AndroidHealthClinic

6 mei, brussel, foto's

heb zijn naam een paar maal horen vernoemen (is ook overall winnaar geworden overigens), maar ik ben het vergeten. :help: Ik dacht wel dat het een Nederlander was.

Voor de rest een aantal onterechte uitslagen gezien, maar ja, dat is eigen aan onze sport he. Uiteindelijk heeft de jury gelijk. Is natuurlijk geen reden om het huis te verbouwen zoals bepaalde ontevreden supporters dat nodig achtten. (die er overigens uitzagen alsof ze nog nooit een dumbbell van dichtbij gezien hebben)

In ieder geval, als ik nog eens meedoe, en er komt zo'n volk supporteren, ik zou beschaamd zijn.
Ik hoop dat het "krapuul" uit de zaal dit leest.

ok,mss weet iemand anders het?
meen je dat ,dat ze daar de boel afgebroken hadden??

• Topic Starter Topic Starter
heb zijn naam een paar maal horen vernoemen (is ook overall winnaar geworden overigens), maar ik ben het vergeten. :help: Ik dacht wel dat het een Nederlander was.

Voor de rest een aantal onterechte uitslagen gezien, maar ja, dat is eigen aan onze sport he. Uiteindelijk heeft de jury gelijk. Is natuurlijk geen reden om het huis te verbouwen zoals bepaalde ontevreden supporters dat nodig achtten. (die er overigens uitzagen alsof ze nog nooit een dumbbell van dichtbij gezien hebben)

In ieder geval, als ik nog eens meedoe, en er komt zo'n volk supporteren, ik zou beschaamd zijn.
Ik hoop dat het "krapuul" uit de zaal dit leest.

Het is zo en ik betreur het soms, maar de jury heeft altijd gelijk..
In welke klasse deed jij dan mee??

bedoel je die bende die achteraan in de zaal zat?

ik sta op de foto's van de new faces, ben nr 8 zwart broekje, ben zesde geeindigd maar vond persoonlijk dat ik vijfde verdiende wat vonden julie??

die bende suppotertjes achter in de zaal was de aanhang van darrec.... dat zegt genoeg....

Het is zo en ik betreur het soms, maar de jury heeft altijd gelijk..
In welke klasse deed jij dan mee??

Ik deed dit jaar niet mee, mijn laatste deelname dateert van 2005. Ik ben wel van plan om in 2008 of 9 terug wedstrijden te draaien.

De bende waar ik op doelde was inderdaad de groep achteraan. Ik weet vanwaar ze kwamen en voor wie ze "supporterden" maar ik ga ervan uit dat de atleet in kwestie daarvoor niet met de vinger moet gewezen worden. Feit is dat zo'n individuen onze wedstrijden en onze sport kapot maken. Andere deelnemers uitjouwen of beledigen en andere supportersgroepen uitdagen getuigt van weinig respect. Zo werden bij elke andere deelnemer oerwoudgeluiden of geluiden gemaakt die bij een geestelijk mindervalide horen, terwijl anderen van de groep de deelnemer uitmaakte voor mong**l of sukkelaar.
In de nabijheid van de groep zat toevallig een pionier van het Belgische bodybuilding die uiterst verbolgen was over de gang van zaken.
Wat er dan nog in de toiletten gebeurd is en op de parking, is er helemaal over.

Misschien bekijk ik het allemaal wat te idyllisch en hoort het er tegenwoordig bij, best mogelijk.
Bij mijn wedstrijddeelnames heb ik er bij mijn supporters steeds op gedrukt dat ik, wat er ook gebeurde, geen boegeroep wou horen, anders bleven ze maar thuis.

Iedere sport waarbij een uitslag bepaald wordt door een jurypanel is voor discussie vatbaar. Ieder heeft zijn voorkeur en zijn idee over de atleten, maar uiteindelijk zijn het de juryleden die de uitslag bepalen. Het zijn mensen die het gratis doen en enkel uit liefde voor de sport.
Kijk maar eens naar een professional zoals Shehab Eldin, een verschrikkelijk sympathieke atleet die een wedstrijduitslag aanvaardt, hoe dan ook en er de motivatie uit put om steeds weer te verbeteren. Zulke mensen maken onze sport weer aantrekkelijk.

Iets anders, ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind dat er dringend iets moet veranderen aan de zogenaamde New Face - discipline. Het merendeel van de line- up was helemaal geen "new face".
Dit maakt het echt heel moeilijk voor beginnende atleten om zich te motiveren tot een eerste deelname.

Wat er dan nog in de toiletten gebeurd is en op de parking, is er helemaal over.

Iets anders, ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind dat er dringend iets moet veranderen aan de zogenaamde New Face - discipline. Het merendeel van de line- up was helemaal geen "new face".
Dit maakt het echt heel moeilijk voor beginnende atleten om zich te motiveren tot een eerste deelname.

wat is er daar dan nog gebeurd? ben vroeger vertrokken, dus kan zijn dat ik wat gemist heb? op een bepaald moment stelden ze ook die italiaanse dame voor, heel de tijd geroep enzo, daarna gewoon, door de zaal "wij willen die blonde terug op het podium", had iemand van de organisatie aangesproken die in de buurt zat (geen idee wie het was) die is even iets gaan zeggen maar werd gewoon vierkant uitgelachen, zulke personen moesten ze gewoon toegang tot de zaal ontzeggen

over de new faces: ik vind het niveau inderdaad te hoog, wat was het criterium om niet/wel mee te mogen draaien?

Wat is er dan allemaal gebeurd???
Ik zat op het balkon, er was ook wel ambiance maar wel geen boe geroep en dergelijke..
Ja haha die new face is soms wel echt te belachelijk. Doen ze vrolijk wedstrijden mee bij nabba en ifbb en hop bij wabba zijn ze new face :) .

ik sta op de foto's van de new faces, ben nr 8 zwart broekje, ben zesde geeindigd maar vond persoonlijk dat ik vijfde verdiende wat vonden julie??

die bende suppotertjes achter in de zaal was de aanhang van darrec.... dat zegt genoeg....

Je stond wel relatief goed droog! Ochja soms is het verschil zo klein...

Wat is er dan allemaal gebeurd???
Ik zat op het balkon, er was ook wel ambiance maar wel geen boe geroep en dergelijke..
Ja haha die new face is soms wel echt te belachelijk. Doen ze vrolijk wedstrijden mee bij nabba en ifbb en hop bij wabba zijn ze new face :) .

In de toiletten en de gang naar de parking vanalles afgebroken. Puur hooliganisme. Die gasten zijn doorgegaan nadat ze vernamen dat hun atleet niet aan de overall mocht meedoen
Leuk voor de bond om dat tegen de zaaluitbaters uit te leggen

In de toiletten en de gang naar de parking vanalles afgebroken. Puur hooliganisme. Die gasten zijn doorgegaan nadat ze vernamen dat hun atleet niet aan de overall mocht meedoen
Leuk voor de bond om dat tegen de zaaluitbaters uit te leggen

Ola ja dat is iets anders :eek:
Niet echt positief voor het imago, dat al zo "goed" was

Waren echt belachelijke gastjes die daar achteraan zaten en een schande voor onze sport en die er ook niks van kenden (zag je aan hun lijf ook)

Rikki: toch respect voor je prestatie en de volgende keer ga je gewoon voor betere klassering.

De bodybuilder die de overal heeft gewonnen is ERNO FEHER!!!!

Hij staat iedere ochtend om 5 uur op om in een schuur (s'winters is het daar
-5 graden) te trainen met de echte hardcore spullen van vroeger. Daarna gaat hij naar zijn werk om pas s'avonds laat weer thuis te komen.
Erno is een BB van disipline en leeft voor de sport.

Hij wordt begeleidt door mijn vriend John (van Performance) en die prachtige bruining is er door mij persoonlijk op gebracht.

-5 graden) te trainen met de echte hardcore spullen van vroeger. Daarna gaat hij naar zijn werk om pas s'avonds laat weer thuis te komen.

Hij wordt begeleidt door mijn vriend John (van Performance) en die prachtige bruining is er door mij persoonlijk op gebracht.

Amaai :eek:

Damn, ess wist niet dat hij ook van John begeleid was en zijn huiswerk was inderdaad helemaal af en verdiend overal winnaar.

Erno gaat trouwens de EK ook meedraaien!!

scheert hij zich ook met een stuk glas?

Wat een blamage dan voor die organisatie daar in Belgie...

Als een stel magere apen de boel verzieken stamp je ze er toch gewoon uit of was de ''beveiliging'' ook niet veel soeps?

Terug
Naar boven