AndroidHealthClinic

5x5 schema

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg niet ja maar of ik denk...
 
Dit land is triest? Jij moet überhaupt het leger niet ingaan.
wat is er goed aan dit land? Je kunt belasting betalen, werken en als ze je kunnen naaien doen ze dat.
 
Ik heb toch gezegt dat ik er naast zat. Laat ik Nederland effe snel samenvatten: je word als militair met afgekeurde granaten uitgezonden als er dan wat fout gaat weet niemand ergens van. Als je ook maar een fout maakt word dat overal herhaald en worden er tal van onderzoeken naar je ingesteld en op respect van de rest van Nederland hoef je niet te rekenen.
 
Ik heb toch gezegt dat ik er naast zat. Laat ik Nederland effe snel samenvatten: je word als militair met afgekeurde granaten uitgezonden als er dan wat fout gaat weet niemand ergens van. Als je ook maar een fout maakt word dat overal herhaald en worden er tal van onderzoeken naar je ingesteld en op respect van de rest van Nederland hoef je niet te rekenen.
Waarom wil jij eigenlijk die opleiding doen als je er zo over denkt?
 
Ik denk zo over Nederland niet over defensie.
 
Ik heb toch gezegt dat ik er naast zat. Laat ik Nederland effe snel samenvatten: je word als militair met afgekeurde granaten uitgezonden als er dan wat fout gaat weet niemand ergens van. Als je ook maar een fout maakt word dat overal herhaald en worden er tal van onderzoeken naar je ingesteld en op respect van de rest van Nederland hoef je niet te rekenen.

Is niet alleen in NL zo.
 
In de VS valt dat gelukkig wel mee
 
In de VS valt dat gelukkig wel mee

Daar zou je mss wel eens van kunnen verschieten. Het is daar zeker geen rozegeur en manneschijn.

En waar haal jij deze informatie dan? Ken je Amerikaanse militairen? Of al mee samen gewerkt op operaties ofzo?
 
Als je er "nog geen haar op hebt" heb je geen idee hoe de echte wereld werkt.
Het leven is geen video clip.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch gezegt dat ik er naast zat. Laat ik Nederland effe snel samenvatten: je word als militair met afgekeurde granaten uitgezonden als er dan wat fout gaat weet niemand ergens van. Als je ook maar een fout maakt word dat overal herhaald en worden er tal van onderzoeken naar je ingesteld en op respect van de rest van Nederland hoef je niet te rekenen.

Je spreekt je zelf in twee opvolgende zinnen nu wel heel erg tegen hè.
 
Kortzichtig figuur. Los van de sf van US, hebben zij meer kwantiteit dan kwaliteit. Inbraak in een oord met 2 ploegen via de voor en achterdeur en dan elkaar frontaal kapot schieten....ziin allemaal trigger happy en mogen niet meedenken. maar nee, alleen Nederland deugt niet.
 
In Nederland wil ik geen militair zijn dit land is nog triester als de landen waar je naar toe moet. Ik eet meestal op brood 2 plakjes kipfilet en savonds 1 stuk vlees maar dat hangt af van wat m'n ouders koken.
Hoewel er voldoende niet goed gaat en te zeuren is, is Nederland één van de beste landen ter wereld om te leven.

Vandaag was een rustdag.

Ontbijt: 3 boterhammen 2 met boter kipfilet 1 met boter en kaas en een halve weight gainer
Tussendoor: koffie met melk en suiker 2 boterhammen met kipfilet
Lunch: mok volle melk 2 boterhammen 1 met boter en kaas en 1 met pindakaas
Tussendoor: halve bak almof aardbeien kwark
Avondeten: broccoli aardappels en schnitzel.
Bovenstaande lijkt erg weinig, er staat geen fruit tussen, het belangrijkste is dat je blijft aankomen.

Je topic is wel enorm aan het ontsporen (dit ligt niet alleen aan jou). Sommige mensen hier willen je echt helpen, maar je maakt het hen en jezelf niet gemakkelijk.
Ik denk dat je er goed aan doet terug te gaan naar de basis.

Je wil fit genoeg zijn voor een zware baan bij een krijgsmacht.
1. Wat denk jij dat je daarvoor moet kunnen op fitness gebied?
tip: Vaak verwarren mensen minimum eisen met wat een goede basis zou zijn, ook verwarren ze wat optimaal is voor de opleiding met het wat optimaal is met het uiteindelijke werk.
2. Wat voor fysiek past daar ongeveer bij?
3. Hoe ga jij dat bereiken? Welke concrete stappen ga je zetten, hoe ga je om met conflicterende doelen (b.v. cardio en kracht). Als je het echt wil dan is het onzin om 5 jaar te wachten om hiermee te beginnen, je zou gisteren begonnen moeten zijn.
4. Realiseer je dat de grootste uitdagingen niet fysiek zijn, maar ook mentale uitdagingen kan je tot op zekere hoogte trainen. Hoe ga je dat aanpakken?

Je hoeft geen antwoord te geven, maar ik denk dat je jezelf het grootste plezier doet door hier eens rustig over na te denken en eventueel op internet te zoeken.

Een laatste tip: Praat vanaf nu alleen over voeding en training, open eventueel een log voor een nieuwe start als je daar klaar voor bent.

Succes!
 
Ik heb nog nooit gehoord dat navy seals via 2 deuren binnenvallen om elkaar vervolgens kapot te schieten. In de VS en zeker in Texas zijn vaal jongeren militair en hebben de meesten respect voor het leger. Ik heb nog nooit gehoord dat er in de VS gewonden vallen door slecht materiaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven