ja maar...".

Thenics (mooie app!)

Maar 1. Zou daar mee beginnen als je nog niet zo zwaar bent.
En 2. Bij defensie lijkt me calisthenics niet beter dan algemene krachttraining met een goede conditie.

Ik denk dat de lichaamscontrole die je hebt bij calisthenics bij defensie wel van pas komt. Ze zullen je niet vragen om 120 kilo te squatten maar wel om 100 push ups te doen. Het idee van trainen in de buitenlucht bevalt me ook wel mede omdat het veel goedkoper is. Ik wil er nog even mee wachten omdat calisthenics niet ideaal is om snel aan te komen.

Gewoon calisthenics doen en je oude dieet gewoontes weer oppakken.

Ik denk dat de lichaamscontrole die je hebt bij calisthenics bij defensie wel van pas komt. Ze zullen je niet vragen om 120 kilo te squatten maar wel om 100 push ups te doen. Het idee van trainen in de buitenlucht bevalt me ook wel mede omdat het veel goedkoper is. Ik wil er nog even mee wachten omdat calisthenics niet ideaal is om snel aan te komen.

Jij denkt.

En denk je dat je als je aan KT doet niet kan pompen?Ik deed er 62 op 1 minuut full rom. En bij mijn weten vragen ze niet om 100 x te kunnen pompen.

We kijken met z'n allen halsreikend uit naar de volgende "... ja maar..." reactie van TS. Ik wel in ieder geval. Niemand nog in de verleiding die om opgerolde krant te pakken?

opgerolde-krant.jpg

Laatst bewerkt:
Er zijn hier mensen die meer over defensie weten dan jij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven