XXL Nutrition

5x5 schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik eet genoeg vlees.

Denk dat buiten je conditie , je training en je mentale aspecten ook je eigenwijsheid eens wat aandacht moet geven

Kerel , je bent krap 60 kg ( ok nog jong en in groei ) maar je durft te beweren dat je genoeg vlees eet .. wat is genoeg ?

En zuipen doe je ook genoeg.

jij gaat in je opleiding echt nog vaak met je kop tegen de muur lopen. Geloof me :)

dit. Met dit gedrag word jij er heel snel uitgewerkt. Zelfs ik doe het met plezier.

Dat zuipen is zoals ik eerder aanhaalde niet verstandig maar dat jullie nu een voorspelling doen over later terwijl die jongen 15 is???

Ja TS klinkt nu eigenwijs,dat is wel een karaktertrek waar hij iets aan kan doen maar dat doe lijkt het v/d hak op de tak springt wat die wil doen is toch logisch? er zijn echt heel weinig 15-jarigen doe dat dan al weten en en dat is naar mijn mening ook niet erg

Ook over dat hardlopen; het is echt niet dat die jongen niet naast z'n KT totaal niet kan gaan lopen, zal het ideaal zijn voor z'n KT? Nee. Is het echt heel schadelijk? Nee.
Als die jongen ook aan z'n conditie wil werken moet dat toch alleen maar worden toegejuicht.

Hij hoeft echt nog niet nu al de keuze te maken of die zijn hele leven het "hardcore bodybuilding life" wil leven.

@TS. Hoewel misschien een beetje bot, de meeste adviezen zijn hier wel goed bedoeld (zeker degene die op het begin werden gegeven) en neem die dan ook ter harte, kijk ook eens verder in de sticky voor meer informatie. Doe er mee wat je wil, ook niet erg als je niet een voedingschema nu wil hebben of een top of the end schema maar gewoon om informatie te winnen

s
Dat zuipen is zoals ik eerder aanhaalde niet verstandig maar dat jullie nu een voorspelling doen over later terwijl die jongen 15 is???

Ja TS klinkt nu eigenwijs,dat is wel een karaktertrek waar hij iets aan kan doen maar dat doe lijkt het v/d hak op de tak springt wat die wil doen is toch logisch? er zijn echt heel weinig 15-jarigen doe dat dan al weten en en dat is naar mijn mening ook niet erg

Ook over dat hardlopen; het is echt niet dat die jongen niet naast z'n KT totaal niet kan gaan lopen, zal het ideaal zijn voor z'n KT? Nee. Is het echt heel schadelijk? Nee.
Als die jongen ook aan z'n conditie wil werken moet dat toch alleen maar worden toegejuicht.

Hij hoeft echt nog niet nu al de keuze te maken of die zijn hele leven het "hardcore bodybuilding life" wil leven.

@TS. Hoewel misschien een beetje bot, de meeste adviezen zijn hier wel goed bedoeld (zeker degene die op het begin werden gegeven) en neem die dan ook ter harte, kijk ook eens verder in de sticky voor meer informatie. Doe er mee wat je wil, ook niet erg als je niet een voedingschema nu wil hebben of een top of the end schema maar gewoon om informatie te winnen

Dit is ook al genoeg aangehaald.

En hij kan beter zorgen dat zn eigenwijze karaktertrekje weg is alvorens aan de opleiding te beginnen of hij gaat het nog zeer zwaar krijgen. En ik weet waarover ik spreek. Niet van ik denk of van horen zeggen.

En ipv zoals TS te denken dat dit of dat de toegangsproeven zijn zou ik het opzoeken en zeker weten wat de proeven zijn ipv hierover dan dingen uit zn duim te zuigen en te posten.

Eens hij de proeven weet kan hij icm KT doelgericht trainen voor deze toegangstesten. Beter van goed te scoren ipv het net te halen.

En hij kan beter zorgen dat zn eigenwijze karaktertrekje weg is alvorens aan de opleiding te beginnen of hij gaat het nog zeer zwaar krijgen. En ik weet waarover ik spreek. Niet van ik denk of van horen zeggen.

En ipv te zoals TS te denken dat dit of dat de toegangsproeven zijn zou ik het opzoeken en zeker weten wat de proeven zijn en dan daar ook specifiek voor gaan trainen.

Daar ben ik het helemaal mee eens (ik zie alleen dit hele navy seals gebeuren meer als een wilde jongensdroom dieater toch wel wegzakt)

In Nederland wil ik geen militair zijn dit land is nog triester als de landen waar je naar toe moet. Ik eet meestal op brood 2 plakjes kipfilet en savonds 1 stuk vlees maar dat hangt af van wat m'n ouders koken.

In Nederland wil ik geen militair zijn dit land is nog triester als de landen waar je naar toe moet. Ik eet meestal op brood 2 plakjes kipfilet en savonds 1 stuk vlees maar dat hangt af van wat m'n ouders koken.

Probeer dan het Frans vreemdelingen legioen. Minder voorwaarden om daar binnen te raken dan bij de Navy seals.

Over de toelatingsvoorwaarden van de Navy seals kan ik weinig zeggen maar ik vrees dat het allemaal zo makkelijk niet gaat zijn als effe green card en 3 jaar in de navy werken.

Makkelijk zal het inderdaad niet zijn. Het moeilijkste is het verkrijgen van een greencard.

Dit land is triest? Jij moet überhaupt het leger niet ingaan.

Deze ging er ook bij mij in als BOTER.

116674-chav.jpg

Laatst bewerkt:
Wellicht tijd voor een slotje?
T gaat alleen maar verder offtopic en t lijkt niet echt productief meer te zijn.
TS zoekt ook zelf geen verbinding met de mensen die wel opbouwend blijven, dat zou genoeg rede moeten zijn, wat maakt dat t verhaal helemaal zinloos wordt...

Dit was het na 5 a 6 pagina's al. We hebben het met z'n allen te lang laten voortduren. Ik denk dat we nu ook B moeten zeggen, C... en D... zie het maar als amusement.

Wellicht tijd voor een slotje?
T gaat alleen maar verder offtopic en t lijkt niet echt productief meer te zijn.
TS zoekt ook zelf geen verbinding met de mensen die wel opbouwend blijven, dat zou genoeg rede moeten zijn, wat maakt dat t verhaal helemaal zinloos wordt...

waarom een slotje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven